تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796913980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهدید به رابطه شیطانی با تهیه فیلم غیراخلاقی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تهدید به رابطه شیطانی با تهیه فیلم غیراخلاقی
جوانی که با تهیه یک کلیپ از دختر جوانی و تهدید به انتشار آن وی را مجبور به برقراری رابطه کرده بود، با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.
آفتاب‌‌نیوز : جوانی که با تهیه یک کلیپ از دختر جوانی و تهدید به انتشار آن وی را مجبور به برقراری رابطه کرده بود، با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.
«خبرجنوب» نوشت: رسیدگی به این پرونده پیچیده هنگامی آغاز شد که دختر جواني به دادسراي شيراز رفت و از فردي که از او قصد انتقام جويي داشت شکایت کرد.
شاکی در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل در واتس اپ با جوانی آشنا شدم که با هم به صورت تلفنی در ارتباط بودیم. این پسر از من خواست که چند عکس از خودم برایش بفرستم من هم این کار را کردم.اما پس از مدتی کلیپی از خودم دیدم که در آن عکس های نامناسبی بود.شاکی ادامه داد: پس از بررسی موضوع متوجه شدم، که آن جوان با فتوشاپ عکس های مرا تغییر داده و با ساخت یک کلیپ قصد دارد از من سوء استفاده کند.
به دنبال تماس هاي اين فرد براي اينكه موضوع لو نرود چاره اي جز سكوت نداشتم هر روز تماس ها و تهدیدهایش بيشتر مي شد تا جايي كه يك روز تماس گرفت و مدعي شد كه قصد تكثير آن فيلم در اینترنت و دیگر شبکه ها را دارد.با توجه به حساسيت موضوع، ماموران جستوجوی ویژهای را برای يافتن جوان اخاذ آغاز کردند تا اینکه در تحقيقات انجام شده از شاكي مشخص شد كه اين کلیپ از عکس هایی که وی در اختیارش گذاشته تهیه شده است از اين رو تحقيقات پيرامون اين موضوع متمركز شد و سرنخ هايي به دست آمد.در ادامه تحقيقات فاش شد متهم با اين فيلم و تهديد به اينكه فيلم را به دیگر افراد نشان مي دهد او را مجبور به حق السكوت كرده و حتی برای رسیدن به اهداف خود یک فیلم را نیز در یک گروه در واتس اپ منتشر کرده است.به این ترتیب ماموران با کسب مجوز قضائی به محل زندگي متهم اعزام شده و در یک عملیات ضربتی موفق به رديابي متهم شدند و در نتيجه ماموران وي را دستگیر كردند.
در بازرسي هاي انجام شده از منزل متهم، کلیپ تهیه شده نیز كشف شد از اين رو احتمال داده شد كه شاكي بدون اطلاع از نیت شوم این جوان عکس هایش را در اختیار وی قرار داده است. پس از آن متهم براي ادامه تحقیقات بازداشت شد.
متهم در بازجويي هاي اوليه به بزه ارتكابي اعتراف كرد و پس از آن براي تكميل تحقيقات به دادسراي انقلاب شيراز منتقل شد.
در ادامه تحقيقات سرنخ هاي ديگري نيز به دست آمد و مشخص شد كه شاکی مدتی قبل در واتس اپ با این متهم آشنا شده و از آن زمان با هم در ارتباط
بوده اند.
متهم نزد بازپرس پرونده نيز به بزه ارتكابي اعتراف كرد و گفت: از زمانی که با این دختر آشنا شدم او با ترفندهای مختلف از من کارت شارژ می خواست من هم قبول می کردم. در این مدت چندین بار از او خواستم که عکس هایش را در اختیار من قرار دهد او هم قبول کرد.
وي ادامه داد: من یک کلیپ از او تهیه کردم .در اين مدت تمام نقشه هايم درست پيش رفت تا جايي كه کلیپی از او تهيه كردم. اما مدتی قبل مدعی شد که دیگر قصد ادامه رابطه ندارد من هم ناراحت شدم طي
تماس هاي تلفني تهديدش كردم كه فيلم را در اختيار همه قرار مي دهم. او ابتدا اين موضوع را باور نكرد به همين دليل کلیپ را در واتس اپ برای او فرستادم.او هم از ترس اينكه موضوع لو برود و آبروريزي نشود به من باج مي داد.
با توجه به اظهارات متهم کلیپ تهيه شده از شاكي نيز به دست آمد. پس از تكميل تحقيقات اين پرونده در دادسرای شیراز متهم با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.



۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن