تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797624506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده‌ی پردیس‌گیم در هفته‌ای که گذشت قسمت هفتم


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: سلام به همه‌ی پردیسی‌های عزیز. یک هفته دیگر هم به پایان رسید و بار دیگر همراه شما هستیم تا با یکدیگر قسمت دیگری از طرح "خانواده پردیس‌گیم" را رقم بزنیم. این هفته شروع فصل پاییز بود، فصل بازی‌های بزرگ و بلاک‌باستر که قطعا جای مهمی رو در تجربیات زندگی ما میگیرن و خوشحال میشیم از تجربیات مهم خودتون بگید! نه فقط در بازی‌ها بلکه در فیلم و سریال و کتاب و .... مقدمه رو بیشتر از این طولانی نکنیم و بریم سراغ گپ و گفت این هفته! در پایان منتظر اشتراک‌گذاری تجربیات شما هستیم ;)  سینا ربیعی - مدیر اجرایی و نویسنده‌ی پردیس‌گیم پروفایل من - وبلاگ من قبل از هر چیزی فرارسیدن ایام محرم و شهادت امام حسین به همه تسلیت میگم، امیدوارم عزاداری‌هاتون مورد قبول قرار بگیره و به حاجت‌هاتون هم برسین.

الان که دارم این متن مینویسم باید اعتراف کنم که در 24 ساعت گذشته بیش از 12 ساعت از وقتم در فیفا 18 گذشته و واقعا این بازی هر سال اعتیادآوریش خانمان سوزتر از سال قبل میشه! دیشب ساعت 11:30 رفتیم تو پروکلاب چشم به هم زدیم ساعت شد 4 صبح! از شانس بد منم عرضه بازی مصادف شده با چند روز تعطیلی و ساعت‌ها وقت آزاد! بازی هم در نگاه اول شاید فرق زیادی با فیفا 17 نکرده اما هر چقدر بیشتر بازی کنید، بیشتر متوجه تغییراتش میشید بخصوص در بخش سیستم دفاعی که کاملا متحول شده .... این وسط حیفه از تغییرات خوب بخش کریر مود هم نگم که بعد از چند سال یک دستی به سر و روی بخش نقل و انتقالاتش کشیدن ... منتظر نقدم باشید! از اعتیاد افتضاح و شدیدم به فیفا بگذریم این هفته رفتم یک سری به کتابخونه زدم و یکی از کتاب‌هایی که وقتی 9 10 سالم بود خونده بودم دوباره آوردم بیرون و شروع به خوندن دوباره کردم! کتابی به اسم "قحطی بزرگ و نسل‌کشی در ایران" به قلم محمدقلی مجد که فقط خواهش من اینه برید بخونید ...200 صفحه هم بیشتر نیست اما بخونید و باور کنید وقایعش برای همین 100 سال پیشه! برای دوره مغول و عرب و یونان نیست! این بلاها همین اواخر سر ما اومده و امیدوارم یادمون نره و هر چقدرم که باید منتقد مشکلات و نداشته‌های الانمون باشیم، ناسپاس برخی داشته‌هامون هم نباشیم .. در حوزه سینما هم سری به فیلم Black Swan زدم، در مجموع فیلم خوبی بود اما کماکان بین اثار آرانوفسکی مرثیه ای بر یک رویا با اختلاف بالاترین جایگاه برام داره! فیلم پیشنهادی: Black Swan کتاب پیشنهادی: قحطی بزرگ و نسل‌کشی در ایران موسیقی پیشنهادی: ساندترک سریال The Leftovers گیم پیشنهادی: فیفا 18 علیرضا رزمجویی - خبرنگار و نویسنده پردیس‌گیم پروفایل من دوباره وارد پاییز شدیم و دوباره نبرد بازیهای AAA برای بدست آوردن وقت گیمرها شروع شده! با اینکه هنوز چند هفته‌ای به عرضه‌ی بازیهای موردانتظارم مونده ولی بازم هفته‌ی پرگیمی رو داشتم. اول اینکه Arkane دوباره با Dishonored: Death of the Outsider قدرت طراحی مراحلش رو به رخ کشید و دوباره کاری کرده که گذر زمان رو به کل فراموش کنم. تغییرات جالبی هم در گیم‌پلی بازی صورت گرفته که بیشتر از چیزی که فکر میکردم تجربه‌ی بازی رو تحت‌تاثیر قرار داده. دومین عنوانی که این هفته شروع کردم، Knack II هستش که یه جورایی بین عرضه‌ی بازیهای بزرگ، فراموش شده.

اصلا فکرشو نمی‌کردم روزی همچین چیزی رو بگم ولی Knack II در واقع خیلی سرگرم‌کنندست! فعلا از توضیحات بیشتر صرف‌نظر می‌کنم چون بزودی در نقدهای Death of the Outsider و Knack II بصورت مفصل در مورد هر دوتاشون صحبت می‌کنیم. دیروز استارت پلات کردن Uncharted: The Lost Legacy رو هم زدم و با اینکه باید روی درجه سختی Crushing بازی رو تموم کنم ولی به نظر نمیاد خیلی زمان‌بر باشه. در مورد خود بازی هم باید بگم که یکی از بهترین بازیهایی بود که امسال تجربه کردم ولی با این حال توی لیست بهترین آنچارتد‌ها بعد از نسخه‌های 4 و 3 و 2، رتبه‌ی چهارم رو داره. (بله نسخه‌ی 3 بهتر از 2 و نسخه‌ی 4 بهتر از 3 بود!!) غم بسته شدن یکی از سایت‌های موردعلاقم هم باعث شد که فعلا تصمیم بگیرم فیلم‌سینمایی جدیدی رو تماشا نکنم ولی دوباره مروری بر یکی از سریال‌های موردعلاقم یعنی The Leftovers داشتم که باعث شد دوباره موسیقی هر سه فصل رو گوش بدم و دوباره تحسینش کنم. اگه یادتون باشه چند وقت پیش در پردیس هم مقاله‌ی خیلی جذابی در موردش منتشر شد که پیشنهاد می‌کنم، مقاله و خود سریال رو ابدا از دست ندید.  عباس مهدی‌پور - خبرنگار پردیس‌گیم پروفایل من - وبلاگ من هفته‌ی اخیر با تجربه‌ی Destiny 2 برام شروع شد و تا الان بخش داستانی رو تمام کردم و بعد از رسیدن به لول 20 (با تایتان) "Power" رو هم به 207 رسوندم، بازی رو برای چند روزی کنار گذاشتم و فورا رفتم سراغ یکی از دوست داشتنی‌ترین و خاطره‌انگیز‌ترین سه گانه‌هایی که تجربه کرم،Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، هنوزم به همان اندازه دلنشین و چالش بر‌انگیزه.

واقعا الان که فکرش رو میکنم نمیدونم اون زمان که سن کمی داشتم چطور موفق شده بودم که نسخه اول رو تمام کنم! (از بس که سخت بود:D)، تو این هفته چند دست هم با یکی از دوستان PES18 زدیم که حسابی حال کردیم، واقعا پورت نسخه‌ی PC نسبت به نسخه های اخیر (به خصوص 17) بهتر شده بود، در کنار این بازیها به رسم همیشگی با دوستان مقداری CS:GO هم رفتیم. در دنیای انیمه‌ها هفته‌ی یکنواختی بود، چرا که تقریبا فقط به تماشای Naruto خلاصه شد:D...البته در کنارش قسمت جدید (یعنی یکی مانده به آخر فصل دوم) My Hero Academia رو هم دیدم. در دنیای فیلم و سریال هم ابتدا به رسم همیشگی و سالانه سراغ تمامی آثار "کوئنتین تارانتینو" رفتم (تعداد دفعاتی که تمام فیلماش رو تماشا کردم از دستم در رفتهD) و بعد سراغ قسمت جدید rick and morty رفتم واقعا ناراحتم که دیگه فصل سوم داره تمام میشه و کلی باید صبر کنیم...به هر حال هفته رو با تماشای دو قسمت اول فصل چهارم GOTHAM به اتمام رسوندم حقیقا تا الان که راضی هستم ازش. فیلم پیشنهادی: تمامی آثار "کوئنتین تارانتینو"!!! گیم پیشنهادی: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy احسان عباسی نسب - نویسنده و منتقد پردیس‌گیم پروفایل من - وبلاگ من اول از همه فرارسیدن عاشورای حسینی رو به همه‌ی شما دوستان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم عزاداری‌هایتون مورد قبول حق قرار گرفته باشه و اما بعد: خب یه‌‌بار دیگه مهر با همان بوی همیشگی‌اش آمد و خیلی از مخاطب‌های سایتمون مجبور شدن برای چندساعتی از فضای گیم و سرگرمی خارج بشن و وارد محیط کسل‌کننده درس و دانشگاه (بعضیا هم ابتدایی!) بشن. خبر اومده عده‌ای هم به همین دلیل قربانی دستورهای پدر و مادرشون شدن و تا تابستون بعدی با کنسول و PCشون خداحافظی کردن که از همین‌جا براشون آرزوی موفقیت و بزرگ‌شدن می‌کنیم.

خوشبختانه بنده در هفته قبلی وضعیت هیچ‌کدام از عزیزان مذکور را تجربه نکردم و در زمان‌های که خونه بودم تمام وقتم رو به تجربه بازی‌های اکشن اختصاص دادم و کلا دستم آغشته به خون دیگران بود. اول از همه از فرصت تخفیفات استیم استفاده کردم و چندتا بازی خریدم که یکی‌ از مهم‌ترین‌هاشون یه بازی فان به اسم  Blood and Bacon بود. پیشنهاد میدم تو زندگیتون چه از خوک‌ها (این حیوانات بد هیکل و زالوصفت) متنفر هستید چه نه، این بازی ارزون قیمت رو از دست ندید. Half Life: C.A.G.E.D هم تو نیمه اول هفته قبل نظرمو به خودش جلب کرد، یه ماد باحال که درون‌مایه فرار از زندان مانندی داره و در دورانی که تجربه Half Life 3 به فانتزی همه تبدیل شده می‌تونه جایگزین خوبی براش باشه. اما اکشنِ خون من درست زمانی بالا رفت که بازی‌هایی مثل Battlerite، Lawbreakers و از همه مهمتر بتای CoD: WW II برای بازیکن‌ها رایگان شد و تونستم چند ساعتی تست‌شون کنم. دو مورد اول که وضعیت‌های مشابه‌ای دارند و علی‌رغم شایستگی‌های بالاشون به خاطر جامعه آماری فوق‌العاده پایین پلیرها ارزش خرید پایینی پیدا کردن. در این بین وضعیت Lawbreakers به حدی وخیمه که اگه فکری به حالش نکنن بعیده تا آخر سال میلادی اسمی ازش باقی بمونه. اما بتای بازی WW II که مدت‌ها منتظرش بودیم نتونست چندان من رو به  این امیدوار کنه که قراره امسال یه نسخه موفق از این مجموعه رو ببینیم. مخصوصا اینکه قراره به زودی ولفنشتاین هم وارد بازار بشه و در صورت موفقیت احتمالیش، سایه وحشتناکی روی فروش و موفقیت اثر جدیدشون میندازه. حس می‌کنم سوژه برگشت به جنگ‌جهانی دوم بیشتر یه بهونه برای راضی کردن طرفدارای ناراضی سری بود چون واقعا این مولتی‌پلیری که دیدیم حس و حال حضور تو اون دوران به هیچکی نداد. باید منتظر ماند و دید. گیم پیشنهادی: Blood and Bacon فیلم پیشنهادی: روز سوم علی رجبی - نویسنده و منتقد پردیس‌گیم پروفایل من - وبلاگ من گویند زیادی هرچیز بد است، حکم تعطیل‌های پیاپی ایام محرم را دارد! در هفته‌ای که گذشت بیشتر ایام در خانه بودم. یا مشغول دیدن سریال‌های قدیمی یا بازتجربه عناوین قدیمی (مثل دوباره 100% کردن چندین عنوان Sonic که بعضا شباهات بسیاری با آثار افسانه‌ای میازاکی دارند در این زمینه!). دستی کشیدم بر سیستم و احساس کردم که حال وقت یک ارتقای جدید است، برای همین در به در دنبال یک عدد GTX 1080 MSI Gaming X افتادم و سرانجام از سر بدشانسی پنج‌شنبه صبح یکی با قیمت مناسب پیدا کردم که رسیدنش تا سه‌شنبه به تعویض افتاد. عجب روزگاری!

حدودا 150 گیگ هم بازی‌های AAA گذاشته بودم کنار بخصوص آن‌هایی که پورت‌شان چون تنه درخت قهوه‌ای است (:دی) تا مقداری از عقده‌هایم را خالی کنم، اصلا یکی از لذت‌های الهی است! یادآور نکته عذاب‌آوری باشم که هفته بعد دوشنبه فصل سوم مجموعه دوست‌داشتنی Rick & Morty به اتمام می‌رسد و وای چه غمی است! باید 2 الی 3 سال دیگر باز صبرکنیم تا شایدی خدایان این جهان مرحمتی کردند و فصل چهار را زودتر از انتظارات ما برای پخش گذاشتند. صحبتی هم بکنم راجب نسخه Open Beta عنوان CoD: WW II. به عقیده من، بازی به ریشه‌هایش بیشتر از نسخه‌های قبلی نزدیک‌تر شده، گیم‌پلی بشدت سرعتی، شدیدا وابسته به سرعت اینترنت، سلاح‌های جذاب و رنگین، اما متاسفانه میزان لگ‌های دیووانه‌واری که حین بازی بهشان برخوردم چشمانم را از حدقه بیرون آورد و تجربه بتای این بازی زهرمار شد. امیدوارم سر انتشار اصلی سرورهای بستری داشته باشیم! پیشنهاد می‌کنم تا فرصت هست مقداری تجربه‌اش کنید تا برای انتخاب‌های آیندتون بر سر خرید کمی راحتتر اظهار نظر کنید. در نهایت اماده شوید که موج عظیم عناوین بزرگ پاییزی در راه است! امیدوارم تک تک‌شان را تا آخرین پیکسل تجربه کنید. دوستان عزیز پردیسی اکنون نوبت شماست. خوشحال می‌شویم از تجربیات جالب خود در هفته‌ی گذشته برای ما و سایر دوستانتان بگویید ... 



9 مهر 1396





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن