تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796772115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایپا قیمت ساینای اتوماتیک را اعلام کرد/ آغاز فروش از ساعت 11 فردا (+جزئیات و عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سایپا قیمت ساینای اتوماتیک را اعلام کرد/ آغاز فروش از ساعت 11 فردا (+جزئیات و عکس)
ساینا اتوماتیک به عنوان اولین خودروی اتوماتیک مجهز به گیربکس cvt است که یکی از بهترین گیربکس های موجود در صنعت خودرو است که منشاء اروپایی دارد
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: ساینا اتوماتیک مجهز به گیربکس cvt است که با آپشن هایی همچون سیستم ورود بدون کلید ، استارت دکمه ای ، کروزکنترل ، فرمان برقی و .... ، که با قیمت 38میلیون و 450 هزارتومان عرضه خواهد شد.
 
به گزارش عصر ایران رضا تقی زاده در مراسم ورود به بازار ساینا اتوماتیک اظهار کرد: خودرو ساینا دنده ای در بدو ورود به بازار با استقبال خوبی مواجه شد و در مدت زمانی کوتاه جایگاه خوبی را در بازار خودرو کسب کرد.

وی گفت: ساینا اتوماتیک به عنوان اولین خودروی اتوماتیک مجهز به گیربکس cvt است که یکی از بهترین گیربکس های موجود در صنعت خودرو است که منشاء اروپایی دارد و معاونت مهندسی سایپا در انتخاب گیربکس برای این خودرو بهترین انتخاب را داشته است.

تقی زاده در ادامه افزود: ساینا اتوماتیک در آینده ای نزدیک با حذف خودروهای هم رده بالای 30 میلیون تومان  می تواند ضریب نفوذ بیشتری در جامعه داشته باشد.

معاون بازاریابی و فروش سایپا در خصوص مزیت های دیگر ساینا اتوماتیک گفت: اضافه شدن این تعداد آپشن رفاهی برای اولین بار در این رده قیمتی مزیت دیگر این خودرو است که باعث برتری ساینا اتوماتیک در برابر رقبا در بازار خودرو خواهد شد.

تقی زاده با اظهار امیدواری به اینکه ساینا اتوماتیک بتواند همانند پراید در سبد محصولات سایپا با تیراژ بالا و کیفیت مناسب در بازار خودرو به فروش برسد،تاکید کرد: انتظار می رود مشتریانی که توان خرید ساینا اتوماتیک را دارند رقیب جدی دیگری برای انتخاب این خودرو را نداشته باشند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با تقدیر از عملکرد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا گفت: نمایندگان سایپا با خلوص و ابتکار و تعهد و با علم مدیریت توانستند سالیان طولانی همراهی موفق برای نفوذ سایپا در جامعه و افزایش رضایت مندی مشتریان داشته باشند که شایسته قدردانی است.

تقی زاده گفت: امیدوارم که حاصل زحمات مهندسی متخصصان سایپا با تعامل خوب نمایندگان سایپا با مشتریان به درستی به متقاضیان معرفی شود.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با اعلام آخرین طرح فروش سایپا که از7شهریور آغاز می شود اظهار کرد: پراید 23 سال رتبه اول فروش خودرو را در کشور از آن خود کرد و اینکه یک خودرو در بین خودروسازان داخلی و خصوصاً خودروسازان چینی که محصولاتشان را به تمام دنیا تحمیل کرده اند ، توانسته است در قله فروش بازار خودروی کشور بایستد و هیچ شرکت و یا خودرویی توان رقابت با آن را نداشته باشد بی دلیل نیست.

تقی زاده افزود: خودرویی که علی رغم هجمه های رسانه ای توانسته بالاترین آمار فروش را در کشور داشته باشد و مردم همچنان علاقه مند به خرید این خودرو باشند نشان دهنده قابلیت هایی است که این خودرو دارد و بقیه خودرو ها ندارند. وی تاکید کرد:  مردم بهترین کارشناس برای ارزیابی خودرو پراید هستند و از زمانی که به دستور مدیرعامل سایپا به استقبال خروج پراید از خطوط تولید رفتیم ، تقاضا برای خرید پراید بیشتر شده است.

تقی زاده گفت: مصمم هستیم که تمام نیازهای مشتریان در این رده از بازار خودرو را پاسخگو باشیم و با کمک نمایندگان سایپا ، فروش خودرو پراید به نحوی مدیریت خواهد شد که خاطره خوش پراید همچنان سال ها در اذهان مردم باقی بماند.

شایان ذکر است پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک از ساعت 11 روز دوشنبه ششم شهریورماه سال جاری در نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور و سایت اینترنتی شرکت آغاز خواهد شد.



تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - 27 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن