تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797613031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موج جدید بروز بیماری‎های جنسی در آمریکا/وقتی جولان مبتلایان به سیفلیس در ایالت‎های آمریکا رکورد می‎شکند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: موج جدید بروز بیماری‎های جنسی در آمریکا/وقتی جولان مبتلایان به سیفلیس در ایالت‎های آمریکا رکورد می‎شکند
رسانه‌های آمریکا از بروز موج جدید بیماری مقاربتی سیفلیس در این کشور خبر می‌دهند که به علت کاهش بودجه در بخش پیشگیری این بیماری به شکلی روزافزون در حال گسترش است.
آفتاب‌‌نیوز :  مقامات آمریکایی سال‌ها پیش با افتخار اعلام کردند که موفق شدند بیماری مقاربتی سفلیس را ریشه‌کن کنند، اما گزارش‌های اخیر از این کشور نشان از این دارد که این بیماری بار دیگر با توان بیشتری در حال جولان در شهر‌های آمریکاست.


روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی اعلام کرد که مقامات ایالت اوکلاهاما ماه‌هاست با موج برگشت بیماری سفلیس در شهر‌های این ایالت هستند.




بیماری سفلیس از بیماری‌های عفونی مقاربتی مرگباری است که به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل و می‌تواند موجب نابینایی و فلج مطلق و همچنین زوال عقل شود.




بنا به گزارش نیویورک‌تایمز افزایش اعتیاد به هروئین و مواد افیونی در میان قشر‌های مختلف جامعه آمریکا و همچنین مقاربت‌های جنسی کنترل‌نشده از مهمترین عوامل موج جدید بمیاری سیفلیس در آمریکا هستند.




به نوشته این گزارش مقامات بخش سلامت ایالت اوکلاهاما به همراهی نیرو‌های پلیس برای شناسایی افراد مبتلا به این بیماری عفونی خطرناک به مجتمع‌های آپارتمانی دورافتاده و مناطق پیرامونی شهر مراجعه و همچنین با افراد زندانی مصاحبه کردند که در طی این فرآیند تاکنون اعضای ۱۷ باند تبهکار، فروشندگان مواد مخدر، خانه‌های بی‌شمار فساد را شناسایی کردند.




بنا به داده‌های اخیر «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‎ها» آمریکا تنها در سال ۲۰۱۵ بیش از ۷۵ هزار نفر مبتلا به بیماری مقاربتی سیفلیس گزاش شده که ۲۴ هزار مورد آن در مراحل اولیه این بیماری قرار دارند. این آمار مقایسه با سال ۲۰۱۴، ۱۹ درصد افزایش داشته‌ است.


سیفلیس در آمریکا




در حالی‌که این گزارش مدعی است در سال ۲۰۰۰ نزدیک به ۶ هزار نفر مبتلا به سیفلیس گزارش شده بود یعنی پایین‌ترین آمار پس از سال ۱۹۴۱. اما در سال‌های اخیر این بیماری شتاب روزافزونی گرفته و به تدریج کل ایالت‌های آمریکا درآینده با آن‌ها دست به گریبان خواهند شد.




به عنوان مثال در سال جاری ۲۰۱۷ در شهر اوکلاهاما ۲۰۰ مورد مبتلا به سیفلیس گزارش شده که بیشتر آن‌ها سفیدپوستان آمریکا هستند و دامه سنی آن‌ها از ۱۴ سال تا ۶۱ سال را در بر می‌گیرد.




بسیاری از کارشناسان آمریکایی نسبت به موج جدید و رو به گسترش بیماری سیفلیس در بسیاری از ایالت‌های آمریکا ابراز نگرانی کرده‌اند که عمده دلیل آن روابط جنسی متعدد و همزمان و همچنین گرایش بیشتر افراد به مواد مخدر می‌دانند.




آنچه که بیش از همه نگرانی مقامات بخش سلامت و بهداشت آمریکا را بیشتر می‌‎کند این است که دولت آمریکا طی سال‌های گذشه بودجه مقابله با چنین بیماری‌هایی را به شدت کاهش داده و در دولت ترامپ نیز بودجه پیشگیری بیماری‌ها در ایالت‌های آمریکا ۱۷ درصد کاهش داشته است.
منبع: میزان




۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن