تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796787484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتخاری: هیچ بایدی برای منصوریان وجود ندارد/ وزیر باید درباره قریب تصمیم‌گیری کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: افتخاری: هیچ بایدی برای منصوریان وجود ندارد/ وزیر باید درباره قریب تصمیم‌گیری کند
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید او سخنگو و مدیرعامل باشگاه است و هیچ بایدی به منصوریان تحمیل نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : رضا افتخاری پس از اتمام جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال درباره فرصتی که به منصوریان برای دو بازی آینده داده شده است، اظهار کرد: اگر منصوریان نتیجه بگیرد در تیم می‌ماند اما اگر در این دو بازی آینده نتیجه نگیرد هیات‌مدیره درباره منصوریان تصمیم‌گیری می‌کند. اگر لفظ اخراج صحبت نکنیم بهتر است چون منصوریان فعلا کارش را ادامه می‌دهد. او فصل گذشته زحمت زیادی برای تیم کشیده است و الان اخلاقا درست نیست که ما پشتش را خالی کنیم.


او افزود: ما نمی‌توانیم بد استقلال تا الان را گردن منصوریان بیندازیم. او چندین بازیکن کلیدی‌اش مصدوم شده است و در این تعطیلات زمانی ایجاد می‌شود تا مصدومان تیم به میادین بازگردند. من خیلی خوشبین هستم بتوانیم در دو بازی آینده نتیجه بگیریم.


مدیرعامل باشگاه استقلال درباره صحبت‌های زمانی مبنی بر اینکه استقلال باید دو بازی آینده‌اش را ببرد تا منصوریان در تیم ابقا شود، گفت: من مدیرعامل باشگاه هستم و هیچ بایدی وجود ندارد. ما در باشگاه به هم کمک می‌کنیم و زحمات منصوریان در فصل گذشته را که توانستیم نایب قهرمانی کسب کنیم را فراموش نمی‌کنیم. او در آسیا هم نتایج خوبی گرفت و ما اینها را فراموش نمی‌کنیم. فوتبال برد و باخت دارد و هواداران باید صبور باشند. ما باید به کادر فنی فرصت دهیم. ما در بازی مقابل استقلال خوزستان دو پنالتی‌مان گرفته نشد و از همانجا آسیب دیدیم و تیم ما روحیه‌اش را از دست داد ولی این تعطیلات باعث می‌شود تا تیم روحیه‌اش را بازیابی کند. فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی و ... مصدوم بودند و اگر به خط هافبک ما برگردند کمک زیادی به ما می‌کنند. من مطمئنم که تیم نتیجه خوبی می‌گیرد اگر نتوانست نتیجه بگیرد آن زمان درباره ادامه کار تصمیم می‌گیریم.


او افزود: اگر یک درصد استقلال نتیجه نگرفت، آن وقت صحبت از اخراج منصوریان کنید.


افتخاری با بیان اینکه امروز (یکشنبه) ابلاغ اعضای هیات مدیره به آن‌ها داده شد، گفت: آن‌ها کارشان را رسما آغاز کرده‌اند. ابلاغ قریب هم امضا شده ولی طبق اساسنامه باشگاه، چون او 4 جلسه در جلسات هیات مدیره حضور نداشته، وزیر شخصا باید درباره او تصمیم‌گیری کند. من علت غیبت او را نمی‌دانم چون در جلسه امروز حضور نداشت طبق اساسنامه از هیات مدیره خارج می‌شود. بازگشت او منوط به تصمیم مجمع است.


مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قریب مخالف حضور توفیقی است، تصریح کرد: وقتی قریب در جلسه هیات مدیره شرکت نکرده، چگونه می‌تواند پیشنهاد جایگزینی نظری جویباری به جای توفیقی را بدهد. من به خاطر فعالیت‌های فراوانی که توفیقی داشته او را به عنوان معاون ورزشی انتخاب کردم.


او در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه با منصوریان با او درگیر شده است، گفت: نه چنین اتفاقی نیفتاده است. ما اصلا اهل درگیری نیستیم. باید نکاتی را به منصوریان تذکر می‌دادیم و هیات مدیره این ماموریت را به من داده بود. من نکات خوبی را به منصوریان گفتم و او هم پذیرفت. قرار شد از این به بعد او با ما بیشتر هماهنگ باشد. قصد ما کمک کردن به منصوریان است. ما آماده هستیم تا اگر منصوریان هر زمانی نتوانست با ما ادامه همکاری بدهد یک تیم آماده برای جایگزینی او داشته باشیم. روی این موضوع فکر و بحث شده است و خود من مامور هستم تا تحقیقاتم را در این رابطه انجام دهم.


افتخاری درباره احتمال حضور دالیچ در استقلال تصریح کرد: اسم‌هایی که مطرح می‌شود، تا به حال به ما معرفی نشده‌اند. ما با هیچ کس صحبتی نداشتیم. فعلا ضرورت ندارد وارد مذاکره شویم ولی در فرصت‌های آینده باید تحقیقات و مذاکرات‌مان را انجام دهیم تا اگر لازم شد از آن‌ها دعوت به همکاری کنیم. منصوریان در خطر بودنش بستگی به عملکرد خودش دارد. اگر نتیجه نگیرد احتمالا خودش هم نمی‌تواند در این فضا کارش را ادامه دهد.


مدیرعامل استقلال درباره احتمال جریمه شدن اعضای تیم بیان کرد: همان طور که آن‌ها می‌توانند تشویق شوند امکان جریمه شدن‌شان هم وجود دارد. در قرارداد آن‌ها هم وجود دارد.


به گزارش ایسنا، او درباره اظهارات فریده شجاعی مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند پورحیدری را نمی‌شناسند و بدهی به او ندارند گفت: کسی از مدیران استقلال جرات زدن چنین حرفی را ندارد. مگر کسی می‌تواند بگوید پورحیدری را نمی‌شناسد. پورحیدری از باشگاه طلب دارد و قرار است در پرداختی که به بازیکنان داریم طلب پورحیدری را هم به خانواده او بدهیم.


او درباره اعتراضات تماشاگران بیان کرد: اگر تیم نتایج خوبی بگیرد آن‌ها هم راضی می‌شوند و تماشاگران یکپارچه می‌شوند. شما باید حرفه‌ای به مسائل نگاه کنید. بارسلونا هم که می‌بازد، سرود در حمایت از بارسلونا می‌خوانند. این فرهنگ است که در فوتبال حرفه‌ای جا افتاده است. ما همه جوانب را در نظر می‌گیریم. اگر منصوریان عوض شود کار درست می‌شود؟ مربی جدید هم که بیاید باید زمان داشته باشد تا بتواند با تیم هماهنگ شود بنابراین باید فرصت دهیم تا منصوریان اشتباهاتش را جبران کند.


افتخاری افزود: تیم ما تیم حرفه‌ای است. شوکی که در بازی اول به ما وارد شد، وقتی پنالتی‌های ما گرفته نشد شوک دوم وارد شد. من مطمئنم نیم فصل دوم فصل گذشته که ما به بیشتر تیم‌ها سه گل زدیم، امسال بیشتر رخ می‌دهد چون بازیکنان باکیفیت‌تری در اختیار داریم. کادر فنی هنوز نتوانسته بر تیم مسلط شود. امسال هم خوش‌بینم که نتیجه بگیریم.




۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن