تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796996476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر یاسوج به‌دلیل غیبت برخی اعضا برگزار نشد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مراسم تحلیف اعضای شورای شهر یاسوج به‌دلیل غیبت برخی اعضا برگزار نشد
مراسم تحلیف شورای دوره پنجم شهر یاسوج در محل فرمانداری بویراحمد و با حضور غلام محمد زارعی، نماینده بویراحمد و دنا در مجالس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، فرماندار بویراحمد و برخی از مسئولان برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدکاظم نظری، فرماندار شهرستان بویراحمد در این مراسم گفت: شوراهای اسلامی از جایگاه ویژه‌ای در قرآن برخوردار است و آنها برای رفع مشکلات مردم و شهر تشکیل شده‌اند.


وی با بیان اینکه بعضی‌ها می‌گویند حتماً شهردار باید از طایفه من باشد، افزود: در قرن ۲۱ این یک آفت و مایه تأسف محسوب می‌شود.


نظری با اشاره به اینکه شوراها باید سبب توسعه و پیشرفت هر منطقه شوند نه اینکه آنها خود مانع توسعه باشند، بیان کرد: گاهی شوراها تقسیم به اقلیت و اکثریت می‌شوند و افراد حاضر در گروه اکثریت برای حفظ خود در گروه اکثریت از بسیاری از خطاها چشم پوشی می‌کنند .


فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: گاهی بعضی از اعضای شورا چنان وارد کار اجرایی می‌شوند که گویا آنها شهردار هستند، این اعضا حتی در آوردن و بردن نیروها نیز دخالت می‌کنند .


نظری با بیان اینکه در دوره گذشته بعضی از اعضای شوراها حتی تلفن ما را جواب نمی‌دادند، تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی نباید خود را گرفتار کارهای حاشیه‌ای کنند، در دوره‌های گذشته شوراهایی که وارد مسائل حاشیه‌ای شدند، سودی برای شهر و منطقه خود نداشتند .


وی ادامه داد: همه اعضای شوراهای اسلامی باید از دو دستگی و اختلافات بپرهیزند و اگر همه قانون و اخلاق اسلامی را رعایت کنند، هیچ وقت مشکل قانونی بوجود نمی‌آید.


فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: در حفظ اموال شهرداری‌ها و اموال مردم باید بر اساس مر قانون عمل شود، شوراهای ما در بسیاری از موارد پیشرو هستند و در دوره پنجم شوراهای اسلامی باید تلاش کنیم که ضعف‌ها برطرف شود .


نظری با اشاره به برخی از اقدامات تلخ در شوراهای اسلامی شهرها بیان کرد: مبادا خدای نکرده بر سر پست و مسئولیتی، معامله‌ای صورت بگیرد که به ضرر مردم و شهر باشد .


وی گفت: فرمانداری آمادگی کامل در راستای توسعه شهرها و کاهش مشکلات مردم را دارد و نهایت همکاری را با شوراها دارد.


فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه آشنایی نداشتن به قوانین شوراها از معضلات شوراهای اسلامی در دوره گذشته بود، اضافه کرد: متأسفانه شاهد بودیم که ساده‌ترین قوانین را برخی اعضای شوراهای ما رعایت نمی‌کردند و بعضا یک شهرداری در طول سه سال مورد حسابرسی قرار نمی ‎ گرفت که این خلاف قانون بود.


به گزارش ایسنا، عبدالکریم عزیزی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: به دلیل حضور نیافتن دو سوم اعضای شورای شهر یاسوج مراسم تحلیف انجام نشد و در نشست‌های بعدی تصمیم گیری می‌شود .


وی افزود: درصورتی که اعضای شورای شهر یاسوج عمداً در جلسه تحلیف شرکت نکرده باشند و به مقررات ماده 4 دستورالعمل تحلیف تمکین نکنند عملاً شرط بند ج ذیل ماده 30 قانون مصوب 96 را از دست داده و در صورت گزارش فرماندار به هیئت حل اختلاف، مطابق ماده 92 مبنی بر از دست دادن شرایط عضویت اتخاذ تصمیم گرفته می‌شود.


به گزارش ایسنا، فرشاد نگین تاجی، محمدرحیم دهرابپور و مسعود خوبانی سه عضو شورای پنجم یاسوج غائبین مراسم تحلیف بودند، هدایت اکبری، علی اکبری‌تبار، کیوان آشنا و فرشید احمدی‌کیش چهار منتخب شورای پنجم اسلامی شهر یاسوج در مراسم تحلیف شرکت کردند، اما به دلیل رسمیت نیافتن جلسه شورای شهر یاسوج، مراسم انتخاب هیأت رئیسه و تحلیف برگزار نشد .








۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن