تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797921277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کار: شبها خواب کارت زرد می بینم!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر کار: شبها خواب کارت زرد می بینم!
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نمایندگان از چپ و راست کارت زرد نشان می‌دهند، گفت: شب که می‌خوابم خواب کارت زرد می‌بینم، آدم دلش می‌خواهد 290 نماینده مجلس مثل نماینده کاشمر باشند که به فرد آرامش می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :  علی ربیعی در نشست با فرمانداران، مدیران حوزه وزارت، فعالان بخش تعاونی و کارگری در شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن در سالن همایش‌های مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان کاشمر اظهار داشت: در هیچ جایی در کشور توسعه پیدا نکرده است و این قاعده در دنیا نیز برقرار است و زمانی که عقب‌ماندگی و پیشرفت برخی از شهرها را نگاه می‌کنیم این قاعده بیشتر به چشم می‌آید.
وی با اشاره به این‌که با ایجاد کانون‌های کارآفرینی منسجم در راستای توسعه شهر به ایجاد تحول در شهرها خواهیم رسید ابراز داشت: در سطح شهرستان‌ها نخبگانی وجود دارند که اگر باهم ترکیب شوند دیگر نیازی به سرمایه و پول نیست چراکه می‌توانند با جمع شدن افکار یک کانون توسعه شکل دهند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان این‌که امروز نه به‌عنوان عضوی از دولت بلکه به‌عنوان فردی که از 18 سالگی دربه‌دری کشیدم و در متن جامعه بودم فکر می‌کنم مسیری که امروز دولت در پیش‌گرفته، یک مسیر درست است و ما به این مسیر اعتقادداریم ادامه داد: قطعاً وجود افراد هماهنگ در شهرها با دانش و سواد لازم نیز می‌تواند عامل مؤثر و نقش‌آفرینی برای رسیدن به یک کانون کارآفرینی باشد و این مهم مستلزم وجود یک محور برای ایجاد انسجام و همدلی است.
*عقب‌گرد و توقف در مسیر توسعه ممنوع
وی با تأکید بر این‌که کشور شرایط سخت و بد را پشت سر گذاشته و 5 تا 10 سال بیشتر فرصت نداریم بیان داشت: نمی‌خواهیم بایستیم و دائم نظاره‌گر عبور از کنارمان باشیم و باحالت ابهامی به مسابقه‌ای که سهم جوامع از ثروت دنیا چقدر است نگاه کنیم بلکه باید بدون توقف در این مسیر سهم خود را از ثروت دنیا به دست آوریم.
ربیعی بابیان این‌که با ماشین ژیان نمی‌توانیم در این اتوبانی که همه با خودروهای مدل‌بالا حرکت می‌کنند مسابقه دهیم افزود: در این مسیر کسی به ما فرصت نمی‌دهد به همین جهت مرکبی که می‌خواهیم با آن وارد عرصه توسعه شویم باید مناسب باشد تا در این مسیر عقب نیفتیم.
وی بخش عمده‌ای از نارسایی‌های امروز در شهرها را بیکاری دانست و ابراز داشت: در این راستا هدف‌گذاری 8 درصد انجام دادیم اما چون در سه سال اول با رکود مزمن و بسیار وحشتناک روبرو بودیم با مقداری تلاش توانستیم بخشی از آن را مرتفع کنیم به‌طوری‌که امسال سهم نفت در این زمینه کم شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر این‌که ادامه تداوم رشد نیازمند تلاش بسیار و اعتبار 700 هزار میلیارد تومانی در این مسیر است گفت: باید با برنامه‌ریزی و تلاش شرایط حضور در عرصه خارجی را فراهم کنیم تا بتوانیم در دنیا ایفای نقش کنیم و سهم‌مان را از ثروت دنیا بگیریم و در این راه نباید تنها بازار مصرف باشیم بلکه باید بتوانیم تولیداتمان را به دنیا عرضه کنیم.
*در بسیاری از حوزه ها وضعیت خوبی در دنیا نداریم
وی با ابراز نگرانی از این‌که در بسیاری از موارد ازجمله گردشگری سهم و وضعیت خوبی در دنیا نداریم تصریح کرد: ما در داخل کشور به‌سرعت نمی‌توانیم پاسخگو باشیم به همین جهت تلاش می‌کنیم در سفرهای استانی این برنامه‌ریزی را انجام دهیم که متولیان استانی ایجاد سهم کنند و آن‌ها را کمک کنیم.
ربیعی با بیان این‌که ما امروز خیلی نیاز داریم که با صبوری، کنار هم ایستادن و مدارای بزرگ اجتماعی کارها را جلو ببریم اظهار داشت: خوشبختانه اگرچه چراغ توسعه کشور سبز شده است اما خیلی‌ها مدعی هستند که اثر این توسعه در زندگی و جامعه ملموس نیست، به خاطر این است که توسعه در سال‌های اول کیفیت بالا ندارد و در سال‌های بعد که باکیفیت می‌شود با تأخیر در زندگی مردم قابل‌لمس است لذا در حقیقت آن واسطه بین رشد بزرگی که رخ می‌دهد و جریان‌هایی که باید این توسعه را در زندگی مردم ملموس کند نیازمند برنامه است.
*حذف 5 تا 6 میلیون از لیست یارانه‌بگیران سخت بود
وی با اشاره به این‌که دولت در مسیر عقلانیت قرار دارد و امروز با پشت سر گذاشتن یک دوره تجربه بد نیازمند افزایش کار و تلاش هستیم افزود: حذف 5 تا 6 میلیون یارانه ‌بگیری که نیازمند نبودند در کشور یک کار مشکل و سخت بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: درگذشته با تصمیمات نادرست کشور را عقب‌گرد کردیم و مردم در این دوره به جلوگرد رأی دادند و حق عقب رفتن نداریم و عقلانیت یعنی این‌که به عقب نرویم و در این راستا با سخت‌کوشی سرعت را افزایش دهیم و مدارا یعنی این‌که همه باهم کار کنیم.
وی با اشاره به این‌که با به‌کارگیری شاخص‌ها و ایجاد کانون‌های کارآفرینی در منطقه ترشیز می‌توانیم به تحول منطقه‌ای کمک کنیم یادآور شد: اگرچه سیاست تولید و سیاست رشد نهایتاً در یک نقطه به هم می‌رسند اما اگر با سیاست اشتغال حرکت کنیم به رشد تولید دست می‌یابیم اما اگر با سیاست تولید حرکت کنیم معلوم نیست به اشتغال برسیم.
*اختصاص 25 هزار میلیارد تومان برای اجرایی کردن سیاست‌های اشتغال
ربیعی تأکید کرد: ما امروز با سیاست اشتغال حرکت می‌کنیم و در این راستا با کمک بانک مرکزی 20 هزار میلیارد تومان و 5 هزار میلیارد تومان نیز از صندوق توسعه ملی برای بنگاه‌های تولیدی و ایجاد اشتغال اختصاص دادیم.
وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌ها شرایط پرداخت تسهیلات با کارمزد 6 تا 7 درصد برای روستائیان و اولویت مددجویان فراهم‌ شده است خاطرنشان کرد: قرار گرفتن یک مددجو پشت نوبت در مدت 10 سال معنا ندارد چراکه ما در سه سال گذشته 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان بهزیستی و امداد پرداخت کردیم و انتظار داریم با روند پرداخت تسهیلات شاهد خروج مددجویان و ورود افراد جدید در حوزه حمایتی باشیم.
* توان بیمارستان‌سازی تأمین اجتماعی افت پیدا کرده است
ربیعی با بیان اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی سطح‌بندی داریم و برنامه محدود است ابراز داشت: در سال‌های اخیر این سفره درمان را بزرگ کردیم به‌طوری‌که روزی که به تأمین اجتماعی آمدم 8 هزار میلیارد تومان به حوزه درمان وارد می‌کردیم اما امروز 20 هزار میلیارد تومان و بیمه سلامت 17 هزار میلیارد تومان پول وارد حوزه درمان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه علیرغم ورود 40 هزار میلیارد تومان به حوزه درمان، توان بیمارستان سازی تأمین اجتماعی افت پیدا کرده است یادآور شد: اما به‌هرحال شهرهایی که وعده دادم آن‌ها را دنبال خواهم کرد و سعی می‌کنم تا زمانی که وزیر باشم و نمایندگان مجلس بگذارند آن‌ها را افتتاح کنم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که نمایندگان از چپ و راست کارت زرد نشان می‌دهند ابراز داشت: شب که می‌خوابم، خواب کارت زرد می‌بینم، آدم دلش می‌خواهد 290 نماینده مجلس مثل نماینده کاشمر باشند که به فرد آرامش می‌دهد.
وی با تأکید بر این‌که ارتقای درمانگاه تأمین اجتماعی کاشمر به پلی کلینیک مستلزم اخذ مجوزهای اداری و استخدامی است گفت: در این زمینه مکاتبات لازم را انجام خواهم داد.
*با جذب 5 هزار نفر دولت بزرگتر شده است
ربیعی با اشاره به این‌که فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است و باید کمک کنیم که این مجموعه از داخل غنی‌سازی شود یادآور شد: ما می‌خواستیم دولت را کوچک کنیم اما با 5 هزار نفر دیگر دولت را بزرگ‌تر کردیم این در حالی است که باید این افراد را بیرون می‌بردیم و از آن‌ها خرید خدمت می‌کردیم.
وی تأکید کرد: فنی و حرفه‌ای باید تقویت شود و یکسری تجهیزات گران‌قیمت که خرید آن از عهده مردم خارج است را تأمین کنیم و بخش خصوصی را برای خرید خدمت ساماندهی کنیم چراکه معتقدیم راه موفقیت جامعه داشتن مهارت است.
منبع: افکار نیوز




۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن