تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796896763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دیدار واعظی و مراجع و علمای قم چه گذشت؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: در دیدار واعظی و مراجع و علمای قم چه گذشت؟
رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: بنای دولت در ارتباط با مراجع عظام تقلید، علما و حوزه علمیه قم، صرفاً ملاقات‌های تشریفاتی نیست.
آفتاب‌‌نیوز : محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته‌ای که گذشت در سفری با برخی از مراجع و علما در قم از جمله حضرات آیات وحید خراسانی،مکارم شیرازی ، صافی گلپایگانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و سبحانی دیدار و گفت‌وگو کرد.


تند سخن گفتن با دنیا خدمت به اسرائیل است


یکی از مراجع تقلید در دیدار رییس دفتر رییس جمهور اظهار داشت: فرصت خدمت محدود و موقت است، قدر این فرصت را بدانید. در این فرصت محدود در مسیر خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان تلاش و سعی کنید همه کارهای شما در خدمت به دین، مذهب و شعائر و ارزش‌ها باشد.


حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی در این دیدار که روز پنج‌شنبه در دفتر وی برگزار شد، با آرزوی توفیق برای واعظی در مسئولیت جدیدش و ابلاغ سلام به رییس جمهور، گفت: اگر همه کارهای شما در خدمت به مردم و دین باشد یاری خدا و کمک امام زمان هم مشمول شما خواهد شد. بنده همواره برای موفقیت رییس جمهور و دولت دعا کرده و دعا خواهم کرد.


وی در بخش دیگری از سخنانشان تصریح کرد: باید همانگونه که خداوند به حضرت موسی فرمان داد که با فرعون با زبان نرم سخن بگوید ما نیز با جهان با زبان خوش صحبت کنیم. صحبت کردن با زبان خشن و تند و با روش‌های افراطی با جهان، خدمت کردن به اسراییل است.


در ادامه این دیدار محمود واعظی با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر و ابلاغ سلام دکتر روحانی خدمت حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی اظهار داشت: دیدار و ارتباط مستمر با مراجع عظام تقلید و دریافت نظرات و رهنمودهای ایشان بر مبنای تأکیدات رییس جمهور، از سوی اعضای دولت دنبال می شود.


رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که میان همه قوا، نهادهای انقلابی، مردم، گروه‌های مختلف و نخبگان، انسجام و یکدلی ایجاد شود، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم کشور به نحوی اداره شود که نام اسلام و شیعه براساس اعتقادات اصیل دینی مردم، تعالی یابد.


وی تصریح کرد: باورها، اعتقادات دینی مردم و ارزش‌های اصیل اسلامی، مبنای تمام برنامه‌های فرهنگی دولت در اداره کشور است. این دولت متعلق به روحانیت است و تلاش خواهیم کرد، عملکرد آن باعث سربلندی اسلام و روحانیت باشد.


وی اظهار داشت: بنای دولت در ارتباط با مراجع عظام تقلید، علما و حوزه علمیه قم، صرفاً ملاقات‌های تشریفاتی نیست، بلکه به دنبال آن هستیم که به شکلی منظم و مستمر از نظرات و راهنمایی‌های مراجع برای بهبود برنامه‌ها، سیاست‌ها و فعالیت‌های دولت بهره بگیریم.






نقدها باید با ادبیات دوستانه باشد


همچنین حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی اظهارداشت: شخصا معتقدم باید از رییس جمهور حمایت کنیم، چرا که رییس جمهور منتخب مردم بوده و مستحضر به تنفیذ مقام معظم رهبری است.


این مرجع تقلید در دیدار رییس دفتر رییس جمهور که عصر چهارشنبه در دفترش برگزار شد، با تبریک هفته دولت و اعیاد و مناسبتهای مذهبی ماه ذی الحجه با بیان این‌که «همواره از رییس جمهور حمایت کرده‌ام»، گفت: عبور از رییس جمهور به هیچ وجه صحیح نیست. البته نادیده گرفتن کاستی ها را نیز حمایت از رییس جمهور نمی دانم. بنده حمایت از رییس جمهور و تذکر نقاط ضعف و کاستی ها، هر دو را وظیفه خود می دانم. نقد و تذکر البته نباید با زبان گزنده، بلکه باید با زبان و ادبیات دوستانه انجام شود.


وی اصلاح نظام بانکی را از ضرورتهای پیش روی دولت دوازدهم دانسته و تصریح کرد: کاهش نرخ سود در روزهای اخیر اقدام خوبی بود که باید تداوم یابد. همچنین نظام مالیاتی کشور نباید فارغ از وضعیت تولید کنندگان صرفا دنبال اجرای دستورالعمل های مالیاتی و اخذ مالیات باشد؛ نظام مدیریت جزیره ای پاسخگوی حل مشکلات کشور نخواهد بود.


این مرجع تقلید قاچاق را از دیگر معضلات نظام اقتصادی کشور برشمرد و با تاکید بر «لزوم انجام یک جراحی بزرگ برای حل این مشکل» خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر که قبلا هم بر آن تاکید کرده‌ام، اصلاح نظام پرداخت یارانه است. یارانه افراد غنی باید حذف شده و یارانه افراد ضعیف بیشتر شود. همچنین عمده یارانه باید به بخش تولید اختصاص یابد.


آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار داشت: مسائل اقتصادی بسیار مهم هستند، اما این تلاش برای حل این معضلات نباید باعث غفلت ما از مساله مهم فرهنگ، اخلاق و دین مردم شود. اتفاقا تقویت مبانی دینی در جامعه می تواند به عملکرد متعهدانه مردم در عرصه اقتصاد و رونق این عرصه کمک کند.


وی امنیت حال حاضر در کشور را حاصل وحدت و انسجام نهادهای مختلف امنیتی، نظامی و انتظامی کشور و از خودگذشتگی افرادی مثل شهید محسن حججی دانست و گفت که باید شکرگذار این امنیت باشیم.


وی با تصریح بر ضرورت وحدت و انسجام ملی بین همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور خاطرنشان کرد: همه باید متحد و دست در دست هم، از فضای انتخابات عبور کرده و به فکر ساختن کشور باشند. پیشنهاد می کنم جلسات سران قوا به جلساتی مستمر و منظم با فواصل زمانی کوتاه تر تبدیل شود؛ چراکه گفت‌وگوهای رودر رو و مستقیم بسیاری از سوءتفاهمات را رفع می کند.


این مرجع تقلید در پایان با ابلاغ سلام و آرزوی توفیق برای دولت و رییس‌جمهور، خواستار توجه جدی‌تر به مدیریت فضای مجازی شد.


محمود واعظی نیز در این دیدار با بیان اینکه هر بار که هر کدام از اعضای دولت خدمت مراجع محترم رسیدند، از این دیدارها بهره فراوان نصیب دولت شده است، گفت: بالاخره این دولت به اعتبار آقای دکتر روحانی، به نوعی دولت روحانیت است. به دنبال رابطه مستمر و نزدیک با مراجع عظام، علما و حوزه های علمیه هستیم.


وی با تبریک اعیاد قربان و غدیر، اضافه کرد: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دغدغه جدی دارد. نباید به جای رسیدگی به مسائل مردم درگیر مسائل پوچ و بی فایده شویم.


رییس دفتر رییس جمهور اظهار داشت: در کنار توجه به معضلات اقتصادی، دولت مسائل اعتقادی و ارزشی را نیز از نظر دور نداشته است. آقای دکتر روحانی هم خودشان در چینش کابینه این نکته را رعایت کردند و هم به وزرا و معاونین شان تاکید کرده اند که در انتخاب هایشان تدین و مردم داری افراد را ملاک اصلی و اول قرار دهند.


وی با بیان این‌که «با همدلی و صمیمت بین مردم و نظام هیچ مشکل غیرقابل حلی باقی نخواهد ماند»، خاطرنشان کرد: باید این وحدت و همدلی را از خودمان و میان مسئولان آغاز کنیم. دولت و همه مسئولان نظام قطعا نیازمند دعای خیر و حمایت بزرگان کشور به ویژه مراجع عظام هستند. بنده در دفتر رییس جمهور به طور جدی به دنبال یک ارتباط منظم و مستمر بین دولت با مراجع و ارتباط دولت با قوای دیگر هستم.


باید با جهان تعامل کنیم، نمی شود با دنیا درگیر شد


حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی نیز در دیدار رییس‌ دفتر رییس جمهور با بیان این‌که «بنده از انبوه مشکلاتی که پیش روی دولت است، مطلع هستم،» تصریح کرد: با وجود این باید با تدبیر با مشکلات مواجه شد. ما می خواهیم با دنیا تعامل داشته باشیم، نمی شود با دنیا درگیر شد.


این مرجع تقلید در این دیدار که عصر چهارشنبه و در دفتر  او برگزار شد،  با تبریک اعیاد قربان و غدیر به واعظی و دولت، گفت: سامان دادن و رفع مشکلات اقتصادی بسیار مهم است. درگیری های جناحی نباید موجب ناراحتی و ناامیدی مردم شود.


وی با تاکید بر این‌که «عمل ما باید موجب آبروی اسلام شود»، اظهار داشت: نباید بگذاریم مردم مایوس شوند. باید نگاه جهان به ایران نگاهی مثبت باشد و دنیا ببیند که مردم ایران خوشبخت زندگی می کنند و به چه پیشرفتهایی رسیده‌اند.


وی برگزاری باشکوه همراه با حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مهم و مایه غرور و امیدواری مردم توصیف و تصریح کرد: از گزارشی که شما ارائه کردید بسیار خوشحال و امیدوار شدم.


این مرجع تقلید با تبریک هفته دولت به دولتمردان و ابلاغ سلام به رییس جمهور، اظهار داشت: ما هیچ دغدغه و توقعی جز سعادت و خوشبختی مردم نداریم و برای موفقیت دولت و بخصوص شخص آقای دکتر روحانی در این مسیر همواره دعا می کنیم.


وی از دولت بابت اعزام عزتمندانه حجاج به سرزمین وحی و تلاشهای گسترده دولت برای حل و فصل تنشهای منطقه ای و بین المللی تقدیر و تشکر کردند.


محمود واعظی نیز در این دیدار با تبریک عید قربان و عید سعید غدیر، سلام دکتر روحانی را خدمت این مرجع معظم تقلید شیعه ابلاغ کرد و گفت: دکتر روحانی بر ارتباط مستمر اعضای دولت با مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه و استفاده از نظرات ایشان تاکید زیادی دارند و امیدواریم دعای خیر علما و مراجع همواره پشت سر دولت و مردم باشد.


رییس دفتر رییس جمهور افزود: دولت تلاش برای ارتقای معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال را در مرکز توجه و تلاشهای خود قرار داده است. در کنار این مهم اما دولت تلاش زیادی برای تقویت ارزشها و اعتقادات مردم و استحکام باورهای دینی مردم داشته و خواهد داشت.


واعظی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با تعامل با قوای دیگر و نهادها و ارگانهای انقلابی و نخبگان ضمن تقویت آرامش و وحدت و صمیمیت، امنیت را به عنوان بستر همه فعالیتهای سازنده در کشور ارتقا دهیم تا به پیشرفت و توسعه برسیم.


قلبا معتقدم پرداخت یارانه باید برداشته شود


 هم‌چنین حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی در دیدار رییس‌ دفتر رییس جمهور تصریح کرد: کار دولت یازدهم خوب بوده و در مجموع دولت موفقی بود. دولت آقای دکتر روحانی قدم‌های زیادی برای خدمت به مردم برداشته و امیدوارم توفیقات دولت ایشان روز به روز بیشتر شده و وحدت و همدلی و همفکری در کشور روز به روز بیشتر شود.


این مرجع تقلید در این دیدار که عصر چهارشنبه و در دفتر وی برگزار شد،  خطاب به  محمود واعظی با تبریک اعیاد قربان و غدیر، از ارتباط مستمر دولتمردان دولت یازدهم با مراجع معظم و حوزه علمیه قم تشکر کرد و گفت: هر قدر ارتباط بین دولت و حوزه علمیه قم بیشتر باشد، برای توفیق و پیشرفت کشور مفیدتر و موثرتر خواهد بود.


وی با ابراز خرسندی از انتصاب واعظی به ریاست دفتر دکتر روحانی در دولت دوازدهم اظهار داشت: لازم است این دیدارها، به صرف ملاقات و دیدار برگزار نشود و آنچه در این دیدارها مطرح می شود، در عمل اجرایی شود. باید دریافت دیرکرد از وامهای بانکی متوقف شده و یک نظام قیمت گذاری متمرکز برای کالاها و خدمات ایجاد شود.


وی با تاکید بر لزوم مراقبت بیشتر از بیت المال خاطرنشان کرد: قلبا معتقدم پرداخت یارانه به مردم باید برداشته شود. پرداخت پول به مردم صرفا باید در قبال کار باشد والا باعث ایجاد عادت‌های غلط در جامعه می‌شود.


این مرجع تقلید در پایان از واعظی خواست سلامش را به رییس جمهور ابلاغ نموده و توفیقات بیشتر دولت و دولتمردان به ویژه دکتر روحانی را از خداوند مسالت کرد تا بتوانند قدم‌های موثرتری برای حل مشکلات کشور بردارند.


واعظی نیز در این دیدار با تبریک عید قربان و عید سعید غدیر، سلام دکتر روحانی را خدمت این مرجع تقلید ابلاغ کرد و گفت: دولت اعتقاد راسخ دارد که باید ارتباطی نزدیک با مراجع عظام تقلید داشته باشد و از راهنمایی ها و نظرات ایشان بهره مند شود و بنده نیز در مسئولیت جدیدم این مهم را به جد دنبال خواهم کرد.


رییس دفتر رییس جمهور افزود: با ارزیابی دقیقی که از عملکرد دولت یازدهم در عرصه های مختلف داشتیم، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و بنا داریم با اتکا به تجربه 4 ساله دولت یازدهم، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام کنیم.


واعظی اظهار داشت: دولت یازدهم با کمک همه نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و دیگر نهادها تلاش کرد آرامش و امنیت مطلوبی در کشور ایجاد کند که در این راستا توفیقات خوبی داشتیم و با وجود قرار گرفتن در منطقه ای ناامن و پرآشوب از امنیت و ثبات چشمگیری برخورداریم.


رییس دفتر رییس جمهور همچنین با اشاره به توفیقات دولت در عرصه سیاست خارجی و موضوع هسته ای خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین دغدغه های دولت یازدهم و حالا دولت دوازدهم مسائل اعتقادی و ارزشی و فرهنگی کشور بوده و خواهد بود. رییس جمهور نیز در مصاحبه تلویزیونی شب گذشته خودشان بخش قابل توجهی از سخنانشان را به این موضوع اختصاص دادند.


وی گفت: دولت مساله امر به معروف و نهی از منکر را نه وظیفه و مسئولیت یک بخش از دولت یا نظام بلکه موضوعی عمومی و همگانی می داند. رفع مشکلات اقتصادی، تلاش برای ارتقای سطح معیشت مردم و ایجاد اشتغال پایدار نیز هدف دیگر دولت بوده که گامهای خوبی در این زمینه ها برداشته شده است.


وی تصریح کرد: دولت یازدهم خود را مستحضر به حمایت مراجع عظام تقلید و روحانیت می داند و بنده حتما نکات مدنظر حضرتعالی را به اطلاع شخص دکتر روحانی خواهم رساند.


دولت دوم روحانی با توجه به 4 سال تجربه کشورداری موفق‌تر عمل خواهد کرد


یکی دیگر از مراجع تقلید در دیدار رییس دفتر رییس جمهور در دیدار رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: دولت دوم آقای دکتر روحانی قطعاً با توجه به تجربه 4 سال گذشته و استفاده از نظرات کارشناسان حوزه‌های مختلف در رسیدگی به حل و فصل مشکلات بهتر از گذشته عمل خواهد کرد و ما نیز از هیچ کمکی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد و حتماً برای رییس محترم جمهور و دولت ایشان دعا کرده و توفیقات بیش از پیش آنان را از خداوند خواهانیم.


حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی در این دیدار که روز پنج‌شنبه در دفترش برگزار شد، ضمن تشکر از رییس‌جمهور و اعضای دولت برای ارتباط مستمر با مراجع و حوزه‌های علمیه و بخصوص شخص دکتر واعظی و دکتر روحانی، گفت: حتماً سلام گرم ما را خدمت آقای دکتر روحانی ابلاغ بفرمایید که شما را در روز مبارک عرفه به قم فرستادند.


وی اظهارداشت: همه ما درد مردم و جامعه را داریم و شما به خوبی می‌دانید که امروز جامعه از کمبودهایی رنج می‌برد. رفع این کمبودها هیچ راهی جز آن ندارد که همه در سایه ولایت و در مسیر عمل به منویات مقام معظم رهبری که همان تلاش برای حل مشکلات کشور و رسیدگی به وضعیت مردم است، حرکت کنند.


وی خاطرنشان کرد: سفارش اصلی بنده به جناب آقای رییس جمهور این است، همانطور که تاکنون در مسیر عمل به نظرات و منویات مقام معظم رهبری حرکت کردند، پس از این نیز خودشان و دولت‌شان به حرکت در این مسیر ادامه دهند.


محمود واعظی نیز در این دیدار با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر، گفت: حامل سلام و ارادت رییس جمهور خدمت حضرتعالی هستم که از بنده خواستند در آغاز فعالیت دولت دوازدهم خدمت شما برسم تا از نظرات و رهنمودهای شما در برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های 4 سال پیش رو بهره مند شویم. این دولت به هرحال دولت روحانیت است و تلاش خواهیم کرد رفتارش در سطوح مختلف، تبلور منش، باورها و اعتقادات مذهبی باشد و امیدواریم در این مسیر همواره از دعای خیر مراجع عظام بهره‌مند باشیم.


وی با بیان این‌که :جامعه به دلایل متعدد از گذشته مشکلات پرشمار معیشتی و اقتصادی داشته و دارد»، اظهار داشت: دولت یازدهم با نصب العین قرار دادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان بود اما با وجود همه تمرکز و توجه دولت در مسایل اقتصادی، هیچ گاه مسایل اعتقادی و دینی مردم، مورد غفلت قرار نگرفت.


رییس دفتر رییس جمهور گفت: دولت دوازدهم تلاش دارد با کمک همه دلسوزان در مسیر اطاعت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، برای حل مشکلات کشور تلاش کند و معتقد است طی این مسیر بدون ارتباط نزدیک و برخورداری از حمایت مراجع عظام و حوزه‌های علمیه ممکن نیست. تلاش ما این است که این انقلاب به عنوان میراث گرانسنگ امام خمینی(ره) بیش از پیش تعالی یافته و ان‌شاء‌الله به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر(عج) برسد.


سوابق درخشان دولت برای حل مشکلات بر کسی پوشیده نیست


به گزارش ایسنا، هم‌چنین یکی دیگر از مراجع تقلید در دیدار رییس دفتر رییس جمهور با بیان این‌که «سوابق درخشان دکتر روحانی را می شناسند و تلاش‌های دکتر روحانی و دولتش برای حل مشکلات بر کسی پوشیده نیست»، تصریح کرد که همواره برای توفیق دولت دعا کرده و خواهند کرد.


حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی در این دیدار که روز پنج‌شنبه در دفترش برگزار شد، با بیان این‌که «بنده از سوابق درخشان آقای دکتر روحانی مطلع هستم و سوابق خدمات ایشان در دولت یازدهم نیز بر همگان مشهود است»، گفت: تلاش‌های دولت برای ارتقاء سطح معیشت مردم بر کسی پوشیده نیست، اما راه حل اساسی این مشکل فقط این است که اشتغال ایجاد شود و اشتغال وقتی رونق می‌گیرد که جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود.


وی اظهارداشت: مسأله دیگر که مانع رونق کسب و کار و تولید در کشور است، وجود سودهای بانکی و دریافت‌های دیرکرد برای این وام‌ها است. باید تلاش کنیم نظام بانکی کشور در راستای کمک بیشتر به تسهیل و رونق کسب و کار اصلاح شود و در این راستا لازم است از نظرات اقتصاددانان و کارشناسان دلسوز بهره گرفته و همه منابع اقتصادی را به خدمت بگیریم.


وی با ابلاغ سلام خدمت رییس جمهور، تصریح کرد که برای دوام توفیقات دولت دعا خواهند کرد.


محمود واعظی نیز در این دیدار با تبریک اعیاد قربان و غدیر و ابلاغ سلام رییس جمهور خدمت آیت الله العظمی سبحانی، گفت: خدمت شما رسیدیم تا در آغاز فعالیت دولت دوازدهم نظرات و رهنمودهای شما را برای برنامه‌ریزی در راستای اداره امور کشور و رسیدگی به مشکلات مردم اخذ کنیم.


رییس دفتر رییس جمهور با بیان این‌که «دولت دوازدهم با اتکاء به تجربه 4 سال کشورداری در دوره یازدهم و تشکیل کابینه‌ای هماهنگ‌تر و قوی‌تر، با به خدمت گرفتن همکارانی جدید تلاش بیشتری برای حل مشکلات کشور خواهد داشت»، تصریح کرد: دولت برنامه‌های گسترده‌ای برای حل مشکلات اقتصادی، رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و تعالی و ارتقاء باورها و اعتقادات دینی مردم خواهد داشت.


وی خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز وضعیتی در منطقه ایجاد شده که به اسم اسلام مسلمان می‌کشند و چهره اسلام واقعی را مخدوش می‌کنند، لذا دولت تلاش خواهد کرد چهره اسلام واقعی را به دنیا معرفی کند.


به گزارش ایسنا؛  واعظی گفت: این عنایت خداوند، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت، نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی کشور است که باعث شده در این منطقه پرآشوب، از امنیتی مطلوب برخوردار باشیم و باید با تلاش برای خدمت به مردم شکر این نعمت بزرگ را بجا بیاوریم.








۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن