تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797811864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز ملی فضای مجازی: 38 % از کانال های تلگرامی بازی، 10 % خبری و 3 % اقتصادی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مرکز ملی فضای مجازی: 38 % از کانال های تلگرامی بازی، 10 % خبری و 3 % اقتصادی هستند
دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: درحالی درآمد حاصل از تجارت بازی های یارانه ای سالانه 100 میلیارد دلار است که تنها سه درصد کانال های تلگرام ایرانی محوریت اقتصادی دارند.


به گزارش ایرنا، سید عبدالحسین فیروز آبادی روز یکشنبه در مراسم رونمایی از سامانه امضای الکترونیک و احراز هویت قوه قضائیه گفت: مردم در فضای مجازی رفتار و برنامه درستی ندارند، 38 درصد از کانال های تلگرامی بازی، 10 درصد خبری و سه درصد اقتصادی است.


وی با بیان این که سالانه 100 میلیارد تومان تنها از اجرایی بازی کلش اف کلنز خارج می شود، افزود: درآمد حاصل از تجارت بازی های رایانه ای در سال 120 میلیارد دلار است.


فیروز آبادی گفت: رتبه مردم ایران در استفاده از ویکی پدیای انگلیسی رتبه پنجم است درحالی که برخی از کشورهای انگلیسی زبان در رتبه های بعد از ایران قرار دارند.


دبیرشورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور اظهارکرد: برای رفع این مشکل باید کارهای زیادی انجام شود و آنچه در قوه قضاییه باید مورد توجه قرار گیرد بحث مالکیت معنوی و احراز هویت اشخاص می باشد.


فیروز آبادی گفت: محرز نشدن هویت اشخاص سبب شده که کار جدی اقتصادی در فضای مجازی صورت نگیرد و بیشتر زمان کاربرها به سرگرمی و بازی اختصاص یابد.


وی تصریح کرد: مالکیت معنوی در کشور از کمبود قانون رنج می برد و باید در این حوزه گامهای بلندی برداریم.


فیروز آبادی با اشاره به فعالیت غولهای بزرگ اقتصادی گفت: 80 درصد از درایی های این کمپانی ها مالکیت معنوی است، زیرا این موضوع در آنجا حل شده است.


تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - 03 September 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن