تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796289931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌روش: رفتار سوری‌ها نه دوستانه بود و نه برادرانه/ ما را مجبور به بازی در استخر کردند/ شاید این آخرین کنفرانس خبری من در ایران باشد!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کی‌روش: رفتار سوری‌ها نه دوستانه بود و نه برادرانه/ ما را مجبور به بازی در استخر کردند/ شاید این آخرین کنفرانس خبری من در ایران باشد!
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار تیمش مقابل سوریه را یک بازی مهم دانست و مدعی شد رفتار سوری‌ها با شاگردان در بازی رفت نه دوستانه بوده است و نه برادرانه.
آفتاب‌‌نیوز : کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی ایران - سوریه، اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید، آخرین بازی ما در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 مقابل سوریه است. مطمئناً بازی فردا از اهمیت بالایی برخوردار است و باید توانایی‌های سوریه را در نظر داشته باشید.


به گزارش آفتاب‌نیوز، وی در ادامه یادآور شد: در ابتدای مرحله انتخابی جام جهانی 2018 شاید کسی باور نمی‌کرد سوریه در هفته پایانی مسابقات برای صعود شانس داشته باشد، اما همه می‌دانید آنها چه نتایج خوبی گرفته‌اند. آنها به آخرین بازی مقدماتی‌شان پا گذاشته‌اند در حالی که شانس و امید آنها با ازبکستان و حتی کره جنوبی برابری می‌کند.



کی‌روش: رفتار سوری‌ها در مالزی نه دوستانه بود و نه برادرانه/ ما را مجبور به بازی در استخر کردند/ شاید این آخرین کنفرانس خبری من در ایران باشد!



برای سوریه نیز مانند دیگر رقبای خود احترام قائل هستیم


سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در 9 بازی گذشته ما به تک تک رقبای خود احترام گذاشته‌ایم و در بازی فردا نیز همان احترام را برای سوریه داریم.


ما و سوریه می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم


کی‌روش در ادامه افزود: مطمئناً فردا تیم ملی سوریه سعی خواهد کرد تاریخ‌سازی کند و برای ما، تیم ملی ایران هم فرقی ندارد و سعی خواهیم کرد تاریخ‌سازی بزرگی کنیم. ما می‌خواهیم به امتیاز 24 برسیم و از فردا استراتژی ما در تک تک بازی هایی که انجام می دهیم این است که یک بازی از جام جهانی را انجام می‌دهیم و باید خودمان را به خوبی آماده کنیم. کاملاً آماده و هوشیار هستیم و باید یک بار دیگر موفقیت‌مان را تکرار کنیم. فردا هم باید تمرکز بالا داشته باشیم و مقابل سوریه هم بازی خوبی را انجام بدیم و با یک برد به کارمان در مسابقات انتخابی پایان دهیم.


هنوز در بُعد هجومی جا برای پیشرفت داریم


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه کارشناسان معتقدند با وجود رسیدن ایران به سطح جهانی در بخش دفاعی در کار حمله هنوز به زمان نیاز داریم تا به سطح بالا برسیم، گفت: ما معتقدیم هنوز باید کار کنیم. ما در 9 بازی گذشته هشت گل زدیم و می‌دانیم که هنوز در بعد هجومی جا برای پیشرفت داریم و باید در اتمام کارمان و ضربات‌مان بیشتر کار کنیم.


باید به میانگین 2 گل‌زده در هر بازی برسیم


وی ادامه داد: واقعیت مطلب این است که در رده ملی تیم‌ها بسیار به‌هم نزدیک هستند و این نزدیکی کار را بسیار دشوار می‌کند. ما هم به این فکر می‌کنیم و اعتقادمان این است که فضا و بعد برای پیشرفت بیشتر وجود دارد و باید نتایج‌مان را به جایی برسانیم که به میانگین دو گل‌زده در هر بازی برسیم. اگر این کار مقدور نبود و ما با نیم گل هم می‌توانستیم برنده شویم، این اتفاق برای ما خوب است.


درخواست کی‌روش از ملی‌پوشان چه بوده است؟


کی‌روش همچنین به شایعه تبانی ایران و سوریه این‌طور واکنش نشان داد: بررسی شایعات وظیفه شما (خبرنگاران) است که باید در موردش با پلیس یا نیروی انتظامی حرف بزنید. من در فوتبال کار می‌کنم و در رسانه‌ها نیستم. این وظیفه شماست که تحقیق بیشتری انجام دهید. برای بازی فردا از بازیکنانم سورپرایزی را خواسته‌ام، اینکه آنها سعی کنند تیم برتر میدان باشند، هم در خط دفاع و هم در حمله و بتوانیم کارایی بهتری داشته باشیم. نباید این فرصت را از دست بدهیم.


جایگاه امروز سوریه یک هدیه نبوده است


وی در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه انگیزه و قدرت سوریه را در کجا می‌بینید و شرایط این تیم به چه شکل خواهد بود، گفت: سوریه تیمی است که هفت گل زده و شش گل خورده است. آنها از نظر دفاعی تیمی هستند که بعد از ما کمترین گل را خورده‌اند. بازیکنان خوبی هم دارند و می‌توانید از سیدجلال حسینی درباره عمر سوما که در بازی الاهلی - پرسپولیس به پرسپولیسی ها گل زد، سؤال کنید. دیگر بازیکنان آنها نیز خوب هستند که در بهترین باشگاه‌ها بازی می‌کنند. اینها نشان می‌دهند جایگاه آنها یک هدیه نبوده و به همین شکل به دست نیامده است.


تیم‌های هم‌گروه ما سوریه را دست‌کم گرفتند


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین اظهار کرد: شخصاً فکر می‌کنم تیم‌های هم‌گروه ما سوریه را دست‌کم گرفتند، اما این اشتباهی است که ما سعی می‌کنیم مرتکب آن نشویم. حتی وقتی سوری‌ها ما را مجبور کردند در استخر با آنها بازی کنیم، لباس شنا پوشیدیم و با آنها بازی کردیم. قول می دهم فردا بهترین بازی‌مان را مقابل سوریه انجام دهیم، اما جالب است وقتی آنها به اینجا آمدند از دوستی و برادری صحبت می‌کنند. در حالی که آنها در مالزی با ما اینطور رفتار نکردند و رفتارشان با ما و بازیکنان مان بی‌احترامی بود. حالا اینها یک داستان دیگر است، اما تلاش ما این است که فردا در یک زمین مناسب، نتیجه‌ای مناسب کسب کنیم. فقط این برای سوری‌ها سوتفاهم نشود که آنها در مالزی رفتار دوستانه با ما داشتند! همان کاری که همیشه انجام می‌دهیم، قبل از این بازی انجام خواهیم داد و با تمرکز بالا و آغوش باز و با عشق و محبت با رقیب‌مان بازی می‌کنیم.
کی‌روش در خصوص اینکه در جلساتی که با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال داشته آیا در خصوص پرداخت پاداش‌ها نیز صحبت شده است یا خیر، گفت: من ترجیح می‌دهم صحبت‌های خودم را با تاج محرمانه و خصوصی نگه دارم و اگر شما (خبرنگاران) دوست دارید از این مباحث مطلع باشید از یکسری از همکاران‌تان می‌توانید جویا شود، چون برخی از همکاران شما در برخی رسانه‌ها از این مباحث مطلع هستند. برخی از دوستان شما اطلاعات بالایی دارند!


در فوتبال هیچ جنگی وجود ندارد


وی در واکنش به این پرسش که فردا با یک پیروزی می‌توان جواب جنگ روانی اخیر رسانه‌های سوری را داد، گفت: من حدود هفت سال است که در ایران هستم  و شاید این آخرین کنفرانس خبری من در ایران باشد، چون بقیه بازی‌ها را احتمالاً در خارج از کشور برگزار خواهیم کرد. در این خهفت سال همیشه دیده‌ام که در بازی‌های مقابل سوریه، عمان، قطر، امارات و بحرین همیشه شایعاتی از تبانی وجود داشته است. در این سال‌ها تجربه‌های زیادی از بازی مقابل تیم‌های عربی کسب کرده و دیده‌ام که بازیکنان هر دو تیم در زمین سعی می‌کنند با روحیه جوانمردانه مقابل هم بازی کنند. واقعاً فکر می‌کنم فوتبال یک مسئولیت است و نباید در آن شاهد این صحبت‌های واهی باشیم. من در دیدار پرسپولیس - الاهلی بازی جوانمردانه را دیدم. همه در آن بازی فقط داشتند در زمین تلاش می‌کردند برای موفقیت. ما هیچ وقت نباید به مسائل نژاد و رنگ پوست افراد ورود کنیم و دیگر نباید این ایده‌ها مطرح شود که فوتبال یک جنگ است. در فوتبال هیچ جنگی وجود ندارد و ما هم فردا همه تلاش خود را می‌کنیم که بازی را بدون هیچ جنگی با پیروزی پشت سر بگذاریم.


فرقی ندارد تیم‌های هم‌گروه ماه از اروپا و آفریقا باشند یا آمریکای جنوبی


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی براینکه دوست دارد در جام جهانی با تیم‌های اروپایی یا آمریکای جنوبی هم‌گروه شود، این‌طور توضیح داد: خوشحالم که صدای شما درست شد، چون ابتدا فکر کردم شما سرما خورده‌اید (با خنده). راجع به قرعه‌کشی فقط دو گزینه وجود دارد که ممکن است اتفاق بیفتد. اول اینکه ما با دو تیم اروپایی و یک آمریکایی هم‌گروه شویم و دوم اینکه با یک تیم اروپایی، آفریقایی و آمریکایی هم‌گروه شویم. قطعاً علاقه شخصی من این است که گزینه دوم اتفاق بیفتد. این احتمالاً آخرین صحبت من در رابطه با آینده فوتبال ایران است. هربار که تلاش می‌کنم تا این کار را انجام ندهم، هزینه زیادی را متحمل می‌شوم. خواهش می‌کنم دقت کنید فرقی ندارد تیم‌های هم‌گروه ماه از اروپا، آفریقا یا آمریکای جنوبی باشد.


با یک برنامه خوب می‌توانیم چشم در چشم رقبا به رقابت بپردازیم


کی‌روش ادامه داد: تمام تیم‌های جام جهانی تاپ‌ترین تیم‌های دنیا خواهند بود و نظر من این است که در قرعه‌کشی هر تیمی که هم‌گروه ما شود قطعاً بهتر از ایران خواهد بود. فرقی نمی‌کند که با چه تیمی هم‌گروه باشیم، به طور مثال اگر با نیجریه همگروه شویم آنها 23 بازیکن در اروپا دارند و یا اگر با اروگوئه هم‌گروه شویم آنها هم بهترین لیگ و بهترین بازیکنان را در اختیار دارند. تنها پیام من برای مسئولان فوتبال این است که برای رسیدن به موفقیت در جام جهانی باید یک برنامه آماده‌سازی خوب داشته باشیم. اگر ما بتوانیم یک برنامه خوب را مدون کنیم اعتقاد دارم که با بازیکنانی که در اختیار دارم می‌توانیم چشم در چشم رقبا به رقابت بپردازیم. آرزوی همه این است که تیم ملی ایران به دور دوم جام جهانی صعود کند. قطعاً آرزوی من هم همین است. من از شما خبرنگاران سؤال می‌پرسم، صعود به مرحله دوم جام جهانی یک کار خاص است یا خیر؟ اگر ما بخواهیم به یک هدف خاص برسیم حتما باید برنامه خاص داشته باشیم.


منبع: تسنیم






۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن