تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797057615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجید مظفری: صداوسیما برای سینما شمشیر را از رو بسته است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مجید مظفری: صداوسیما برای سینما شمشیر را از رو بسته است


مجید مظفری درباره نقش رسانه‌ها در بازتاب موفقیت‌های بین‌المللی سینمای کشور گفت: وزارت ارشاد و رسانه‌ها باید کمک کنند تا بازار فیلم در داخل و خارج از کشور رونق بگیرد.


این بازیگر سینما وتلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور موفق فیلم‌های ایرانی در جشنواره‌های مهم دنیا و نقش رسانه‌های داخلی بیان کرد: باعث افتخار است که فیلم‌های ایرانی وارد جشنواره‌های مهم دنیا می‌شوند و مقام کسب می‌کنند. این اتفاق می‌تواند به رشد ادبیات نمایشی ما در دنیا کمک کند. به نظرم باید تمام رسانه‌ها از این افتخارات بهره‌برداری و تبلیغ کنند.


مظفری درباره نقش رسانه‌ها در بازتاب موفقیت‌های هنری اظهار کرد: به رسانه‌ها و مسوولان ارشاد بستگی دارد که ما بتوانیم با ساخت چنین فیلم‌های موفقی به بازار جهانی وارد شویم و اکران عمومی داشته باشیم. زمانی که فیلم‌های ما اکران عمومی در دنیا داشته باشند، تهیه‌کننده‌ها و سرمایه‌گذاران ما مایل به سرمایه‌گذاری در فیلم‌ها خواهند بود و کمپانی‌های بزرگی در این مسیر ایجاد می‌شوند.


او افزود: من به وحید جلیلوند و نوید محمدزاده برای دریافت تندیس شیر در جشنواره ونیز تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت بیشتری برای آن‌ها دارم. همکارانی که چنین فیلم‌هایی می‌سازند باعث افتخار ما هستند.


این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به نقش وزارت ارشاد و رسانه‌ها در این راستا بیان کرد: البته همکاران دیگر هم دوست دارند برای ساخت چنین فیلم‌های موفقی تلاش کنند اما وزارت ارشاد و رسانه‌ها باید کمک کنند تا بازار فیلم در داخل و خارج از کشور رونق بگیرد. وضعیت فیلم‌های سینمایی در داخل کشور خوب است اما باید تلاش کنیم تا به بازار اکران‌های عمومی در خارج از ایران وارد شویم.


مظفری با اشاره به عملکرد صدا و سیما در بازتاب موفقیت‌های هنری بیان کرد: صداوسیما سال‌هاست که برای سینمای ایران شمشیر را از روبسته است اما دلیلش را نمی‌دانم. در صورتی که سینما می‌تواند خوراک خوبی برای تلویزیون باشد و تلویزیون هم می‌تواند منبع اطلاع رسانی و تبلیغ سینمای ایران باشد بنابراین تلویزیون و سینما باید دست به دست هم بدهند تا اتفاق‌های خوبی بیفتد.


او ادامه داد: این اتفاقات خوب باید در عرصه سینمای ما رخ دهد به دلیل اینکه هنرهای نمایشی در دنیا در حال رشد هستند و تلاش می‌کنند تا به فستیوال جهانی وارد شوند. ما هم باید در این راستا تلاش کنیم. تلویزیون برای خود سیاستی دارد اما به نظرم این سیاست بسیار اشتباه است  و باید سینما و تلویزیون در آغوش هم باشند.


این بازیگر درباره عملکرد روزنامه‌ها در بازتاب مسائل فرهنگی و هنری گفت: برخی روزنامه‌ها به انتشار مسائل سیاسی اکتفا می‌کنند و کمتر به سمت مسائل هنری می‌روند و این بسیار بد است. توسعه اقتصادی بدون زیربنای فرهنگی و توسعه هنری بدون زیربنای اقتصادی رو به نابودی است و این دو باید به هم کمک کنند.


او با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی در انتشار اخبار بیان کرد: حضور شبکه‌های اجتماعی موجب این تصور شده که مردم برای دریافت اخبار به شبکه اجتماعی اکتفا می‌کنند اما این درست نیست.  فکر می‌کنم این افتخارات باید ثبت و آرشیو شود. همچنین باید برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی شود تا به جشنواره‌های دنیا راه پیدا کنیم و اکران عمومی داشته باشیم.


مجید مظفری در پایان گفت: دو  فیلم سینمایی برای بازی به من پیشنهاد شده اما هنوز قرادادی نبسته‌ام. همچنین تلاش می‌کنم اگر امکان داشته باشد برای چهار یا پنج ماه آینده تئاتری کار کنم.


تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - 12 September 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن