تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797932537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماموریت بزرگ مثلث ATM در ابوظبی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ماموریت بزرگ مثلث ATM در ابوظبی
مثلث طارمی ، مسلمان و احمدزاده در کنار هشت بازیکن دیگر پرسپولیس مهم ترین ماموریت سالشان را پیش رو دارند. ATM باید نمایشی فراتر از قبل هم داشته باشد. طارمی باید نمایشی در حد بهترین بازیکن سال آسیا داشته باشد.
دو عضو مثلث طارمی، مسلمان و احمدزاده که بعد از نمایش ضعیف مقابل الاهلی حتی مورد غضب برانکو قرار گرفته بودند در بازی با گسترش بازگشتی فوق العاده داشتند .


به گزارش "ورزش سه"،  هر سه گل پرسپولیس و سه امتیاز بازی گسترش با نقش آفرینی مثلث طلایی پرسپولیس به دست آمده است . ATM حالا آماده بازی بزرگ برگشت برابر الاهلی است و این خبر خوبی به حساب می آید. بازی رفت پرسپولیس برابر الاهلی یک نکته کلیدی داشت و آن تعویض های برانکو بود. او مسلمان، طارمی و احمدزاده را از بازی بیرون کشید و توانست بازی دو برصفری را که می توانست به نتیجه ای وخیم تر برسد را دو بر دو مساوی کند. مثلث ATM پرسپولیس آن قدر نمایش ضعیفی داشت که تا حدودی مورد غضب برانکو هم قرار گرفت و حتی صحبت های کارشناسی آرام آرام به این سمت می رفت که می توان ترکیب های بهتری با اضافه شدن بازیکنان دیگر به وجود آورد.
 


بازگشت ATM
در بازی برابر گسترش فولاد برانکو با کمترین تمایل نسبت به کارگیری این مثلث کار را شروع کرد. مسلمان و طارمی روی نیمکت و احمدزاده احتمالا به دلیل کمبود بازیکن و عدم ریسک پذیری برانکو برای استفاده از ذخیره هایش بازی کردند. نتیجه اما برای پرسپولیس تا زمان شکل نگرفتن دوباره مثلث طارمی، مسلمان و احمدزاده یک مساوی کم حادثه بود. ATM روی هر سه گل پرسپولیس نقش ایفا کرد. طارمی یک گل و یک پاس گل، احمدزاده یک گل و مسلمان دو پاس گل. آمار خیره کننده این سه بازیکن در آستانه بازی برگشت طرح های تازه ای را که به بازی نکردن هرکدام از این سه می پرداخت را برهم می زند.
 


ATM، کارد دولبه
در پایان بازی رفت پرسپولیس برابر الاهلی نظریه تازه ای درباره تعویض های برانکو وجود داشت. این که سرگئی ربروف با آنالیز پرسپولیس توانسته مثلث طارمی، احمدزاده و مسلمان را از کار بیاندازد. به همین دلیل برانکو با تعویض هایش تحلیل های ربروف را برهم زد و توانست نتیجه بگیرد. اگر اینگونه باشد در بازی برگشت هم می تواند همین اتفاق برای پرسپولیس رخ بدهد؛ اما با توجه به شناختی که از برانکو وجود دارد بعید است دست به ترکیب مثلث مورد علاقه اش بزند. برانکو از جمله مربیانی است که معتقد است تیمش باید بر پایه تاکتیک و توانایی های خودش بازی کند. او بر اساس تیم حریف بازی نمی کند و به همین خاطر می توان حدس زد که روز سه شنبه طارمی، مسلمان و احمدزاده بازی را در ترکیب اصلی شروع کنند.
 


مهمترین ماموریت سال
مثلث طارمی ، مسلمان و احمدزاده در کنار هشت بازیکن دیگر پرسپولیس مهم ترین ماموریت سالشان را پیش رو دارند. ATM باید نمایشی فراتر از قبل هم داشته باشد. طارمی باید نمایشی در حد بهترین بازیکن سال آسیا داشته باشد. مسلمان و احمدزاده باید بازیکنانی در کلاس تیم ملی باشند. آن وقت می توان به صعودی دلچسب از ابوظبی امیدوار بود. بی شک دشواری های بازی با الاهلی از زمان سوت آغاز بازی برگشت آغاز خواهد شد. مسلمان، احمدزاده و طارمی حتما می دانند این بزرگترین ماموریتشان است. آن ها با ثبات ترین مهره های پرسپولیس در این سه سال موفق بوده اند و به نظر میرسد کلید صعود به جمع چهارتیم لیگ قهرمانان آسیا در دست آن ها باشد.


تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - 09 September 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن