تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797074738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از بازداشت معاون اول احمدی‌نژاد تا دستگیری قائم‌مقام قالیباف/ چرا اصولگرایان سکوت می‌کنند؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: از بازداشت معاون اول احمدی‌نژاد تا دستگیری قائم‌مقام قالیباف/ چرا اصولگرایان سکوت می‌کنند؟
خبر بازداشت عیسی شریفی، قائم مقام محمدباقر قالیباف مطابق انتظار با سکوت و یا فرافکنی جناح اصولگرا همراه شده است.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام محسنی اژه ای روز گذشته با تایید خبر بازداشت شریفی گفت: «اصل دستگیری عیسی شریفی درست است و اتهام ایشان مالی است، از جزئیات خبر ندارم، اگر داشتم هم از بیان آن معذور بودم».
 
به گزارش آفتاب‌نیوز، سایت انتخاب نوشت که طی تماس با حسین قربانزاده مشاور سابق شهردار تهران و از چهره های اصلی تیم محمدباقر قالیباف دلایل بازداشت شریفی را جویا شد. وی ضمن ابراز بی اطلاعی گفت: در این موضوع صحبت نمی کنم، البته اطلاعاتی ندارم که بتوانم صحبت کنم.
 
قربانزاده در پاسخ به این سئوال که آیا قالیباف از موضوع بازداشت قائم مقام خود آگاه است یا نه، گفت: اطلاعی ندارم، قاعدتا باید جلساتی با حضور اقای قالیباف بعد از سفر حج تشکیل شود، تا اطلاعات لازم را بدست آوریم. 


شریفی از حلقه مدیران ثابت قالیباف و یکی از رکوردداران حضور در شهرداری تهران در دوره دوازده ساله اخیر است. او حتی در مقاطعی که قالیباف رویای «پاستور» را در سر می پروراند، سرپرستی موقت شهرداری را هم تجربه کرده است. با این حال، شایعات در مورد او زیاد بود، تا جایی که حتی از اختلاف نظر او و قالیباف نیز سخن به میان آمد؛ اختلاف نظری که البته هیچ گاه رسما تایید نشد.


عیسی شریفی همین چندی پیش پس از انتخابات هم با شایعه خروجش از کشور خبرساز شده بود؛ شایعه ای که البته با تکذیب همراه شد. برخی از اعضای شورای شهر اعلام کردند که خروج او به دلیل بیماری دخترش بوده؛ مسئولان شهرداری هم مدعی استعفای او قبل از انتخابات شدند.


با این حال، تایید خبر بازداشت او، آن هم در حالی که قالیباف هزاران کیلومتر دورتر در سفر حج به سر می برد، شوکی به حامیان شهردار سابق وارد کرد؛ حامیانی که در اغراق اقداماتش در شهرداری، در ماه های پس از انتخابات، تمام رکوردهای پیشین را شکسته اند.


حالا اما قالیباف به سفر حج رفته؛ حجی که با ماجرای سفارت عربستان که از قضا، آمر اصلی اش در ستاد خود قالیباف بود، تعطیل شد. همزمان قائم مقامش هم در تهران بازداشت شد.


با این حال، مطابق انتظار، واکنش حامیان قالیباف یا سکوت بود یا فرافکنی؛ فرافکنی از این دست که گفته شد بازداشت او ربطی به مسئولیت هایش در شهرداری نداشته است.
 
در این میان، مدیرکل حراست شهرداری تهران هم مدعی شد بازداشت او تهران در ارتباط با مسئولیت‌هایش در شهرداری نیست. به گفته این مقام مسئول، تا به حال پرونده تخلفی از او در حراست شهرداری وجود نداشتهاست.


این تلاش ها شبیه همان مواضعی است که هنگام بازداشت محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی نژاد اتخاذ شده بود. هنگام بازداشت رحیمی، خود احمدی نژاد وارد میدان شد و از او اعلام برائت کرد. سپس اطرافیانش به کمک او شتافتند و با  استدلالی مشابه مدعی شدند بازداشت رحیمی مربوط به اقداماتش قبل از حضور در دولت احمدی نژاد بوده است.


با این حال، یک سوال هیچ گاه پاسخ مناسبی از سوی این مدعیان پیدا نکرد. اینکه با فرض صحت ادعاهای مذکور، چگونه برخی طیف های اصولگرایی که اتفاقا منتقدان اصلی دولت تدبیر و امید هستند، از دولت مدعی پاکدستی گرفته تا شهردار مدعی دوری از فساد، افرادی را به عنوان معاون اول و قائم مقام خود انتخاب کرده اند که سوابق آنها به گونه ای است که منتج به بازداشتشان می شود؟!






۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن