تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797894631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی چری از شاسی بلند لوکس جدیدش در نمایشگاه خودرو فرانکفورت (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رونمایی چری از شاسی بلند لوکس جدیدش در نمایشگاه خودرو فرانکفورت (+عکس)
با موتوری در محدوده حجمی 1.5 تا 1.6 لیتر خودرو قادر است تا با قابلیت محرک تمام چرخ یا چرخ‌های جلو براند. خودروی جدید همچنین می‌تواند به صورت هیبریدی یا پلاگین- هیبرید ارائه شود.
جگوار SUV "ئی- پیس" مطرح خود را در فرانکفورت معرفی کرد، خودروسازان اروپایی دیگری نیز شاسی‌بلندهای سایز متوسط خود خود را در فرانکفورت معرفی کردند که در کنار مدل‌ها و کانسپت‌های معرفی شده، تاثیرگذار نبودند. اما در این نمایشگاه خودروهای کمتر دیده شده می‌توانند اثرات بالقوه‌ای را در آینده نه چندان دور بازارهای جهان بازی کنند که احتمالا بسیاری از آنها از میان خط تولید برندهای خودروسازی خارج نمی‌شوند. به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از تلگراف،برند "وی" یک تولیدکننده لوکس چینی است، که تولیداتش انحصارا به بازار خانگی‌اش تعلق می‌گیرد. از طرفی سایز غرفه‌اش در فرانکفورت نشان می‌دهد که قرار نیست این بنگاه برای مدت طولانی این روند را طی کند. یکی از محصولات این خودروسازی VV5S نام دارد که احتمالا رقیبی ارزان برای شاسی‌بلندهای مید-سایز "ئی- پیس" یا بی‌ام‌و X3 محسوب می‌شود. طراحی این خودرو چندان باعث ترس اسب‌های بزرگ و مطرح جهان محسوب نمی‌شود، اما پوشش چرمی کابین نقطه قوت آن محسوب می‌شود و تولیدکنندگان چینی آن را تحسین می‌کنند.

چینی‌ها در نمایشگاه فرانکفورت

مدل VV5S با یک موتور بنزینی و یک مدل هیبریدی ارائه می‌شود. نسخه هیبریدی این خودرو با یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی در کنار یک باتری لیتیومی 1.16 کیلوواتی که منبع تغذیه موتورهای محور جلو و عقب هستند، قدرتی برابر 197 اسب‌بخار ارائه می‌دهد. خودرو برای رسیدن به شتاب صفر تا کیلومتر به 8.7 ثانیه زمان نیز دارد. با تمام این ویژگی‌ها به نظر می‌رسد این خودرو تهدید جدی برای آینده به شمار نمی‌آید. از طرفی به نظر می‌رسد این خودروسازی با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌اش مراحل پیشرفت را سریعا طی کند. اما در کنار غرفه "وی"، چری با SUV دیگری در ابعاد "ئی- پیس" رقابتی‌تر نشان می‌دهد. گفته می‌شود، این شاسی‌بلند جدید که "اکسید TX" نام دارد به زودی وارد بازار اروپا خواهد شد. هرچند زمان قطعی آن مشخص نیست.
چینhttps://asriran.com/files/fa/news/1396/6/30/741614_168.jpgی‌ها در نمایشگاه فرانکفورت

چری یکی از بزرگترین خودروسازان چینی است و برنامه‌های بلندپروازانه‌ای را برای پلت‌فرم M3X دارد که "اکسید TX" روی آن قرار گرفته است. با موتوری در محدوده حجمی 1.5 تا 1.6 لیتر خودرو قادر است تا با قابلیت محرک تمام چرخ یا چرخ‌های جلو براند. خودروی جدید همچنین می‌تواند به صورت هیبریدی یا پلاگین- هیبرید ارائه شود. مدل جدید چری کمی اغراق‌آمیز است. اما تفاوت‌های این خودرو در بازار می‌تواند آتش فروش این خودروها را کمی داغ کند. پوشش‌های درونی خودرو نیز به گونه‌ای است که رضایت نسبی شما را بر می‌انگیزاند. از حیث طراحی، در بدنه‌ این خودرو می‌توان همان خطوطی را دید که معمولا در طراحی شاسی‌بلندها به کار می‌روند؛ ضمن اینکه بخش جلویی این خودرو شباهت‌هایی نیز با لندروور دیسکاوری دارد. در داخل کابین یک نمایشگر بزرگ مربوط به سیستم ارتباطی و رسانه‌ای خودرو نصب شده است که در بخش پایینی آن، کنترلرهای مربوط به سیستم تهویه‌ی مطبوع قرار دارند.


تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - 21 September 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن