تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796392926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش های نگهداری مواد غذایی، میوه ها و سبزیجات


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:


 
نحوه نگهداری سبزیجات با دستمال کاغذی, دستمال های مناسب نگهداری از میوه و سبزیجات
نگهداری مواد غذایی چه در یخچال و فریزر و چه در هوای آزاد نکاتی دارد   نگهداری مواد غذایی چه در یخچال و فریزر و چه در هوای آزاد نکاتی دارد که اگر رعایت کنید به شکل طولانی تری می توانید مواد غذایی تازه و با کیفیت داشته باشید. استفاده از دستمال های پارچه ای و یا جدا نگه داشتن بعضی مواد غذایی و … در ادامه با ما همراه باشید.   همه ی ما تجربه ی احساس بدی از دور ریختن میوه ها و سبزیجات خراب شده داشته‌ایم. کار سختی است که همیشه یخچالمان را پر از مواد غذایی سالم نگه داریم، چون محصولاتمان به سرعت فاسد می شوند. یک راه حل برای این مسئله این است که تعداد دفعات بیشتر و هر دفعه به مقدار کمی از مواد غذایی خرید کنید، اما اکثر ما وقت نداریم که بیش از یک بار در هفته به فروشگاه مواد غذایی برویم. در اینجا ۶ راه برای اینکه محصولاتتان طولانی تر عمر کنند وجود دارد. دفعه بعدی که به خرید مواد غذایی بروید، می توانید بدون نگرانی از اینکه میوه ها و سبزی های خراب شده تان را دور بریزید، خرید کنید.   ۱. دستمال های کاغذی، دستیار شما خواهند بود به محض اینکه به خانه برمی گردید، میوه ها و سبزی ها را بشوئید و آن را در ظرف های سفالی یا دستمال های کاغذی خشک کنید. وقتی سبزیجات شما خشک شدند، آنها را در یک دستمال کاغذی جدیدی بپیچید و آنرا در کیسه پلاستیکی قرار دهید. دستمال کاغذی، هرگونه رطوبت اضافی را جذب می کند و از پلاسیدن کاهو جلوگیری می کند. اگر کاهو، اسفناج یا کلم را به صورت بسته بندی شده خریداری کرده اید، یک دستمال کاغذی در پایین و یکی در بالای بسته بندی قرار دهید. اگر دستمال کاغذی را در پایین جعبه قرار دهید، توت ها نیز تازه تر می شوند.  
روش های نگهداری از میوه ها و سبزیجات,نکاتی برای نگهداری از میوه و سبزیجات
دستمال کاغذی، هرگونه رطوبت اضافی را جذب می کند و از پلاسیدن کاهو جلوگیری می کند   ۲. موزها را جداگانه نگهداری کنید موزها گاز اتیلن را که یک عامل رساننده در میوه ها است را آزاد می کنند که باعث می شود هر میوه ای که در اطرافش باشد، سریع تر برسد. پس اگر نمی خواهید میوه های دیگر آشپزخانه تان سریع تر برسند، آنها را در نزدیکی موز قرار ندهید.  
منجمد کردن برای نگهداری مواد غذایی,روش نگهداری مواد غذایی
موز باعث می شود هر میوه ای که در اطرافش باشد، سریع تر برسد   ۳. سبزیجات را در آب جوش بجوشانید اگر سبزی ها را قبل از بسته بندی در آب جوش بجوشانید در زمان طولانی تری تازه می مانند. در یک قابلمه آب را بجوشانید، سبزی ها را درون آن بریزید، به محض اینکه آب به جوش آمد آنها را خارج کنید.  
بهترین مکان برای نگهداری از موز, نکاتی برای نگهداری از میوه و سبزیجات
اگر سبزی ها را قبل از بسته بندی در آب جوش بجوشانید در زمان طولانی تری تازه می مانند   ۴. سبزی ها را سرخ کنید اگر فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی، قارچ، رازیانه و هویچ سرخ شوند، خوشمزه می شوند. هروقت این مواد در آستانه ی تغییر و خراب شدن بودند، آنها را با روغن زیتون، نمک و فلفل درون تابه بریزید و با حرارت بالا بپزید. می توانید گیاه و ادویه های اضافی هم به آن اضافه کنید. در این صورت تا یکی دو هفته دوام پیدا می کنند.  
راهنمای نگه داری از مواد غذایی,نکته برای نگهداری از مواد غذایی
اگر فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی، قارچ، رازیانه و هویچ سرخ شوند، خوشمزه می شوند   ۵. منجمد کردن بهترین راه نگهداری مواد غذایی بهترین راه نگهداری مواد غذایی در حال حاضر منجمد کردن است. اگر میوه شما کاملا رسیده و از این می ترسید که به زودی آن را نخورید، آن را در فریزر قرار دهید. موز، انگور و انواع توت های یخ زده در حالت خودشان یا نرم تر، عالی هستند. حتی می توانید با آنها بستنی طعم دار درست کنید.  
نکاتی برای نگهداری از میوه و سبزیجات, نگهداری طولانی میوه و سبزیجات
اگر میوه شما کاملا رسیده و از این می ترسید که به زودی آن را نخورید، آن را در فریزر قرار دهید   ۶. کنسرو کنید کنسرو کردن ممکن است وقت گیر باشد، اما ارزشش را دارد. میوه ها و سبزی های مورد علاقه تان را در فصل خودشان کنسرو کنید و آنها را در تمام طول سال میل کنید. با این یک روش سنتی برای نگهداری مواد غذایی است.  
روش نگهداری مواد غذایی,روش های نگهداری از میوه ها و سبزیجات
میوه ها و سبزی های مورد علاقه تان را در فصل خودشان کنسرو کنید   منبع: skinnyms.com - blog.bamilo.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن