تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796411265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل: کره شمالی اخیرا ۲۷۰ میلیون دلار صادرات غیرقانونی داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سازمان ملل: کره شمالی اخیرا ۲۷۰ میلیون دلار صادرات "غیرقانونی" داشته است
کارشناسان سازمان ملل می‌گویند، کره‌شمالی به صورت غیر قانونی در یک بازه زمانی شش ماهه در اوایل اوت، زغال سنگ، آهن و مواد دیگری به ارزش دست‌کم ۲۷۰ میلیون دلار به چین و سایر کشورها از جمله هند، مالزی و سریلانکا صادر کرد که نقض تحریم‌های این سازمان است.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کارشناسان ناظر بر تحریم‌ها در گزارشی اعلام کردند دولت کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تحریم‌ها درباره صادرات و نیز تحریم تسلیحاتی و محدودیت کشتیرانی و فعالیت‌های مالی را نقض می‌کند.  

آنها گفتند همچنین فعالیت‌های منع شده هسته‌ای با شکافت اتمی در حد تسلیحات در تاسیسات اتمی یانگبیون، سایت آزمایش هسته‌ای پیونگی‌-ری و معدن اورانیوم در پیونگسان ادامه دارد.
 
این هیات هشت عضوی از کارشناسان گفتند که همچنین درباره حضور گسترده اتباع کره شمالی در آفریقا و خاورمیانه خصوصا سوریه و از جمله مشارکت آنها در فعالیت‌های منع شده تحقیقات انجام می‌دهند.

این کارشناسان می‌گویند موضوع یکی از تحقیقات درباره "گزارش استفاده از مواد شیمیایی ممنوع، موشک بالستیک و همکاری در حوزه سلاح‌های متعارف بین سوریه و جمهوری دموکراتیک خلق کره" است. آنها گفتند این شامل فعالیت‌ها در برنامه‌های موشک اسکاد سوریه و حفظ و تعمیر موشک‌های سطح به هوای سامانه‌های دفاع هوایی سوریه است.

 

این هیات تاکید کرد که دو کشور رهگیری محموله‌هایی به مقصد سوریه را گزارش کردند. آنها محتویات این گزارش را اعلام نکردند و گفتند که سوریه باید پاسخگو باشد. این گزارش ۱۱۱ صفحه‌ای پیش از ششمین و قوی‌ترین آزمایش اتمی کره شمالی تهیه شد و در آستانه جلسه سازمان ملل برای رای‌گیری درباره تحریم‌های جدید منتشر شد.  

کارشناسان می‌گویند اجرای تحریم‌های موجود تا رسیدن به هدف خلع سلاح شبه جزیره کره فاصله بسیاری دارد. آنها "سهل‌انگاری در اجرای" تحریم‌ها را عامل چند برابر شدن "تکنیک‌های فرار" کره‌شمالی و دور شدن سازمان ملل از هدف خلع سلاح شبه جزیره کره و مقابله با انواع سلاح‌های کشتار جمعی می‌دانند.

همچنین یک منبع مطلع در تبادلات خارجی با کره‌شمالی گفت، پس از آنکه چین در ماه فوریه واردات زغال سنگ از کره شمالی را متوقف کرد، پیونگ یانگ آن را به کشورهای دیگری مثل مالزی و ویتنام می‌فرستد. در این گزارش آمده است: تحقیقات این هیات فاش می‌کند که کره شمالی عمدا از طریق کانال‌های غیر مستقیم برای صادرات کالاهای ممنوعه و دور زدن تحریم‌ها استفاده می‌کند. واردات زغال سنگ و سنگ آهن از کره شمالی نقض تحریم‌هاست مگر آنکه آن کشورها معافیت دریافت کرده باشند.

در این گزارش آمده است به عنوان نمونه، کره شمالی بین دسامبر ۲۰۱۶ و مه ۲۰۱۷ بیش از ۷۹ میلیون دلار سنگ آهن به چین صادر کرده است. و بین اکتبر ۲۰۱۶ و مه ۲۰۱۷ محصولات آهن و فولاد از کره شمالی به مصر، چین،‌ فرانسه، هند، ایرلند و مکزیک به ارزش ۳۰۵ هزار و ۷۱۳ دلار صادر شده است.

در این گزارش همچنین آمده است که درباره نقض تحریم‌های تسلیحاتی تحقیقاتی در آنگولا، کنگو، اریتره، موزامبیک، نامیبیا، تانزانیا و اوگاندا و نیز سوریه در دست انجام است.  این هیات همچنین درباره اجرای تحریم‌های مالی هم گفت که کره شمالی همچنان به فرار و نقض آن تحریم‌ها به روش‌های مختلف ادامه می‌دهد و عمدتا نمایندگانی در خارج دارد که کار تبادلات را انجام می‌دهند و در واقع به تسهیل برنامه‌های منع شده کمک می‌کنند.



۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن