تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796695529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهین را در باغ کشتم چون همسرم را آزار داده بود / او درخواست شرم آوری داشت + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شاهین را در باغ کشتم چون همسرم را آزار داده بود / او درخواست شرم آوری داشت + عکس
هنگام عصر صدای شلیک گلوله در فضای یکی از باغ‌های شهر کرج طنین انداخت و چند لحظه بعد هم صدای غرش موتورسیکلت قاتل در کوچه باغ پیچید. باغبانی که در باغ مجاور سرگرم کار بود با شنیدن صدای شلیک گلوله به طرف دیوار دوید و با نگاهی از فراز حصار، صاحب باغ را دید که غرق خون بر لب باغچه افتاده بود.
آفتاب‌‌نیوز : هنگام عصر صدای شلیک گلوله در فضای یکی از باغ‌های شهر کرج طنین انداخت و چند لحظه بعد هم صدای غرش موتورسیکلت قاتل در کوچه باغ پیچید. باغبانی که در باغ مجاور سرگرم کار بود با شنیدن صدای شلیک گلوله به طرف دیوار دوید و با نگاهی از فراز حصار، صاحب باغ را دید که غرق خون بر لب باغچه افتاده بود. پس از تماس تلفنی او، مأموران پلیس راهی آنجا شدند و ضمن تحقیق دریافتند درگیری خونینی بین دو قاچاقچی اسلحه رخ داده و یکی از آنها که مرد 46ساله‌ای به‌ نام الیاس بوده به ضرب گلوله قاچاقچی جوان- شاهین- کشته شده است. پس ازحضور تیم جنایی در محل واقعه و شروع تحقیقات تخصصی، عامل این جنایت با ردیابی‌های تخصصی شناسایی و دستگیرشد.
سرانجام متهم پرونده روزچهارشنبه از زندان به شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز انتقال یافت و به اتهام قتل عمد و قاچاق اسلحه از سوی قاضی هدایت رنجبر و دو مستشار- قاضی یزدان‌پور و قاضی خنک دار- محاکمه شد.
شاهین را در باغ کشتم چون همسرم را آزار داده بود / او درخواست شرم آوری داشت + عکس

در ابتدای جلسه پس از تشریح کیفرخواست ازسوی نماینده دادستان، اولیای دم خواستار قصاص متهم به قتل 36 ساله شدند. آنگاه به دستور رئیس دادگاه متهم پای میز محاکمه قرار گرفت تا به سؤالات قضات پاسخ دهد. سابقه کیفری داری؟بله. در رابطه با مواد مخدر بازداشت شده بودم.

اتهامت قتل مردی به‌ نام الیاس در روز چهارم آذرسال 94 است. آیا اتهامت را قبول داری؟ بله قبول دارم، او را در درگیری کشتم. با الیاس چگونه آشنا شده بودی؟ به او اسلحه می‌فروختم. چه شد که به فکر کشتن‌اش افتادی؟ نمی‌خواستم او را بکشم. در درگیری این اتفاق افتاد. چرا با او درگیر شدی؟ الیاس چند وقتی بود که از من چیزهایی می‌خواست که من نمی‌توانستم انجام دهم برای همین با هم درگیر شدیم. چه درخواستی؟ او از من خواسته بود با اسلحه یک وکیل را تهدید کنم و حتی یکی از قضات را به قتل برسانم. چرا او این درخواست را از تو کرده بود؟ نمی‌دانم می‌گفت از این دو نفر کینه به دل دارد. و... خب تو چه پاسخی دادی؟ گفتم نمی‌توانم چنین کاری را انجام بدهم، اما چند روز بعد وقتی که در خانه نبودم به سراغ همسر و فرزندانم رفته و آنها را مورد آزار قرار داده بود. به همین خاطر خیلی عصبانی و ناراحت شدم. چرا این کار را کرد؟ او با این کار می‌خواست مرا مجبور کند که خواسته‌هایش را انجام دهم برای همین بود که به سراغش رفتم تا به او بگویم دست از این کارهایش بردارد و مزاحم خانواده‌ام نشود. آیا از قبل برای قتل الیاس نقشه کشیده بودی؟ نه هرگز نمی‌خواستم دستم به خون آلوده شود.... چطور او را کشتی؟ به خاطر اینکه مزاحم زن و بچه‌هایم شده بود، بشدت عصبانی بودم. وقتی با هم جروبحث کردیم، دست به یقه شدیم که نمی‌دانم چه شد با اسلحه‌ای که در اختیارم بود به سرش شلیک کردم. اگر قصد کشتنش را نداشتی پس چرا به سرش شلیک کردی؟ نمی‌دانم آنقدر عصبانی بودم و خون جلوی چشمانم را گرفته بود که دیگر اختیار از کف داده بودم. چرا با خودت اسلحه بردی؟ به خاطر اینکه از الیاس می‌ترسیدم.... بعد از شلیک به الیاس کجا رفتی؟ با موتوری که داشتم به طرف قبرستان رفتم و اسلحه را در آنجا دفن کردم. چرا در بازسازی صحنه جرم اسلحه پیدا نشد؟ نمی‌دانم آنجا پاتوق معتادان بود، شاید آنها دزدیده باشند.
پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند و اعلام کردند بزودی حکمشان را صادر خواهند کرد



۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن