تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796884137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعدام برای پستچی شیطانی در دادگاه انقلاب تهران +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اعدام برای پستچی شیطانی در دادگاه انقلاب تهران +عکس
«پستچی» قلابی که به اتهام تجاوز به 40 زن و دختر جوان دستگیر و محاکمه شده بود با حکم قاضی محمد مقیسه -رئیس شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران- محکوم به اعدام شد.
آفتاب‌‌نیوز : «پستچی» قلابی که به اتهام تجاوز به 40 زن و دختر جوان دستگیر و محاکمه شده بود با حکم قاضی محمد مقیسه -رئیس شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران- محکوم به اعدام شد.


اعدام برای پستچی شیطانی در دادگاه انقلاب تهران +عکس




براساس اوراق و محتویات پرونده، این تبهکار چند چهره، پس از شناسایی طعمه‌هایش، سوار بر موتورسیکلت به ساختمان‌های مسکونی خلوت می‌رفت و پس از فشردن زنگ آپارتمان‌ها، خود را به‌عنوان مأمور پست معرفی کرده و زن‌ها یا دختران جوان را به بهانه تحویل بسته پستی، با زور و تهدید به آپارتمان‌هایشان می‌کشاند و وحشیانه به آنها تعرض می‌کرد. پرونده این تبهکار سال 91 و پس از طرح شکایت 40 زن و دختر به دادسرای ناحیه 21 تهران ارجاع شد که پس از اعتراف متهم به هر 40 جنایت سیاه، کیفرخواست او به اتهام فساد فی‌الارض صادر شد. اما قضات شعبه 71 دادگاه کیفری یک استان تهران با صدور قرار عدم صلاحیت، پرونده را به دادگاه انقلاب فرستادند. بدین ترتیب پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارجاع شد که این دادگاه به ریاست قاضی صلواتی برای محاکمه متهم تشکیل جلسه داد و براساس قانون مجازات اسلامی، او را مفسد فی‌الارض تشخیص داد و به اعدام در حضور مردم محکوم کرد. اما با اعتراض متهم به حکم صادره، پرونده به دیوانعالی کشور رفت و دادرسان، درباره مواردی ازتحقیق نقض گرفته و پرونده را برای محاکمه مجدد متهم به شعبه دیگری از دادگاه انقلاب ارجاع کردند. سرانجام محاکمه متهم در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.

شکایت از تبهکار وحشی
رسیدگی به این پرونده هولناک از اول تیر سال 91 و پس از طرح شکایت زن جوانی در دستور رسیدگی پلیس قرارگرفت. این بانوی خانه دار پس ازحضور در اداره آگاهی تهران گفت: در خانه تنها بودم که زنگ به صدا درآمد. ازآن سوی خط صدای مردی را شنیدم که خود را مأمور پست معرفی کرد وگفت که یک پاکت پستی برایمان آورده است. برای تحویل گرفتن بسته پستی وارد آسانسور شدم اما ناگهان مرد جوان راه را بر من بست و با چاقو تهدیدم کرد و در نهایت پس از سرقت گردنبند و مجروح کردن گردنم بسرعت از مجتمع بیرون رفت و سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت مشکی فرار کرد.

طی روزهای بعد نیز شکایت‌های دیگری از سوی زنان و دختران جوان به اداره آگاهی رسید که اعلام کرده بودند پستچی قلابی آنها را در آسانسور یا داخل آپارتمان‌هایشان غافلگیر کرده و پس از آزار و اذیت، تجاوز و سرقت، با یک موتورسیکلت گریخته است.
پس از طرح شکایت از سوی 40 زن و دختر جوان جست و جوها برای دستگیری «جانی آسانسور» ادامه یافت تا اینکه وی در یکی از روستاهای استان گیلان شناسایی شد و کارآگاهان جنایی شامگاه نوزدهم دی سال 92 او را دستگیر کردند. مرد تبهکار نیز در بازجویی به هر 40 مورد تجاوز اقرار کرد.
این پستچی قلابی که به «جانی آسانسور» معروف شده به مأموران گفت: «من شیشه مصرف می‌کردم و به همین دلیل چیزی از جزئیات تعرض‌ها به یاد نمی‌آورم و هر چند روز یکبار که آثار شیشه از بین می‌رفت همه چیز به یادم می‌آمد. من تجاوزها را وقتی انجام می‌دادم که شیشه مصرف می‌کردم. اما حالا پشیمانم.»





۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن