تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797135790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایی خانواده مشهدی در اعتراض به لغو کنسرت‌/حق داریم آوازهای سرزمین مادری را در شهرمان بشنویم/تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:

گیل نگاه:احمد مهرچیان به عنوان سرپرست خانواده مشهدی که در اعتراض به لغو کنسرت‌ها و در حمایت از موسیقی نواحی، که از ۳۵ روز قبل پیاده‌روی خود را آغاز کرده‌اند، گفت: ما یک خانواده مشهدی هستیم که در اعتراض به لغو کنسرت‌ها و همچنین حمایت از موسیقی نواحی و مقامی کشورمان سی و پنج روز است سفر با پای پیاده را آغاز کرده‌ایم و در طول این مسیر با اساتید موسیقی مناطق مختلف کشورمان نیز دیدار می‌کنیم.به گزارش ایلنا، وی در ادامه افزود: این راهپیمایی با پای پیاده و با یک کوله صورت می‌گیرد که اصلاحا به آن “بک پکر(کوله گرد)” می‌گویند. در این نوع مسافرت، افراد ملزومات‌شان را در یک کوله قرار می‌دهند و با پای پیاده مسافرت می‌کنند؛ البته گاهی سوار کامیون یا تریلی هم می‌شوند اما به هیچ عنوان از اتوبوس و مینی‌بوس و اتومبیل‌های سواری استفاده نمی‌کنند.مهرچیان همچنین عنوان کرد: ما الان به کردستان رسیده‌ایم و به سمت سنندج در حرکت هستیم. من و همسرم، زهره براتی که دکتر هستند به همراه پسر ۴ ساله‌مان کورش و دختر ۶ ساله‌مان باران پیاده “بک‌ پکر” می‌کنیم.

دیدار با اسفندیار قره‌باقی در تبریزوی گفت: ما عاشق شنیدن موسیقی محلی و مقامی و همچنین آوازهای مادری شهرمان و کشورمان هستیم و به لغو کنسرت‌هایی که به خصوص در شهرمان مشهد اتفاق می‌افتد، اعتراض داریم. ما حرکت‌مان را پس از لغو کنسرت استاد شهرام ناظری در قوچان آغاز کرده‌ایم و تا مهرماه نیز سعی می‌کنیم به شهرهای مختلف کشورمان سفر کنیم و پیام خودمان را به اساتید و سایر مردم ایران برسانیم.احمد مهرچیان افزود: ما در طول این سفر از مشهد به خواف، تایباد، تربت جام و نیشابور رفتیم و بعد به تهران آمدیم و با استاد ناظری و پسرشان ملاقات کردیم. سپس به سمت قم، کاشان، اصفهان، قزوین، زنجان و ارومیه سفر کردیم. در ارومیه با استاد دهقان ملاقات کردیم. در تبریز به دیدار استاد قره‌باقی رفتیم. همچنین با آقای علیرضا قربانی در تبریز و با سالار عقیلی در اصفهان دیدار کردیم.وی همچنین عنوان کرد: در کردستان هم قصد ملاقات با اساتید موسیقی را داریم و همانطور که می‌دانید این منطقه مهد موسیقی است و ما برای ملاقات با اساتید موسیقی کردستان به سمت سنندج در حرکت هستیم.

دیدار با عاشیق دهقان و عاشیق معروف در ارومیهمهرچیان درباره ادامه مسیر سفر خود و خانواده‌اش گفت: ما پس از کردستان به سمت همدان حرکت خواهیم کرد. البته هنوز به‌طور کامل برای بعد از آن تعیین مسیر نکرده‌ایم. اما از آنجا که دخترمان باید اول مهر ماه به مدرسه برود تا پیش از بازگشایی مدارس سعی می‌کنیم سفرمان را به اتمام برسانیم.این خانواده مشهدی سفر خود را با حضور در حرم امام رضا (ع) آغاز کرده‌اند و معتقد بسیاری از مردم مشهد نیز مانند آنها هم به شعائر مذهبی اعتقاد دارند و هم به فرهنگ موسیقی کشورشان؛ اما این خواسته آنها آنگونه که باید و شاید مورد توجه قرار نمی‌گیرد.


۱۳ شهریور ۱۳۹۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن