تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797013626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور: امنیت با چوب و چماق تامین نمی‌شود /سیاسی‌بازی نمی‌خواهیم/تغییر استانداران تا پایان شهریور


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر کشور: امنیت با چوب و چماق تامین نمی‌شود /سیاسی‌بازی نمی‌خواهیم/تغییر استانداران تا پایان شهریور
وزیر کشور با بیان اینکه کماکان وزارت کشور را توسعه محور اداره می کنیم گفت: اقدامات ما باید براساس التزام یک تئوری علمی، منسجم و همه جانبه نگر برای دستیابی به توسعه پایدار و عدالت باشد.
آفتاب‌‌نیوز : عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با کارکنان وزارت کشور به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهید باهنر و رجایی اظهار کرد: وزارت کشور یکی از حساس ترین دستگاه های حاکمیتی کشور است که نقش هماهنگ کننده دستگاه های کشور را بر عهده دارد، بنابراین جایگاه بسیار مهمی دارد و هر کارشناس وزارت کشور باید دارای نگاهی جامع و همه جانبه گرا باشد.

وی در ادامه افزود: وزارت کشور وزارتخانه ای پویاست که همواره در معرض رویدادهای جدید قرار دارد و ما دائماً در شرایط تغییر و تحولات قرار داریم و با موضوعات جدید روبرو می شویم و به ذهن خلاق کارشناسانمان برای مواجهه با این موضوعات نیازمندیم. اگر امروز شرایط امنیتی کشور مناسب است به دلیل تصمیم سازی صحیح بدنه کارشناسی وزارت کشور است که نسبت به امنیت دغدغه دارند و اگر در فضای سیاسی کشور شاهد مشارکت، نشاط، آرامش، آزادی و انتخابات خوب هستیم به این دلیل است که دغدغه کارشناسان وزارت کشور، قانونمداری، آزادی و نشاط سیاسی و برگزاری انتخابات خوب است.

به گزارش ایلنا، اهم صحبتهای رحمانی فضلی از این قرار است:

* ما در دو مقطع پنج انتخابات مهم را برگزار کردیم که در این انتخابات هم مشارکت بالا بود و هم امنیت بسیار خوب تامین شد، تخلّفات واقعاً ناچیز و در حداقل ممکن بود و در نتیجه حتی یک صندوق باطل نشد.

*رهبر انقلاب فرمودند که آسیب های اجتماعی موضوع مهمی است که باید بیست سال قبل به آن پرداخته می شد.

* وزارت کشور هم که بطور جدی دغدغه آسیب های اجتماعی را داشت، این موضوع را دنبال کرد و رهبری هم اعلام فرمودند که از روند کار خرسندم که این خرسندی برای وزارت کشور موجب افتخار است.

*در چهار ساله دوم باید مصمم تر موضوعات اساسی کشور را دنبال کنیم؛ من مثل دوره قبل با یک تئوری علمی به وزارت کشور آمدم. دلیل انتخابم هم توسط رییس جمهور همین نگاه توسعه محور من بوده است.

*برخی گفتند که رحمانی فضلی وزارت کشور را از مسیر سیاسی و امنیتی خود خارج کرده و به مسیر توسعه برده است.

*ما مدیریت سیاسی می خواهیم که نتیجه آن پایداری شرایط برای زمینه سازی پیشرفت کشورباشد؛ یعنی ثبات، دوام و بالندگی داشته و موجب تأمین آزادی، مشارکت حداکثری و افزایش آگاهی مردم شود. البته حتماً ما سیاست بازی نمی خواهیم.

* سیاستی که دین خدا را تقویت نکرده و به مردم خدمت نکند در چارچوب سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

* ما بر امنیت پایدار تاکید داریم نه امنیت مبتنی بر نظامی گری. امنیت پایدار بر اساس رضایتمندی مردم و با مشارکت آنان تامین می شود. اگر مردم مشارکت نکنند نمی توانیم امنیت پایدار برقرار کنیم.

* امینت با چوب و چماق تامین نمی شود بلکه امنیت وقتی تامین می شود که در پی جذب مشارکت همه ایرانیانی باشیم که در جغرافیای ایران زندگی می کنند.

*من اعلام کرده ام آماده ایم ده استان را از وابستگی به بودجه عمومی مستقل کنیم اما این کار بنا به دلایل مختلف از جمله دلایل * نمی شود با عدم توازن و تعادل کشور را اداره کرد. صرفاً با برقرای عدالت در کشور و دستیابی به توسعه متوازن و پایدار می توانیم رضایت مردم را بدست آوریم و دیگر شاهد مهاجرت از شهرهای و روستاها به سمت کلان شهرها و بویژه تهران نباشیم.

*هیچ کشور توسعه یافته ای با نظام بودجه ریزی متمرکز مبتنی بر رابطه فعالیت/ جمعیت و با نظام اداری فرسوده اداره نمی شود. نظامات حاکم بر برنامه ریزی را باید تغییر داد.

*ما پس از انقلاب اسلامی، نظام سیاسی و دفاعی کشور را به خوبی تغییر دادیم اما علیرغم اصلاحات بعمل آمده، نظام بودجه ریزی، برنامه ریزی و پولی بانکی خود را نتوانستیم تغییر دهیم.

تغییرات استانداران تا پایان شهریور

محمدحسین مقیمی در نشست صمیمانه وزیر کشور با کارکنان وزارت کشور به مناسبت هفته دولت، با گرامیداشت یاد شهید رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: وزارت کشور حساسیت کاری و مسئولیت خطیری دارد و برنامه ها و سیاست های دولت را در استان ها اجرایی می کند.

اهم صحبت های او از این قرار است:

*پس از انتخابات و معرفی رحمانی فضلی به عنوان وزیر پیشنهادی، مجلس با ۲۵۰رای قاطع، به وزیر کشور ابراز اعتماد کرد. این رای نتیجه عملکرد مثبت وزیر کشور در چهار سال گذشته و نتیجه عملکرد تک تک کارکنان وزارت کشور و سازمان های تابعه است.

*در چهار سال گذشته سعی کردیم سیاست های اعتدالی دولت را به صورت کامل در سراسر کشور اجرا کنیم

*استانداران، فرمانداران و بخشداران را با مکانیسمی انتخاب کردیم که آنها بتوانند مشی اعتدالی را در کشور پیاده کنند.

* انتخابات در سال۹۲ و ۹۴ با رعایت قانون، حفظ بی طرفی، مشارکت حداکثری مردم، رعایت حق الناس و در امنیت کامل برگزار شد. این انتخابات در امنیت کامل و با نشاط سیاسی برگزار شد؛

*سخنرانی های انتخاباتی در شرایط مناسبی برگزار شد و هیچ اتفاق غیرامنیتی رخ نداد.

* ساماندهی شوراهای تامین در سراسر کشور؛ به صورت مناسب دنبال شده است، و نتیجه آن ساماندهی، امنیت امروز کشوراست.

*استانداران و فرمانداران سیاست های دولت را در کشور عملیاتی می کنند بنابراین اهمیت کار آنها مشخص می شود. طبیعی است که جابجایی هایی در این بخش داشته باشیم به هر حال برخی استانداران و فرمانداران مایل به جابجائی هستند و یا بازنشست شده اند. لذا با جابجایی هایی که تا پایان شهریور انجام می شود، چارچوب اصلی مدیریتی وزارت کشور در سطوح مختلف، در دولت دوازدهم تکمیل می شود.

* ۴۲ میلیون نفر پای صندوق رای آمده و ۲۴ میلیون هم به رئیس جمهور رای داده اند و رییس جمهور قول داده است مطالبات مردم و وعده های خود را محقق کند. ما هم باید در حوزه مسئولیت خود به تحقق این وعده‌ها کمک کنیم.



۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن