تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797906599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیکی هیلی:عدم تایید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، به معنای خروج آمریکا از برجام نیست/برجام خطرناک است/نمی‌دانم ترامپ با آن چه می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



نیکی هیلی:عدم تایید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، به معنای خروج آمریکا از برجام نیست/برجام خطرناک است/نمی‌دانم ترامپ با آن چه می‌کند
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد که اگر رئیس‌جمهور این کشور تصمیم بگیرد که در گزارش بعدی پایبندی ایران به برجام را تایید نکند، به معنی خروج ایالات متحده از برجام نیست.
روز نو : نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد که اگر رئیس‌جمهور این کشور تصمیم بگیرد که در گزارش بعدی پایبندی ایران به برجام را تایید نکند، به معنی خروج ایالات متحده از برجام نیست.


به گزارش روز نو ، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد امروز-سه‌شنبه- در موسسه «آمریکن انترپرایز» اعلام کرد که تایید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای توسط آمریکا، جزو الزامات برجام نیست و مربوط به قوانین داخلی آمریکا است.


نیکی هیلی افزود: «نمی‌دانم که ترامپ پایبندی ایران به برجام را تایید می‌کند یا نه. این تصمیمی است که خود او باید به تنهایی بگیرد.»


وی ادامه داد: «قرار بود برجام، برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند اما تنها یک وقفه در آن ایجاد کرد. قرار بود بازرسی‌ها به صورت "هر زمان و هر مکان" باشد، اما ساختار کنونی به ایران برای بازرسی‌ها تا ۲۴ روز زمان می‌دهد.»


نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد: «ایران دو بار از سقف مجاز آب سنگین عبور کرد و هر بار دولت اوباما به آن‌ها کمک کرد به سطح مجاز بازگردند. توافق هسته‌ای با ایران طوری طراحی شده که آنقدر بزرگ باشد که نتوان آن را لغو کرد. ایران قصد دارد با برجام جهان را گروگان بگیرد.»


هیلی در ادامه به برنامه موشکی ایران اشاره کرد و گفت: «می‌توانید بگویید که برنامه موشکی جزئی از برجام نیست، اما به هر حال نمی‌توان فناوری موشکی را از مساله تسلیحات هسته‌ای جدا کرد. توافق ایران دارای کاستی‌های زیادی است. رعایت برجام از سوی ایران منوط به رعایت توافق و همچنین قطعنامه ٢٢٣١ شورای امنیت است.»


نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد که پایبندی ایران به محدودیت‌های غنی‌سازی و سانتریفیوژ به معنی پایبندی به برجام نیست.


وی مدعی شد: «اگر بازرسان آژانس نتوانند به همه سایت‌ها دسترسی داشته باشند ما از کجا بفهمیم ایران به توافق عمل کرده است؟ تنبیه ایران بابت تخلفاتش در توافق  آمده است و دولت اوباما تخلفات ایران را نادیده گرفت.»


نیکی هیلی تاکید کرد: «اگر رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم بگیرد که در گزارش بعدی پایبندی ایران به برجام را تایید نکند، به معنی خروج ایالات متحده از برجام نیست. اگر رئیس‌جمهور پایبندی ایران را تایید نکند، آن زمان مسئله در اختیار کنگره خواهد بود و نمایندگان ۶۰ روز فرصت خواهند داشت در صورت نیاز علیه ایران تحریم تصویب کنند.




تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن