تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796780669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسیر حرکت بانک صادرات کاملاً مثبت و امیدوارکننده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مسیر حرکت بانک صادرات کاملاً مثبت و امیدوارکننده است
فعالیتهای بانک صادرات ایران در سال های اخیر هم راستا با اجرای اصل اقتصاد مقاومتی و سیاستهای ابلاغی دولت محترم و بانک مرکزی ج.ا.ا نتایج ارزشمندی را عاید اقتصاد ملی کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : این بانک با بهبود عملکردها، جلب رضایت مشتریان و توسعه همکاریهای بینالمللی توانسته زمینه دستیابی به اهداف و شاخصهای تعیین شده را فراهم کند.

بانک صادرات ایران همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم، ضمن تدوین برنامه استراتژیک پنجساله، تبدیل شدن به بانک برتر کشور را سرلوحه کار خود قرار داد. در این راستا با  گذشت 4 سال از تغییر رویکردها و روشهای مدیریتی، علاوه بر استانداردسازی عملکردها و اعمال شفافیت در صورتهای مالی، توانست در مسیر همکاریهای بینالمللی موفق عمل کرده و روابط کاری را از طریق شعب خود در فرانسه و لندن تا حدودی از سر بگیرد.

بانک صادرات ایران در آستانه شصت و پنجمین سالگرد تاسیس خود به عنوان بزرگترین بانک خصوصی حاضر در بازار سرمایه کشور، بیشترین سهم از مشتریان نظام بانکی را به خود اختصاص داده و ضمن اجرای سیاستهای درست و به موقع و ارائه خدمات نوین و مورد انتظار مشتریان، رونق خوبی به صنعت بانکداری کشور بخشیده و رضایت مشتریان از خدمات بانکی خود را  ارتقا بخشیده است.

 گزارش سالهای  2016و 2015 مجله بنکر به عنوان معتبرترین مرجع ردهبندی بانکهای دنیا نشان میدهد که بانک صادرات ایران با رتبه 259 جهان، بهترین بانک ایرانی شناخته شده و از نظر شاخص سودآوری، شاخص نسبت سود به سرمایه، شاخص میزان داراییها، شاخص قدرت بانکی و شاخص رتبهبندی سرمایه اولیه، سرآمد نظام بانکی کشور به حساب میآید.

ارائه محصولات و خدمات جدید:
بانک صادرات با توجه به تحولات عرصه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، به جای گسترش شعب، هم راستا با ادغام و کوچک سازی ابعاد سازمانی خود، مبادرت به توسعه خدمات نوین مبتنی بر وب سایت و گوشی تلفن همراه نموده است. رفع محدودیتهای زمانی، مکانی و استفاده از این خدمات نیز، امتیازات ویژه استفاده و بهرهمندی از این خدمات است. هم اکنون امنترین، کارآمدترین و سادهترین سیستم بانکداری اینترنتی در میان بانکهای کشور به بانک صادرات ایران تعلق دارد و حتی در یک مورد نیز گزارش سوء استفاده از حسابهای بانک از طریق سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات گزارش نشده  و سوء استفادههای احتمالی، ناشی از بی احتیاطی کاربران و یا کلاهبرداری افراد فرصت طلب بوده است.

موبایل بانک و همبانک (#719*) نیز دو محصول پرطرفدار و جذاب برای مشتریان بانک صادرات ایران است.

برای بهرهمندی از موبایل بانک باید اپلیکیشن مربوطه از وب سایت بانک به نشانی www.bsi.ir یا از طریق باجه ترویجگران مستقر در شعب اخذ و فعال سازی شود.

جهت استفاده از خدمات همبانک که به صورت رایگان انجام میشود،مشتریان محترم بانک لازم است، شماره #719*  را از طریق گوشی تلفن همراه گرفته تا از انواع خدمات بانکی بهرهمند شوند.

رويكرد اصلی، تبديل شعب به سوپر ماركت مالي
بانک صادرات ایران با هدف تسهیل در انجام فعالیت های مالی و بانکی مشتریان، تبديل شعب به سوپر ماركت مالي را در دستور کار قرارداده است.

این بانک با هدف پيروي از الگوهاي نوين بانكداري و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و هموطنان، راه اندازي واحدهاي سوپر ماركت مالي شعب خود در سراسر كشور را دستور کار قرار داده است. بر این اساس متقاضیان و مشتریان میتوانند علاوه بر بهره مندی از خدمات بانکی همچون نحوه دریافت تسهیلات، استفاده از خدمات الکترونیکی و... از خدماتی مانند: بیمه، خدمات ارزی و صرافی، کارگزاری بورس و... برخوردار شوند.

پرداخت بیش از 25 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه به بیش از 202  هزار متقاضی
بانک صادرات ایران در راستای ترویج سنت پسندیده و فرهنگ اسلامی قرض الحسنه در جامعه و همسو با سیاستهای دولت محترم، از ابتدای سال 95 تا پایان خرداد ماه  1396، بالغ بر25 هزار میلیاردریال وام قرض الحسنه به بیش از 207  هزار متقاضی در قالب تسهیلات مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مستاجران کم درآمد، قرضالحسنه اشتغالزایی و مشاغل خانگی، زندانیان معسر و نیازمند و زلزله زدگان و همچنین در سر فصلهای  وامهای ازدواج و جهیزیه، درمان بیماریها، تحصیل و سایر سرفصلها پرداخت کرده است.

تامين اعتبار(ارزی ریالی ) بیش از 89 طرح کلان اقتصادی
بانک صادرات ایران در سال 15 ماهه منتهی به پایان خرداد سال جاری (1396)، با بیش از 125هزار میلیارد ریال از منابع(ريالي و ارزي)،  در اجراي بیش از 89 طرح کلان اقتصادی در استانهاي فارس، بوشهر، يزد، كرمانشاه، خراسان رضوي، گيلان، اصفهان، تهران، آذربايجانغربي، ايلام، كردستان، قزوين، همدان، كرج، هرمزگان، مركزي و مازندران مشارکت کرده است.

این بانک در راستاي اقتصاد مقاومتي و  به منظور افزایش اشتغال و رونق اقتصادی، هدایت منابع بانکی به سمت طرح های مولد و اشتغالزا را در دستور کار قرار داده که بر اساس آن  طی مدت مذکور، بیش از 89 طرح کلان اقتصادی در اقصی نقاط کشور را تأمین اعتبار کرده است.

این طرح ها که در بخش های مختلف اقتصادی راه اندازی شده اند، در کنار توسعه و آباداني، اشتغالزایی و رونق اقتصادی بیشتری را در استانها و مناطق مختلف کشور رقم زدهاند.

اعطای 363هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بنگاههای یزرگ، متوسط و کوچک
بانک صادرات ایران  طی 15 ماهه مورد اشاره و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و همسو با سیاستهای دولت محترم، بالغ بر 363 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخشهای مختلف اقتصادی برای حمایت از بنگاههای تولیدی بزرگ و فعال سازی ظرفیتهای بالقوه بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط با هدف اشتغالزایی، خروج از رکود، حمایت از تولید داخلی و رفع نیازهای خرد جامعه پرداخت کرده است.

این بانک به عنوان بازوی توانمند اقتصادی دولت و با هدف توسعه اقتصادی کشور و آبادانی میهن عزیز اسلامی، همواره در تأمین منابع مورد نیاز طرحهای بزرگ عمرانی و ملی پیشقدم بوده که می توان در این زمینه به تأمین مالی طرحهای بخش نیروگاهی مستقر در استانهای مختلف از جمله؛ اصفهان، بوشهر، یزد،کرمانشاه و خراسان رضوی که مجموعاً حدود 3 هزار مگا وات برق تولید می نمایند، اشاره کرد.

همچنین بانک صادرات ایران در صنعت پتروشیمی نیز حمایت مالی و اعتباری لازم را از طرحهای مختلف در زمینههای تولید اوره، آمونیاک، متانول، پلی اتیلن و ... بهعمل آورده که عمدتاً از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردارهستند.

گفتنی است در زمینه گازرسانی به شهرهای مختلف کشور نیز بانک صادرات ایران اعتبارات مورد نیاز برای تمامی استانهای محروم از نعمت گاز را تخصیص داده و در زمینه توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی که از جمله طرحهای ملی و اولویت دار کشوربحساب میآید، مشارکت شایانی داشته است.

بعلاوه با توجه به انعقاد تفاهم نامههای مشترک فیمابین بانک صادرات ایران با سازمانها و ارگانهای مختلف از جمله سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت راه آهن، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صندوق توسعه صنایع دریایی، شرکت شهرکهای صنعتی، سازمان بازسازی و نوسازی مدارس کشور و ... طرحهای مختلفی مصوب و به بهرهبرداری رسیده است.

یادآور میشود؛ در بخش سازمان بنادر و دریانوردی و صندوق توسعه صنایع دریایی تأمین مالی فازهای مختلف توسعه و نوسازی بنادر کشور جهت خرید و تأمین تجهیزات مورد نیاز در بنادر شهید رجائی، بندر بوشهر، بندر انزلی، بندر امیرآباد و ... و همچنین ساخت و خرید شناورهای کوچک و بزرگ جهت جابجایی بار و ارایه خدمات دریایی در این بانک تأمین مالی شده است.

این در حالی است که در بخش گردشگری نیز در اقصی نقاط کشور جهت ساخت مراکز اقامتی، مجتمع های بین راهی، مجتمع های تفریحی و ... طرحهای متعددی در استانهای خراسان رضوی، فارس، مازندران، گیلان، تهران، هرمزگان، قزوین، یزد و ... تصویب و به بهرهبرداری رسیده است و در بخش راه آهن نیز جهت خرید تجهیزات ریلی و همچنین ساخت واگن تسهیلات متعددی توسط بانک صادرات ایران پرداخت شده است.

همچنین در راستای توسعه بهداشت و درمان کشور احداث بیمارستان، مراکز دیالیز و درمان بیماران سرطانی در استانهای مختلف از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجانغربی، تهران، مازندران و ایلام در این بانک تصویب و به اجراء در آمده است.

پرداخت  9 هزار میلیارد ریال تسهيلات به اقشار خاص
بانک صادرات ایران طی 15 ماهه منتهی به پایان خرداد ماه 96،  در راستای انجام تكاليف و رسالت هاي اجتماعي و همگامي با سیاست های دولت محترم بیش از 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و تامين مسكن به معرفي شدگان كميته امداد امام خميني(ره)، بهزيستي، بنياد جانبازان و مستضعفان و... پرداخت کرده است.

استقبال هموطنان از خدمات ارزی بانک صادرات ایران
استقبال مشتریان از خدمات ارزی بانک صادرات ایران در سال گذشته، رشد 74 درصدی را برای خدمات این بانک رقم زد.

این بانک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تسهیل در تجارت بینالملل توسعه خدمات ارزی را در دستور کار قرار داد و در این زمینه عملکرد واحدهای مختلف ارزی این بانک بیانگر رشد 74 درصدی میباشد که این افزایش از طریق گشایش اعتبارات اسنادی و ضمانت نامههای ارزی محقق شده است.



۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن