تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796975676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی‌طبا: ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیازمند موافقت مسئولان اصلی مملکت است/ خیابانی: چرا بانوان ایرانی همه جا هستند، جز ورزشگاه‌ها؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هاشمی‌طبا: ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیازمند موافقت مسئولان اصلی مملکت است/ خیابانی: چرا بانوان ایرانی همه جا هستند، جز ورزشگاه‌ها؟
بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 نیز به پایان رسید، اما پای بانوان ایرانی به ورزشگاه آزادی باز نشد. آنها اگرچه بیش از نیمی از جمعیت کشور را در اختیار دارند و حضورشان در بسیاری از محیط های اجتماعی پررنگ است، اما انگار قرار نیست از فرصتی حضور در ورزشگاه ها برخوردار شوند؛ اتفاقی که موافقان و مخالفان خود را دارد و در شرایط کنونی نظر مخالفان بر سایر نظرها غالب است.
آفتاب‌‌نیوز : مصطفی هاشمی طباء، رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی کشور در مورد موضوع ورود بانوان به استادیوم ها به تابناک، گفت: من از همان ابتدا که در ورزش کشور مسئولیت گرفتم، با این موضوع موافق موافق بودم و معتقدم لازم است خانواده ها باهم وارد ورزشگاه شوند که به تلطیف فضای ورزشگاه ها نیز کمک بسیاری خواهد کرد. 


وی که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به عنوان یکی از کاندیداها حضور داشت و موضع‌گیری‌های معتدلش مورد توجه بسیاری قرار گرفت، در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای حل مشکل پیشنهاد می کنید؟، گفت: راهکار این است که مخالفان این کار با ورود زنان به ورزشگاه موافقت کنند و مطمئن باشند اصلاً در این اتفاق موضوع فرهنگ و اخلاق آسیب نخواهد دید.  


هاشمی طباء با اشاره به این مهم که در این باره بحث زیاد کردیم و نتیجه نداده و نخواهد داد، افزود: مسئولان اصلی مملکت باید در این مورد موضع مشخص خود را اعلام کنند. برخی از مراجع عظام تقلید و حوزه های علیمه با اینکه از نظر شخصی موافق هستند، به استناد شرع مخالف ورود زنان به ورزشگاه ها هستند و معتقدند این موضوع از نظر شرعی مشکل دارد و شرع به آنها اجازه صدور چنین مجوزی را نمی‌دهد.


مشاور سابق وزیر ورزش در ادامه افزود: با اینکه بحث های شرعی و خطابه در کشور ما شرایطشان متفاوت است، اما اگر مجلس با اراده مصمم این موضوع را تصویب و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کند، جنبه قانونی پیدا خواهد کرد.


سردار حسین االه کرم به عنوان یکی از مخالفان ورود زنان به ورزشگاه ها در پاسخ به خبرنگار «تابناک» در این باره، هرگونه اظهار نظر در این خصوص را منوط به دیدن فیلم بازی روز گذشته ایران و سوریه دانست و گفت: چون بازی را ندیده ام، نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم.


هاشمی‌طبا: ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیازمند موافقت مسئولان اصلی مملکت است/ خیابانی: چرا بانوان ایرانی همه جا هستند، جز ورزشگاه‌ها؟


جواد خیابانی، کارشناس و مجری فوتبال نیز در رابطه با موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها گفت: مسئله را خودمان بزرگ می‌کنیم؛ چطور می شود که حضور خانم ها در همه فضاهای اجتماعی مثل نماز جمعه، سینما، جبهه، راهپیمایی ها و... در کنار مردان موردی ندارد، ولی در ورزشگاه ها نباید باشند؟


خیابانی ادامه داد: به نظر من جامعه مخالفان بسیار اندک است و برای حل موضوع، جامعه باید این اطمینان را به مخالفان که البته تصمیم گیر هم هستند بدهد که اتفاق خاصی قرار نیست بیافتد.


وی افزود: سئوال مشخص من این است که مگر در سینما اتفاق خاصی می‌افتد؟ من تعجب می‌کنم چون در محیط سینما به دلیل تاریکی فضا امکان نگرانی مسئولان نسبت به ورزشگاه ها که در آن از تاریکی خبری نیست، باید بیشتر باشد. 


این کارشناس فوتبال ادامه داد: من در گزارش های خارجی خودم معمولاً با اشاره به خانواده هایی که در استادیوم هستند به این موضوع اشاره می‌کنم و معتقدم زنانی که در جامعه  کار می‌کنند و دوشادوش مردان در همه فضاهای اجتماعی هستند، باید در ورزشگاه‌ها نیز حاضر شوند.


وی در پایان راهکاری برای حل مشکل نیز پیشنهاد داد: راهکار این است که با بانوان کمی مهربان تر برخورد کنیم و آنها را باورکنیم. من پیشنهاد می‌دهم برای آزمایش کردن این اتفاق مثل برخی قوانین فوتبال که اول در یک فضای کوچک آزمایش و بعداٌ به شکل گسترده عملیاتی می‌شود، موضوع ورود خانم ها به ورزشگاه ها را از یک ورزشگاه شروع کنند و اگر اتفاق نامطلوبی افتاد، مانع از تکرار آن شوند. ولی من مطمئن هستم اگر مسئولان ورزشگاه یک شهر را برای ورود بانوان آزاد کنند، نه تنها اتفاق بدی نخواهد افتاد بلکه تأثیرات خوبی نیز خواهد داشت.






۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن