تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796729137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به دومین تریلر Red Dead Redemption 2: غرب وحشیِ زیبا


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: نگاهی به دومین تریلر Red Dead Redemption 2: غرب وحشیِ زیبا "به قلم محمد تقوی و کسرا کریمی اصل" سرجیو لئونه، افسانه‌ی سینمای غرب وحشی در جایی گفته که  "تولید فیلم برایم سرگرمی‌ بود که بهای سنگینی بابت آن پرداختم" و الحق که بهای پرداختی او ارزش جاودانگی نام و آثارش را داشته و مردانی که پی او به سینما کشیده شده‌اند مثل امثال کوئنتین تارانتینو و خیلی­های دیگر.. در دنیای هنر هشتم یعنی در میان بازی‌­ها اما شاید جای خالی چنین حضور پرعظمتی همیشه احساس می‌شد، خلاء و فقدانی که راکستار با عرضه‌ی Red Dead Redemption در سال 2010 آن را کاملا پر کرد، یکی از بهترین‌های نسل هفتم که از قضا با چنگ و دندان ساخته شد! و حال حدود یک سال پس از معرفی ادامه‌ی آن اثر شگرف تریلری دیگر از قسمت دوم منتشر شده و راکستار باری دیگر عطش ما را از جوی خودش با مشتی آب سیراب کرده تا عطش ما تشنه لبان در حسرت هدف و پیگیری آن  دو چندان شود. با این وجود از همین تریلر یک دقیقه و نصفه‌ای می‌توان چیزهای زیادی متوجه شد؛ از زمان و مکان RDR2 تا برخی وجوهات گیم پلی و محیط که در ادامه با هم به مرورشان خواهیم نشست.

1: معصومیت از دست رفته راستش جان مارستون در نسخه پیشین با وجود سابقه­­‌ی کیفری­ که داشت، از دید من بی‌­نهایت شخصیت معصوم و قدیس مسلکی بود که حالا شاید از سر ناچاری از خیلی­‌ها اطاعت و متاسفانه تبعیت می‌­کرد و همین امر هم به نظرم عاملی شده بود برای تفاوت بیشتر بازی با امثال GTA. اما گویا این ویژگی در "آرتور مورگان" شخصیت اصلی این نسخه وجود ندارد، و با توجه به چیزی که دیدیم آرتور به شدت بزن بهادرتر از جان مارستون فقید است و در عین حال خوی وحشی­گری بیشتر در خودش دارد که همین یک پتانسیل تازه برای راکستاری است که خوب بلد است از عنصر خشونت و خشم در بازی هایش بهره گیری کند.


2: غرب وحشیِ زیبا شاید شایسته‌ترین آن چیزی که در این تریلر دیدیم و راجع به آن با قطعیت می‌توانیم اظهار نظر کنیم گرافیک بسیار زیبای بازی است، راکستار گویا این بار هم مانند همیشه به طور کامل در این زمینه سنگ تمام گذاشته (ورژن PS3 نسخه پیشین را از حافظه پاک کنید). از پوشش گیاهی و زیست محیطی متفاوت و احتمال غریب به یقین وجود آب و هوای دینامیک تا چهره پردازی فوق العاده‌ و انیمیشن‌های نرم و غیرقابل تصور شخصیت‌ها و حتی جانوران و سایر جانداران در محیط، RDR2 اگر همین کیفیت را در زمان عرضه نگه دارد (که با توجه به سابقه درخشان راکستار شدنی است!) یکی از چشم نوازترین بازی‌های این نسل را در سال 2018 شاهد خواهیم دید.


3: هفت نفرت انگیز با  توجه به گزارشات نشر شده توسط خود راکستار، و چیزهایی که از تریلر می­توان برداشت کرد، کمی از داستان کلی بازی با حدس و گمان بر ما مشخص می­‌شود. بازی گویا طبق احتمالات پیشین، مقدمه‌ای است بر ماجراهای نسخه‌ی اول و می‌خواهد روایت سارقان "داچ ون" در "لیند" را به تصویر بکشد. اگر تریلر اول را به خاطر داشته باشید، هفت سوارکار در پایانش به سوی افق پیش می‌رفتند که با کمی فکر و صد البته حدس و گمانه، آن هفت سوار همان گروه ما هستند. بنابر تصاویری که می‌بینیم، حضور "داچ" و "بیل ویلیامسون" قطعی است و در کنارشان "خاویر اسکودیلا" و احتمالا قهرمان دوست داشتنی نسخه‌ی اول "جان مارستون". اما سه شخصیت باقی مانده هیچ کدام در نسخه‌ی اول حضور نداشتند و احتمالا آن زن بلوند و سرخپوست باشند و صد البته قهرمان قصه‌ی ما: آرتور مورگان. در مورد آرتور چند نکته حائز اهمیت است: اول اینکه آرتور به نظر پیش از پیوستن به داچ، یک شکارچی است، آن هم از نوع انسانی‌اش (Bounty Hunter)! دوم اینکه با توجه به چیزهایی که در بخش اول گفتیم برخلاف جان که طبیعتی خوش قلب داشت و معتقد به فضایل بود، آرتور گویا شخصیتی به مراتب بی‌رحم‌تر و سخیف‌تر دارد و خب با توجه به اندک نکاتی که در موردش در نسخه‌ی اول شنیدیم، سرنوشت احتمالی‌اش احتمالا شایسته‌ی اوست!


4: به خاطر یک مشت دلار با توجه به اینکه در بازی با گروهی سارق و راهزن سروکار داریم، به احتمالی بالا مراحل سرقت بی نهایت خفنی به مانند GTAV بخش قابل توجهی از گیم‌پلی بازی را تشکیل می­دهند و سکانس تعقیب قطار و بانک زنی در تریلر هم حاکی از این مسئله هستند. فقط بیایید که امیدوار باشیم آزادی عمل در تمامی سرقت‌ها به یک اندازه باشد تا به مانند GTAV در تکرار عظمتش از بین نرود و به نوعی لوس نشود. در کنار این‌ها حضور اسلحه‌های جدیدتر مثل تیر و کمان و استفاده‌ی هفت تیر در دو دست تایید شده، قابلیت شنا کردن خوشبختانه اینبار حضور خواهد داشت و مهم‌تر از همه گویا وجهه‌ مخفی کاری به شدت پررنگ‌تر از قبل شده، یعنی که احتمالا مراحلی مبتنی بر این سیستم را در بازی زیاد خواهیم دید، عنصری که کاملا در نسخه پیشین غایب بود و حضورش اینبار می­تواند تنوعی هر چه بیشتر را به بازی ببخشد.


5: ماجرای نیمروز بزرگترین سوالی که اینجا در ذهن همه گیمرها غریب به اتفاق پیش می‌آید و تکرار می­شود شاید تنها زمان عرضه‌ی بازی باشد. از تاریخ انتشار، تنها این را می‌دانیم که بازی بهار 2018 عرضه خواهد شد و گویا اینبار هم دوباره خبری هم از نسخه‌ی PC نیست. بی شک بخش آنلاین مفصلی هم برای بازی تدارک دیده شده که از آن هم اطلاعات چندانی درز نکرده ولی این گفته سازندگان که بازی قرار نیست جایگزین GTA آنلاین باشد به نوعی برای ما دلگرم کننده است. در نهایت می‌ماند یک تغییر عجیب، عوض شدن 2 به II در لوگو و این احتمال کم که شاید بازی در دو بازه‌ی زمانی مختلف رخ می‌دهد. انتظار داریم با آغاز 2018، راک استار به مرور وجوهات بیشتری از بازی را بر ما مشخص کند (به سبک همان ویدیوهای تبلیغاتی معروفش) و هر روز اخبار بیشتری از بازی بشنویم، اما تا آن موقع کاری نداریم جز تحملی سخت برای عرضه‌ی اثری بزرگ، در ژانری که هیچ کس به جز راکستار در این برهه بدان توجهی نشان نداده و بازارش برهوتی تشنه و به نوعی بی­همتاست.



2 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن