تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797841556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع‌آوری قلیان‌فروشی‌های شهر رفسنجان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جمع‌آوری قلیان‌فروشی‌های شهر رفسنجان
فرماندار رفسنجان با اشاره به این‌که با جمع‌آوری مراکز و قهوه‌خانه‌های عرضه قلیان رفسنجان به‌عنوان شهر بدون قلیان به ثبت رسیده است، گفت: تا نیمه نخست مهرماه هفت قلیان‌فروشی در سطح شهر نیز جمع‌آوری می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز : «حمید ملانوری» صبح امروز 12 شهریور ماه در همایش تجلیل از بهورزان شهرستان‌های رفسنجان و انار اظهار کرد: رفتارهای هنجارشکنانه جامعه در سلامت اثر می‌گذارد و هزینه‌های زیادی روی طرح تحول سلامت ایجاد می‌کند.


وی افزود: سلامت یکی از مهم‌ترین نعمت‌های الهی است که خداوند به انسان عطا فرموده و رعایت نکات ضروری در حفظ سلامتی مورد تأکید است.


فرماندار رفسنجان در ادامه با اشاره به نقش بهورزان در نظام سلامت، یادآور شد: رسالت و نقش بهورزان بسیار سنگین است و آگاهی دادن جامعه نسبت به هنجارها و  مشکلاتی که روی سلامت تاثیر منفی دارد یکی از وظایف بهورزان است چرا که با مردم ارتباط مستقیم دارند.


ملانوری در ادامه خاطرنشان کرد: در زمینه جمع‌آوری قهوه‌خانه‌ها و مراکز عرضه قلیان تلاش زیادی شد و شهر رفسنجان به‌عنوان شهر بدون قلیان توسط یونسکو معرفی شد.


وی افزود: هفت قلیان‌فروشی نیز تا نیمه اول مهرماه جمع آوری می‌شود و با تفاهم‌نامه‌ای که بین آنها منعقد شده به‌زودی رفسنجان از وجود قلیان‌فروشی نیز پاکسازی می‌شود.


فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: البته با وجود جمع‌آوری قلیان‌ها و متکدیان نباید خوشبین بود که شهر سالمی داریم، چون زیرپوست شهر اتفاقاتی می‌افتد که جامعه را به خطر می‌اندازد بنابراین آگاهی بخشی جامعه می‌تواند در کاهش این خطرات موثر باشد.


تغییر چهره بیماری‌ها در کشور


رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان نیز در این همایش گفت: پس از سه دهه از طراحی و اجرای شبکه سلامت، چهره بیماری‌ها در ایران تغییر کرده و اکنون بیشترین عامل مرگ و میرها بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان‌ها، بیماری‌های مزمن تنفسی و حوادث ترافیکی است.


دکتر «علی اسماعیلی‌ندیمی» افزود: متوسط طول عمر جامعه ایرانی افزایش یافته و به 73.5 سال رسیده و در زنان این رقم 74.5 سال است و برای این موضوع زحمات زیادی در حوزه سلامت کشیده شده که موجب افزایش شاخص سلامت و طول عمر انسان‌ها شده است.


وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در شهرستان، خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته تحول خوبی در شبکه بهداشتی درمانی شهرستان انجام شده و همه مراکز بهداشتی  و درمانی خانه‌های بهداشت روستاها تعمیر، بازسازی و احداث شدند، هم‌چنین در مراکز بهداشتی دندانپزشک و روانپزشک مستقر است.


به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان یادآور شد: نرخ فرزندآوری در کشور کاهش پیدا کرده و از طرفی افزایش سن ازدواج هم شیوع پیدا کرده که باید برای این مسائل اجتماعی فکری شود.


اسماعیلی‌ندیمی  سرطان را یک عامل چندخطری دانست و گفت: سیستم بهداشت و درمانی باید مردم را کمک و راهنمایی کند و با عوامل سرطان‌ها و بیماری‌های قلبی عروقی آشنا کنند.


وی یادآور شد: با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شده میزان کشف سرطان‌ها هم افزایش یافته و مردم نسبت به سلامت خود حساسیت بیشتری دارند.








۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن