تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 9 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793347662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرین تیم ملی با حضور تازه‌واردها/کی‌روش: اتهام تبانی به ایران کثیف و بزدلانه است/ رفتار خشن بازیکنان سوریه را پاسخ می‌دهیم/تیم ملی در جشن صعود شرکت نمی‌کند+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تمرین تیم ملی با حضور تازه‌واردها/کی‌روش: اتهام تبانی به ایران کثیف و بزدلانه است/ رفتار خشن بازیکنان سوریه را پاسخ می‌دهیم/تیم ملی در جشن صعود شرکت نمی‌کند+تصاویر
نخستین جلسه تمرین تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۰:۱۵ امروز (یک‌شنبه) با حضور ۲۴ بازیکن در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : در این تمرین به جز سید جلال حسینی که با مصدومیت نسبی مواجه است همه بازیکنان با آمادگی کامل در زمین حاضر شدند و تمرینات تاکتیکی تیم‌ ‌ملی را پیش بردند.


در تمرین امروز (یک‌شنبه) سامان قدوس، بازیکن دو تابعیتی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی حاضر شد و در ابتدای تمرین هم به گفت‌وگو با رسانه‌ها پرداخت.


همچنین سردار آزمون، لژیونر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که به دلیل دو کارته بودن، دیدار با کره جنوبی را از دست داده بود در تمرین حضور داشت و هم‌پای بازیکنان در زمین دوید.


در این تمرین سه دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی یعنی حامد لک، علیرضا حقیقی و علیرضا بیرانوند به صورت اختصاصی با الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ ‌ملی که به جای دن گاسپار به خدمت گرفته شده است، کار کردند.


در دقایقی هم کارلوس کی‌روش نکاتی را به دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی گوش‌زد کرد. سایر بازیکنان نیز در ابتدا به دلخواه مشغول گرم کردن بدن‌های خود شدند و سپس کار با توپ و حرکت بین موانع را زیر نظر مارکو، مربی بدنساز تیم‌ ‌ملی انجام دادند.


از نکات جالب توجه این تمرین، آبیاری زمین چمن ورزشگاه همزمان با تمرین تیم‌ ‌ملی بود که به نظر می‌رسد این کار با خواسته کارلوس کی‌روش صورت گرفته باشد.


در تمرین امروز خبرنگاران و اهالی رسانه تنها به مدت ۴۵ ‌دقیقه توانستند حضور داشته باشند و ادامه تمرینات تیم‌ ‌ملی که مربوط به بازی درون تیمی بود بدون حضور آنها برگزار شد.


"باید با کمک‌های مالی مردم، تیم ملی را سر و سامان دهیم"


به‌ گزارش ‌ایسنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم‌ ‌ملی در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره دیدار ایران مقابل سوریه، بیان‌ کرد:  نتایج و اعداد بیانگر عملکرد سوریه در مقدماتی جام جهانی است. سوریه تیم سوم جدول رده‌بندی است و همه را با عملکرد خود شگفت زده کرده است. ما هوشیار و آماده هستیم تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم.


او ادامه‌ داد: رفتار سوری‌ها در بازی قبل انگیزه زیادی به ما می‌دهد که با تمام قوا مقابل آنها ظاهر شویم. آنها در بازی رفت رفتار خوبی نداشتند و بسیار خشن بودند.


سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره حفظ رکوردها، توضیح داد: این رکوردها مهم بود چون عملکرد خوبی در درون زمین داشتیم و به همین خاطر رکوردهای خاصی را بر جای گذاشتیم اما بازی را شروع نمی‌کنیم که نتیجه‌ خاصی که از قبل در ذهنمان بوده را کسب کنیم. تنها تلاشمان درون زمین برای کسب نتیجه‌ لازم است ولی اگر دروازه‌مان را بسته نگه داریم رکورد خوب و خاصی برای تیم‌ ‌ملی و هواداران به دست خواهد آمد.


او همچنین درباره اعتراض ملی‌پوشان به بی‌توجهی‌ها نسبت به تیم‌ ‌ملی، توضیح داد: این موضوع به بازی آخر ما ربطی ندارد بلکه مسائلی است که ماه‌ها پا برجا بوده و اتفاق می‌افتد. اتفاقی که دیروز (شنبه) در فرودگاه رخ داد، مثالی است که بعد از شش، هفت سال مکررا می‌گوییم اما دوباره تکرار می‌شود؛ این که در وسط فرودگاه و در جمع سایر مسافران محیط خوبی برای انجام مصاحبه وجود ندارد اما باز هم دیروز شاهد این موضوع بودیم.


او افزود: متاسفانه بعد از هفت سال دوباره مشاهده کردیم که رفتار حرفه‌ای جریان ندارد، دیروز ما به همراه مسافران، چمدان‌ها و خبرنگاران در کنار هم بودیم و فضای خوبی نبود. اتفاقات دیروز نشان دهنده پا بر جا بودن مشکلات است. این اتفاق بعد از هفت سال و موفقیت‌هایی که ما کسب کردیم، نشان دهنده فاصله مسئولان با تیم‌ ‌ملی فوتبال است.


کی‌روش با بیان این که برای آماده شدن در راستای جام جهانی باید  بازی‌های دوستانه‌ای انجام شود، گفت‌: بازی با روسیه با استفاده از ارتباطات شخصی خود من هماهنگ شد. قرار بر این بود که چند روز قبل از دیدار با روسیه بازی دوستانه دیگری هم داشته باشیم ولی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این بازی به خاطر مشکلات مالی لغو شده است و این باعث از دست رفتن زمان می‌شود. سعی می‌کنم حساب بانکی ایجاد کنم تا بتوان از طریق کمک‌های مردمی روند آماده سازی تیم ملی را سر و سامان دهیم.


سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با انتقاد از مطالب برخی از رسانه‌ها، اظهار کرد: روزنامه‌ای علیه کارهای ما می‌نویسد و جالب است که خبرنگارانش به تمرینات تیم‌ ‌ملی نمی‌آیند. آنها تلاش می‌کنند که روحیه و تلاش بازیکنان ما را کم ارزش نشان دهند و کار بازیکنان و کادر فنی را زیر سوال ببرند تا درس اخلاق به ما بدهند. آنها باید این را بدانند که در جایگاهی قرار ندارند که به ما درس اخلاق بدهند. به نظرم بهتر است رسانه‌ها کار خودشان را انجام دهند و از تهدیدهایی که بازیکنان را انجام می‌دهند جلوگیری کنند و بگذارند که کارشان را انجام دهند.


سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران درباره ادعای برخی از رسانه‌های کشورهای دیگر مبنی بر تبانی ایران و سوریه، اظهار کرد: این حرف‌ها آن قدر کثیف و بزدلانه است که می‌خواهند علامت سوالی را مقابل دستاورد فوق‌العاده‌ ایران قرار دهند. توصیه من به شما رسانه‌ها این است که تمرکز خود را روی کمک به آماده سازی تیم‌ ‌ملی قرار دهید تا بتوانیم در ادامه‌ راه باز هم موفق باشیم.  من تا زمانی که پیراهن این کشور را بر تن می‌کنم و حتی تا زمانی که عمر می‌کنم به ایران "کشورم" خواهم گفت‌ و از شما نیز می‌خواهم که "کشورم" را تا صعود به جام جهانی و بعد از آن حمایت کنید.


کارلوس کی‌روش درباره برگزاری جشن ملی و جشن صعود به جام جهانی پس از دیدار ایران و سوریه، تصریح کرد: این جشن‌ها را بر عهده فدراسیون فوتبال و مسئولانش خواهیم گذاشت. ما کارمان را داخل زمین انجام خواهیم داد و سپس به خانه و پیش دوستان و خانواده‌مان می‌رویم. شما می‌توانید از عکس‌ها و فیلم‌های این جشن استفاده کنید.


او در پایان درباره سوال خبرنگاری مبنی بر دعوت نشدن مسعود شجاعی به تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: من فکر می‌کردم که شما می‌خواهید درباره جواد نکونام و عدم همراهی تیم‌ ‌ملی توسط وی صحبت کنید و سوال بپرسید. من فکر می‌کنم که پرداخت نکردن هفت ماه از حقوق جواد نکونام باعث این مساله شده است.


























۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن