تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797750694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدیقی: اینطور نبود که امام علی زمان انتخابات در خزانه را باز کند و پروژه افتتاح کند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: صدیقی: اینطور نبود که امام علی زمان انتخابات در خزانه را باز کند و پروژه افتتاح کند
در کشوری که به قیمت خون شهیدان پرچم دین بلند شده است و می‎خواهد دولت اسلامی داشته باشد یک مورد گناه و تبعیض هم نباید باشد، نباید مسؤولیت‎ها تنها متعلق به قشر خاصی باشد و همه استعدادها باید بتوانند مسؤولیت‎های سنگین را عهده‎دار و خادم مردم شوند.
 امام جمعه موقت تهران گفت: برای امام علی (ع) تحمل فقر حتی برای مردم غیرمسلمان قابل تحمل نبود، از این رو ننگ است اگر در کشور اسلامی حتی یک مسیحی گدایی کند.

به گزارش عصر ایران،  حجت الاسلام کاظم صدیقی شامگاه جمعه در جشن بزرگ غدیر که در مسجد جامع بندرترکمن برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر، اظهار کرد: در شرایطی که برخی به دنبال فتنه‎انگیزی هستند مردم بندرترکمن با وجود گویش‎های مختلف، زبان‎های متنوع و اختلاف در مذهب زیر خیمه ولایت یار و یاور یکدیگر و خار چشم دشمنان فتنه‎انگیز مسلمانان بوده و مورد علاقه خاص مقام معظم رهبری هستند.

**اهم صحبت های او به نقل از خبرگزاری ها از این قرار است:

*خداوند در همان مقطع بعد از حجه‎الوداع فرمودند امروز دین شما را کامل کردیم، در واقع اگر واقعه غدیر نبود دین کامل نمی‎شد و در صورت نبود واقعه غدیر و عدم استمرار این جریان نعمت بر ما ناقص بود.
*کشوری که مرزبان و دید‎بان ندارد، نمی‎تواند سالم باشد.
* هر زمان که کتاب و عترت را از هم جدا کردند ضمانتی برای برای بقاع و اجرا نداشتند، از این رو قرآن صامت و ناطق در کنار هم می‎مانند.

*در حیات پیامبر(ص) 80 جبهه جنگ با کفار و مشرکین به وقوع پیوست اما دشمن مایوس نشد اما امروز دشمن مایوس شده که این ناامیدی به واسطه چشمه جوشان واقعه غدیر و طوفان همیشگی علیه استکبار و کفر و نفاق ایجاد شده است.

* به دلیل نعمت ولی‎فقیه امروز دشمن بیرونی مایوس است اما باید از دشمن داخلی ترسید؛ دشمن برای از هم پاشیدگی نظام اسلامی در ایران از همه روش‎ها و تاکتیک‎ها اعم از جنگ تحمیلی، فتنه 78و فتنه 88 و ... استفاده کرد اما به‎دلیل نعمت ولایت موفق نشد مردم شیعه و سنی ایران را مقابل هم قرار دهد و جنگ قومیت راه بیاندازد.

*بغض و کینه بین مومنان حرام است و همه مومنان باید همدیگر را دوست داشته باشند.

*دفاع از مستضعفین فرمان خداوند است، از این رو کشورهای غزه، لبنان، یمن و امثال آن مورد حمایت ما است و جوانان کشورمان در خارج از مرز خودمان به عنوان مدافعان حرم به اوج سعادت و قرب الهی می‎رسند.

*امروز دفاع از مسلمانان میانمار بر همه مسلمانان و بشریت واجب است و ما در این دو جبهه موظف هستیم علاوه بر حمایت از مسلمانان از غیرمسلمانان مستضعف نیز حمایت کنیم.

*غدیر یک حادثه تاریخی نیست بلکه قانون، فرمول، سبک زندگی، مدل حکومت، عدالت، امانت، بندگی خداوند و تعبد در چارچوب‎های خاص عرشی و در تقابل با اومانیسم، سکولار و هوی‎پرستی و شیطنتی است که خلافت الهی را قبول نکند.

*غدیر دخالت دادن مردم در حکومت و متعبد کردن مردم به قبول حاکمیت خداوند و بیداری فطرت‎ها است و در این راه تا زمانی که مردم خود بیدار نشوند و تشنه عدالت و مقابه با ظلم نباشند ولایت محقق نخواهد شد.

* ولایت و امامت با حضور مردم در صحنه تحقق می‎یابد، همانطور که اگر مردم در صحنه نبودند امام راحل نمی‎توانست یک پادشاه شراب‎خوار را از کشور بیرون کنند، از این رو وقتی ولایت در ایران بوجود آمد به‎دنبال آن استقلال، وحدت، پیشرفت‎های علمی، نماز جمعه، مقابله با فساد و ... نیز ایجاد شد.

* مسؤولان باید آگاه باشند که امام علی (ع) ویترینی کار نمی‎کردند، اینطور نبود که در زمان انتخابات درب خزانه را باز کنند و پروژه افتتاح کنند و یک جریان تبلیغاتی راه بیاندازند بلکه سبک زندگی مولا علی (ع) طوری بود که در دل شب به دیدار انسان‎های مسکین می‎رفت و آنها را مورد نوازش قرار می‎دادند.

* برای امام علی (ع) تحمل فقر حتی برای مردم غیرمسلمان قابل تحمل نبود، از این رو ننگ است اگر در کشور اسلامی حتی یک مسیحی گدایی کند.

*اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات بیکاری، فقر، اقتصاد و گرفتاری‎ها و ... در چارچوب جریانات سیاسی و حزبی حل نخواهد شد بلکه باید همچون امام علی (ع) علاوه‎بر سرکشی و  یتیم‎نوازی از همه مسلمانان به غیرمسلمان‎ها هم توجه کرد.

*در کشوری که به قیمت خون شهیدان پرچم دین بلند شده است و می‎خواهد دولت اسلامی داشته باشد یک مورد گناه و تبعیض هم نباید باشد، نباید مسؤولیت‎ها تنها متعلق به قشر خاصی باشد و همه استعدادها باید بتوانند مسؤولیت‎های سنگین را عهده‎دار و خادم مردم شوند.

*باید کشور به خودکفایی برسد و امکانات دفاعی طوری باشد که دشمن جرأت حمله به ما نداشته نباشد.


تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - 09 September 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن