تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796609000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بغداد اقلیم کردستان را منطقه پرواز ممنوع اعلام کرد/ آغاز اخراج شهروندان غیرکُرد از کرکوک/ حزب‌الله عراق: بارزانی همان نقش البغدادی را ایفا می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



بغداد اقلیم کردستان را منطقه پرواز ممنوع اعلام کرد/ آغاز اخراج شهروندان غیرکُرد از کرکوک/ حزب‌الله عراق: بارزانی همان نقش البغدادی را ایفا می‌کند
دولت عراق به شرکت‌های هواپیمایی خارجی ابلاغ کرد که از روز جمعه آینده هرگونه پرواز به مبدا و مقصد اربیل را لغو کنند.
روز نو : دولت عراق به شرکت‌های هواپیمایی خارجی ابلاغ کرد که از روز جمعه آینده هرگونه پرواز به مبدا و مقصد اربیل را لغو کنند.


به گزارش روز نو ، در پی مخالفت وزارت حمل و نقل منطقه کردستان عراق با دستور بغداد مبنی بر تحویل اداره فرودگاه‌های بین‌المللی اربیل و سلیمانیه به دولت مرکزی، بغداد نیز هشدار درباره اجرای قانون ممنوعیت پروازهای بین‎المللی را از روز جمعه اجرایی می‌کند.


رویترز با انتشار این خبر نوشت: سازمان هواپیمایی عراق به شرکت‌های هواپیمایی خارجی ابلاغ کرده است که باید کلیه پروازها به منطقه کردستان را از جمعه آینده لغو کنند.
 
اخراج خانواده‌های غیرکُرد از کرکوک کلید خورد
 
در همین حال، شاهدان عینی اعلام کردند که پیشمرگ‌ها و نیروهای امنیتی کرد ده‌ها خانواده آواره در استان کرکوک را بیرون کردند.


به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، شاهدان عینی اعلام کردند که عملیات کوچ اجباری همزمان با برگزاری همه‌پرسی در استان‌های این اقلیم و مناطق مورد مناقشه صورت گرفت.


ابوعلی، یکی از آوارگان در استان کرکوک می‌گوید که نیروهای امنیتی کرد به آن‌ها گفتند که باید شهر را فورا ترک کنند وگرنه مورد مجازات قرار می‌گیرند.


وی گفت: نیروهای کرد به ما گفتند که دیگر نباید به این استان بازگردیم چراکه این استان دیگر وابسته به کشور کردستان است و اعراب در آنجا جایی ندارند و از قبل هم متعلق به کردها بوده است درنتیجه کسی غیر از کردها حق اقامت در آنجا را ندارد.


محمد، یکی دیگر از آوارگان می‌گوید: به من نیز گفتند که فورا این استان را ترک کنم اما دلایل آن را به من نگفتند. من مجبور شدم آنجا را ترک کنم بدون اینکه وسایل و اسباب و اثاثیه‌ام را بردارم. کردها تبعیض زیادی در حق ساکنان این استان قائل می‌شوند و با استقرار گسترده نیروهای کرد هر لحظه امکان وقوع جنگ وجود دارد.


وی گفت: بدرفتاری با اعراب و ترکمان‌ها از آنجایی شروع شد که آن‌ها با شرکت در همه‌پرسی مخالفت کردند.


ثامر از دیگر آوارگان گفت که خروجی‌های شهر کرکوک پر از خانواده‌هایی شده است که مجبور به خروج از شهر هستند.


اقلیم کردستان عراق با وجود مخالفت‌های داخلی، منطقه‌ای و جهانی روز دوشنبه همه پرسی استقلال را برگزار کرد و براساس نتایج اولیه بیش از ۹۰ درصد مردم رأی موافق داده‌اند.
 


حزب‌الله عراق: بارزانی همان نقش البغدادی را ایفا می‌کند


در خبری دیگر، سخنگوی گردان های حزب الله عراق گفت: مسعود بارزانی روی دیگر ابوبکر البغدادی است و ما با او به عنوان یکی از ابزارهای آمریکا در منطقه برخورد خواهیم کرد.


شبکه تلویزیونی المیادین شب گذشته گفتگویی از مقامات حزب الله عراق را پخش کرد که طی آن هه پرسی استقلال کردستان عراق بررسی شده است در این گفتگو سخنگوی حزب الله عراق این همه پرسی را به شدت محکوم کرد و موضع خود را در این شبکه عربی به طور رسمی اعلام کرد.


او در این مصاحبه گفته است: ما در چند روز آینده به صورت صریح و آشکار موضع خود را در برابر مسعود اعلام خواهیم کرد. موضع ما در مورد او همانند موضع مان در مورد ابوبکر البغدادی است، او اکنون همان نقش البغدادی را ایفا می کند. بارزانی وجهه قانونی خود را در منطقه کردستان از دست داده است و مهلت ریاستش دو سال است که به پایان رسیده است و اکنون رئیس منطقه کردستان به حساب نمی آید. بارزانی همان نقش البغدادی را در اجرای طرح آمریکا و تقسیم عراق و وارد ساختن منطقه در بحران های جدید ایفا می کند، ما با مسعود بارزانی و تمام رفتارهای او  با همان قاطعیت و قدرتی که با داعش برخورد کردیم برخورد خواهیم کرد. بارزانی اکنون به یکی از ابزارهای آمریکا تبدیل شده است و ما با او مقابله خواهیم کرد. 


منبع: انتخاب


تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن