تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793429367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران از توسعه روزافزون روابط با کشورهای اتحادیه اروپا از جمله اتریش استقبال می کند/ اتحادیه اروپا تلاش‌ و نقش‌آفرینی در زمینه برجام را همسو با منافع خود و شرکتهای اروپایی افزایش دهد/ هرگونه تغییر در مرزهای جغرافیایی کشورهای منطقه خطرناک است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


دکتر روحانی در دیدار رییس جمهور اتریش:
تهران از توسعه روزافزون روابط با کشورهای اتحادیه اروپا از جمله اتریش استقبال می کند/ اتحادیه اروپا تلاش‌ و نقش‌آفرینی در زمینه برجام را همسو با منافع خود و شرکتهای اروپایی افزایش دهد/ هرگونه تغییر در مرزهای جغرافیایی کشورهای منطقه خطرناک است
رییس‌ جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط تهران – وین تاکید کرد: تهران از توسعه روزافزون روابط با کشورهای عضو اتحادیه اروپایی از جمله اتریش استقبال می کند و امیدوارم در سایه تعامل و مساعی متقابل، شاهد تعمیق روابط مشترک در راستای منافع متقابل دو ملت باشیم.
روز نو : رییس‌ جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط تهران – وین تاکید کرد: تهران از توسعه روزافزون روابط با کشورهای عضو اتحادیه اروپایی از جمله اتریش استقبال می کند و امیدوارم در سایه تعامل و مساعی متقابل، شاهد تعمیق روابط  مشترک در راستای منافع متقابل دو ملت باشیم.


به گزارش روز نو :رئیس جمهور اتریش: علاقه مند به روابط خوب و سرمایه گذاری مستقیم در ایران هستیم/ اقتصاد ایران امیدوار کننده است
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر دوشنبه در نیویورک و در دیدار رییس جمهور اتریش گفت: در دوره پسابرجام، فرصت و فضای مناسبی برای تحکیم هر چه بیشتر روابط با همه کشورهای اروپایی بوجود آمده و با توجه به ظرفیت‌های گسترده‌ای که دو کشور  در عرصه‌های مختلف بویژه از لحاظ سرمایه‌گذاری، تجارت، علمی و فناوری‌های نو دارند ، باید سطح همکاری‌ها را به نفع دو ملت بیش از پیش ارتقاء بخشید.
دکتر روحانی اظهارداشت:  هر حرکت اقتصادی نیازمند محیط مناسب است و در طول سالهای گذشته هیچ کشور و شرکتی که با ایران کار و یا در کشورمان سرمایه گذاری کرده ، پشیمان نیست.
رییس جمهور افزود:  فرصت های فراوان سرمایه گذاری در ایران از جمله در حوزه انرژی، راه و راه آهن، بانک و بیمه، گردشگری، تحقیقات و فناوری وجود دارد که اتریش نیز می تواند از این فرصت ها بهره بگیرد.
رییس‌ جمهور همچنین به نقش برجام در توسعه همکاری های مشترک اشاره و تصریح کرد: اجرای کامل توافق برجام به نفع اتحادیه اروپا و منطقه است؛ لذا ضرورت دارد اتحادیه اروپا تلاش‌ها و نقش‌آفرینی خود را در این زمینه  همسو با منافع خود و شرکتهای اروپایی، افزایش دهد.
دکتر روحانی در ادامه به موضوعات منطقه ای و از جمله مبارزه ملت های منطقه با تروریسم اشاره کرد و گفت: ایران در مبارزه با تروریسم و به درخواست دولت های عراق و سوریه پاسخ مثبت داده است و تا موفقیت نهایی ، به مبارزه خود ادامه می دهد.
رییس جمهور هرگونه تغییر در مرزهای جغرافیایی کشورهای منطقه را خطرناک خواند و گفت: نگرانی جدید، طرح همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق است که می تواند یک تنش و درگیری جدید و بسیار خطرناک ایجاد کند.
"آلکساندر فان در بلن" رییس جمهور اتریش نیز در این دیدار خواهان گسترش و تعمیق همکاری های تهران و وین در همه عرصه ها شد و گفت: ما علاقه مند به روابط خوب و سرمایه گذاری مستقیم در ایران هستیم.
وی همچنین به آمارهای امیدوار کننده در ارتباط با اقتصاد ایران در عرصه جهانی اشاره کرد و افزود: این آمارها بسیار امیدوارکننده است و شرکتهای اروپایی و اتریشی را بیش از پیش برای مشارکت در بازار ایران تشویق می کند.


پايگاه اطلاع رساني رئيس جمهور






تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن