تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797517411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کریمی قدوسی: ظریف به وزیر خارجه ژاپن گفت که مذاکره با آمریکا بی‌فایده بود!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: کریمی قدوسی: ظریف به وزیر خارجه ژاپن گفت که مذاکره با آمریکا بی‌فایده بود!


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به تداوم عهدشکنی آمریکا در برجام گفت: آقای ظریف اخیرا به وزیر خارجه ژاپن گفته است که مذاکره با آمریکا بی‌فایده بود!


جواد کریمی قدوسی در گفتگو با مهر با اشاره به مواضع و تحرکات هفته‌های اخیر مقامات آمریکایی علیه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آن چیزی که پیش‌بینی می‌شود این است که ترامپ ایران را به نقض برجام متهم می‌کند و ضمن ارائه گزارش به کنگره، از کنگره درخواست تصمیم می‌کند.


وی افزود: کنگره آمریکا نیز آماده اقدامات خصمانه است و نشانه آن هم تصویب و امضای قانون S۷۲۲ علیه جمهوری اسلامی ایران در ماه‌های اخیر است.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در تصویب قانون جامع تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی، یک اجماع بین دموکرات‌ها و جمهوریخواهان وجود داشته است.


حرکات خصمانه آمریکا علیه برجام در ماه اکتبر ادامه دارد


کریمی قدوسی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که این تحرکات خصمانه در ماه اکتبر ادامه داشته باشد و علت آن هم، اوضاع بحرانی آمریکا در منطقه است.


وی عنوان کرد: در چنین شرایطی، آنها تلاش می‌کنند تا از همه ظرفیت‌هایشان علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی‌های گسترده جریان مقاومت در منطقه طی ماه‌های اخیر، اظهار داشت: این پیروزی‌ها دستاورد عظیمی بوده و در این شرایط بیش از همیشه رژیم صهیونیستی در معرض خطر جدی قرار دارد و به همین دلیل است که نتانیاهو دیوانه‌وار از این طرف به آن طرف سفر می‌کند.


کریمی قدوسی گفت: اخیرا در دیداری که نتانیاهو با پوتین داشت، اصرار می‌کرده تا ایران را به عنوان یک دشمن معرفی کند، اما پوتین در پاسخ به او می‌گوید که ما با ایران مراودات راهبردی داریم.


وی با اشاره به نقض مکرر برجام در یک سال و نیم اخیر تصریح کرد: آنچه که مقام معظم رهبری در فرمان مشروط اجرای برجام داشته‌اند، باید بدون تعارف و با جدیت اجرا شود.


مشکل جابجایی پول در فروش نفت همچنان باقیست


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: به نظر من آقای روحانی هم باید دندان طمع ادامه برجام با این وضعیت را بکشد تا بتواند حداقل در چهار سال آینده کشور را با عزت اداره کند.


کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: اخیرا از نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره وضعیت رفع تحریم‌ها سوال کردم و ایشان گفت که جابه‌جایی پول در مراودات بین‌المللی هنوز مشکل دارد و در فروش نفت به ترکیه و هند نیز، به جای پول نقد می‌گویند کالا از ما بگیرید!


وی افزود: حتی در مواردی، درباره اینکه ما کالا را به چه کسی بدهیم نیز شرط می‌گذارند که مثلا مراودات با سپاه پاسداران نباشد.


بجای شکایت از امثال من، کمیته اطلاع رسانی برجام را تشکیل دهند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: توصیه شده است که یک کمیته اطلاع‌رسانی تشکیل شود تا دولت به طور شفاف به مردم وضعیت برجام و رفع تحریم‌ها را گزارش دهد، نه اینکه از امثال من به خاطر سخنرانی‌هایمان شکایت کنند.


کریمی قدوسی با انتقاد از عدم اجرای قانون مصوب مجلس و فرمان رهبر معظم انقلاب در مقابل نقض برجام، تاکید کرد: اروپا و آمریکا در این مسئله با هم یکی هستند و نباید اصرار داشته باشیم که اگر آمریکایی‌ها برجام را نقض کنند، ما کار را با اروپایی‌ها پیش می‌بریم؛ این یک بازی است.


وی با اشاره به انتقادات رهبر معظم انقلاب نسبت به عملکرد هیات نظارت بر اجرای برجام در ماه رمضان امسال اظهار داشت: الان مطالبه مردم از هیات نظارت بر اجرای برجام است، چون مجلس بیش از این تیغش نمی‌بُرد و قوی‌ترین قانونش، قانون مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه بوده است.


ظریف به وزیر خارجه ژاپن گفت که مذاکره با آمریکا بی فایده بود!


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آقای ظریف اخیرا در سفر به مقر سازمان ملل متحد، در گفتگو با وزیر امور خارجه ژاپن به صراحت گفته است که گفتگو با آمریکا بی‌فایده بود؛ ما هم از اول همین حرف را می‌گفتیم.


کریمی قدوسی تاکید کرد: حالا که خودتان هم به این نتیجه رسیده‌اید، فرصت بازی دادن‌های آمریکا را تمام کنید؛ وگرنه کدام مرجع در دنیا طبق برجام قرار است نقض عهد آمریکا در اجرای برجام را اعلام کند!؟


تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - 05 October 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن