تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797693328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌های «تندگویان» برای تسهیل بازگشت نخبگان به کشور و احیای سازمان ملی جوانان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: برنامه‌های «تندگویان» برای تسهیل بازگشت نخبگان به کشور و احیای سازمان ملی جوانان
معاون ساماندهی امور جوانان، وزارت ورزش و جوانان یکی از آسیب‌ها و مشکلات اصلی حوزه جوانان را تغییرات مدیریتی، سازمانی و تفکیک‌ها دانست و گفت: بسیاری از برنامه‌ها در این حوزه زمان مناسب برای اجرا ندارند و تغییر مدیران باعث می‌شود تا خواسته‌ها و برنامه‌های آنان به سرانجام نرسد.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان؛ محمد مهدی تندگویان در جلسه تودیع رستمی، معاون سابق جوانان، وزارت ورزش و جوانان و معارفه خود، با بیان اینکه هدف غایی‌اش را ایجاد سازمان مستقل جوانان می‌داند، ادامه داد: امیدواریم این بار با یک دوره مدیریتی بلندمدت کارهای ماندگاری را انجام دهیم و به جایگاه شایسته جوانان دست یابیم.


وی گفت: حوزه ورزش نیز مربوط به حوزه جوانان است. خود ورزشکاران نیز دغدغه‌های خاصی دارند که که سازماندهی و پرداختن به آنان جزو وظایف ماست.


معاون ساماندهی امور جوانان، وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکل اصلی در حوزه جوانان مساله هویت و اصالت جوانان است. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما بازگرداندن هویت به این قشر است چراکه تمام معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در نتیجه فراموشی اصالت و هویت در جامعه ایجاد می‌شود.


تندگویان با انتقاد از اینکه گاهی از مسائل جوانان تحت عنوان معضل یاد می‌شود اظهار کرد: ما حتی در مقام دیالوگ نیز به اشتباه مسائل جوانان، خانواده‌ها و... معضل می‌دانیم در حالی که این اقشار «فرصت» محسوب می‌شوند.


وی با اشاره به برنامه‌هایی نظیر پرداختن به پارلمان جوانان ادامه داد: در دوره مدیریتی گذشته در امور ساماندهی جوانان سمن‌ها ساماندهی شدند و به لحاظ کمی نیز گسترش یافتند و در حال حاضر زمان بهره‌برداری از آنها رسیده است.


معاون ساماندهی امور جوانان، وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر شعار «جوانان برای جوانان» و «برنامه‌ریزی جوانان برای جوانان» گفت: باید سامانه‌ای برای جوانان ایجاد کنیم که مبدع آن خودشان باشند و از این طریق مشکلاتشان را پیگیری کنند.


تندگویان با ابراز امیدواری از حضور یک وزیر جوان در دولت جدید ادامه داد: در تاریخ جمهوری اسلامی، شهیدتندگویان با 29 سال سن جوان‌ترین وزیر بوده است، امیدواریم تا این تفکر که تمام وظایف کشور باید بر عهده جوانان قرار بگیرد، همچون سال‌های اول انقلاب بار دیگر سرمشق ما قرار گیرد.


وی یکی از بحران‌های حوزه جوانان را بحران مدیریتی دانست و گفت: در حال حاضر در بحث مدیریت جوانان با این مشکل مواجه هستیم که آنها بی‌تجربه هستند اگر می‌خواهیم بدنه مدیریتی کشور تغییر کند و جوانان به عرصه‌های مدیریتی وارد شوند باید زمینه تجربه‌اندوزی آنان را فراهم کنیم؛ اما در حال حاضر به دلیل این بحران شاهد مدیرانی هستیم که می‌دانیم حتی به لحاظ توانایی جسمی دچار مشکل هستند.


معاون ساماندهی امور جوانان، وزارت ورزش و جوانان موضوع دیگری که در حوزه جوانان مورد غفلت قرار گرفته است را توجه به حوزه امور بین‌الملل عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در بسیاری از کشورها وزیران جوان مشغول به کار هستند و این NGOهای مدیریتی جوانان و سازمان ملل در این زمینه فعال شدند. در نتیجه باید دبیرخانه موضوعات بین‌المللی را به سمت ایران هدایت کنیم تا شاید از این طریق بتوانیم موضوع جوانان خارج از کشور و بازگشت نخبگان را تسهیل کنیم.


تندگویان در پایان به مساله مصرف‌گرایی در جوانان اشاره کرد و گفت: جوانان در مساله تصاحب حرفه‌ها به دلیل رویکرد مدرک‌گرا دچار مشکل هستند، زیرا علی‌رغم تحصیلات عالی در جوانان، افراد متخصص و حرفه‌ای زیادی برای اشتغال در اختیار نداریم.




۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن