تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797965661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیور11 ساله را 3 روز با چشمان بسته در اتاقی زندانی کردند!/داستانی باورنکردنی + عکس دختر


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



زیور11 ساله را 3 روز با چشمان بسته در اتاقی زندانی کردند!/داستانی باورنکردنی + عکس دختر
روز نو :
دختر نوجوان که به طرز مرموزی از خانه شان ربوده شده بود پس از 3 شب در خیابان های کرمان به صورت رها شده پیدا شد.

زیور11 ساله را 3 روز با چشمان بسته در اتاقی زندانی کردند!/داستانی باورنکردنی + عکس دختر


 عصر جمعه 24 شهریورماه امسال دختر جوانی به نام عسل همراه مادرش به خانه همسایه رفتند و خواهر کوچکش که زیور 11 ساله نام دارد در خانه تنها ماند.
عقربه ها ساعت 5 عصر را نشان می داد که عسل 17 ساله به خانه بازگشت تا خواهرش را به خانه همسایه ببرد اما وقتی به جلوی خانه رسید متوجه باز بودن در شد و زمانیکه پای در خانه گذاشت اثری از زیور کوچولو نبود و سراسیمه همه جای خانه را گشت اما بی فایده بود.
عسل که نگران خواهر کوچکش بود به سرعت با پدرش تماس گرفت و از ناپدید شدن خواهرش خبر داد که خیلی زود پدر خانواده به خانه بازگشت و خیابان های نزدیک خانه شان را به جستجوی دخترش پرداخت اما ردی از زیور به دست نیامد و خبر ناپدید شدن زیور کافی بود تا اهالی محل به در خیابان های کرمان به جستجوی دختر 11 ساله راه افتادند.
پدر زیور و اهالی محل هر جایی را که فکر می کردند دختر خانواده به آنجا رفته باشد را سرکشی کردند اما بی فایده بود تا اینکه ماجرای ناپدید شدن دختر بچه به ماموران پلیس Police کرمان مخابره شد و در ادامه تیمی از ماموران پلیس آگاهی کرمان برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.
کارآگاهان در گام نخست تصویر زیور 11 ساله را در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار دادند و ردیابی های پلیسی برای پیدا کردن دخترگمشده آغاز شد.
خانواده زیور که نگران سرنوشت دخترشان بودند از روز 25 شهریور متوجه شدند که تصویر دخترشان در شبکه های مجازی به عنوان دخترگمشده پخش شده است و در این مرحله عسل نیز برای پیدا کردن خواهرش تصویر خواهرش را در شبکه های تلگرامی و اینستاگرام Instagram پخش کرد تا شاید ردی از خواهرش به دست بیاید.
ردیابی های ادامه داشت تا اینکه ساعت 9 شامگاه دوشنبه 27 شهریور ماه مردی در تماس با پدر زیور ادعا کرد که دخترش در برابر یک املاک مسکن در چهارراه شفا در نزدیکی بلوار جمهوری کرمان روی زمین نشسته است.
پدر زیور با شنیدن حرف مرد غریبه سراسیمه به محلی که گفته شده بود حرکت کرد و زمانیکه پای در چهارراه شفا کرمان گذاشت دختر 11 ساله اش را که در برابر یک بنگاه املاک مسکن ایستاده بود مشاهده کرد.
زیور به آغوش خانواده بازگشت و 3 شب جدایی دختر و از خانواده در شامگاه دوشنبه پایان گرفت.
رحمانی پدر زیور پس از پیدا شدن دختربچه اش به رکنا گفت: جمعه شب بود که همسرم و دو دختر دیگر به خانه همسایه رفتم و زیور داخل خانه ماند اما پس از یک ساعت دخترم عسل به من زنگ زد و از نبود دخترم در خانه خبر داد که از او خواستم به مادرش حرفی نزند تا به خانه بازگردم.
وی افزود: راننده آژانس هستم، وقتی به خانه رسیدم  با ناپدید شدن دخترم شدم و به هر جایی که فکر می کردم سرکشی کردم اما بی فایده بود تا اینکه به کلانتری 22 بهمن رفتم و ماجرای ناپدید شدن دخترم را گزارش کردم.
فردای آن روز به پلیس آگاهی رفتم و آنها نیز با همکاری خوبی که داشتند تصویر دخترم را در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار دادند و در ادامه خودمان نیز به جستجوی دخترم پرداختم و پس از آن نیز متوجه شدیم عکس دخترم در شبکه های مجازی به عنوان گمشده منتشر شده است.
وی ادامه داد: شامگاه دوشنبه بود که یک مرد غریبه با من تماس گرفت و ادعا کرد که دخترم در چهارراه شفا است و از او خواسته تا با خانواده اش تماس بگیرم، به سرعت خودم را به آنجا رساندم و دخترم را پیدا کردم.
پدر زیور به رکنا گفت: دخترم می گوید که جمعه عصر یک مرد از بالای دیوار وارد خانه شده و پس از باز کردن در دو خانم وارد خانه شده است و دخترم را به زور و در حالیکه صورتشان را بسته بودند سوار بر خودروشان کرده اند. افراد غریبه چشمان دخترم را بسته بودند و در این 3 روز نیز او با چشمانی بسته در یک خانه زندانی Prisoner بوده و در این مدت زیور صدای آنها را نشنیده و با چشمان بسته نیز به او غذا داده اند و شامگاه سه شنبه نیز او را درخیابان رها کرده اند.
وی افزود: خانواده ما با کسی مشکلی و اختلافی نداشته و نمی دانم این اتفاق از سوی چه کسانی صورت گرفته است اما خوشحالم که دخترم به خانه بازگشته و هیچ آسیبی ندیده است.
بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده مرموز ادامه دارد.
ركنا



تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن