تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796433343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیمار و بازیکنانی که در نخستین بازی‌شان درخشیدند + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:الف: نیمار و بازیکنانی که در نخستین بازی‌شان درخشیدند + عکس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳
تنها، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن نیست که در نخستین بازی برای تیم جدیدش در ورزشگاه خانگی درخشیده است. به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، نخستین بازی نیمار در "پارک دِ پرنس" با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن به یکی از بهترین شروع‌های یک بازیکن در تاریخ فوتبال تبدیل شد. شماره ۱۰ جدید PSG‌ با این عملکرد نشان داد به پاریس رفته است تا بدرخشد. مهاجم برزیلی تیمش را در جشنواره گل پاری‌سن‌ژرمن برابر تولوز رهبری کرد. علاوه بر عملکرد درخشان، بازیکن برزیلی دو پاس گل داد و دو بار دروازه حریف را باز کرد. دومین گل نیمار همه را به وجد آورد. او نشان داد می‌تواند پادشاه پاری‌سن‌ژرمن شود. علاوه بر مهاجم برزیلی برخی از بازیکنان بزرگ جهان در نخستین حضورشان توانستند بدرخشد که در ادمه به آنها اشاره می‌شود. روماریو (۱۹۹۳/۰۹/۰۵)

نخستین بازی "مرد ۱۰۰۰ گله" در نوکمپ نمی‌توانست بدون گلزنی‌اش به پایان برسد. مهاجم برزیلی سه گل به ثمر رساند. او بازیکن متفاوت، حرفه‌ای و یک مهاجم تمام عیار بود. رئال سوسیداد اولین قربانی روماریو بود. سه پاس پپ گواردیولای جوان برای شماره ۱۰ بارسلونا کافی بود تا سه گل به ثمر برساند و در خاطره همه هواداران آبی‌اناری باقی بماند. طرفداران بارسلونا شاهد یک گلزن قهار بودند. سومین گل روماریو از دیگر گل‌ها زیباتر بود. او پس از کنترل توپ با سینه اجازه نداد آن به زمین برسد و بلافاصله یک ضربه محکم به توپ زد. این گل فوق‌العاده بود. آلوراو رکوبا (۱۹۹۷/۰۸/۳۱)

شروع رکوبا بدون شک یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال محسوب می‌شود. نه تنها به خاطر دو گل زیبایی که به ثمر رساند بلکه توانست با این گل‌ها باعث شود اینتر برابر برشا جبران نتیجه کند. او تنها در ۲۰ دقیقه دبل کرد. گل‌های بازیکن اروگوئه هنرمندانه به ثمر رسید. گل نخست رکوبا با یک شوت سرکش از فاصله ۳۰ متری وارد دروازه برشا شد. اولین گل نیز از طریق ضربه آزاد به ثمر رسید. این یک شروع رویایی برای هر فوتبالیست محسوب می‌شود. رونالدو نازاریو (۲۰۰۲/۱۰/۰۹)

صحبت درباره رونالدو نازاریو یعنی صحبت درباره گل. مهاجم برزیلی یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال بود. او این موضوع را در نخستین بازی‌اش با پیراهن رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو نشان داد. بازیکن برزیلی هفته پنجم فصل ۰۳-۲۰۰۲  لالیگا را با حضور در نیمکت ذخیره‌ها شروع کرد. این اتفاق برای هزاران هواداری که برای تماشای رونالدو به برنابئو آمده بودند ناخوشایند بود. مهاجم برزیلی تا دقیقه ۶۳ منتظر ماند تا وارد زمین شود. "پدیده" به زمان زیادی نیاز نداشت تا هواداران مادرید را به وجد آورد. او پس از کنترل توپی که با پاس روبرتو کارلوس رسید، یک ضربه زیبا به سمت دروازه آلاوس زد و نخستین گلش را به ثمر رساند. رونالدو به این گل راضی نشد و ۱۵ دقیقه بعد دبل کرد. او توپ را در محوطه جریمه گرفت و با دروازه‌بان تک به تک شد. بازیکن مادرید به آرامی و با ظرافت کامل توپ را وارد دروازه آلاوس کرد. رونالدینیو (۲۰۰۳/۰۹/۰۳)

رونالدینیو برابر هواداران بارسلونا شروع فوق‌العاده‌ای داشت. این اتفاق در هفته دوم لالیگا فصل ۰۴ – ۲۰۰۳ برابر سویا رخ داد. مهاجم برزیلی در نخستین بازی‌اش با پیراهن بارسا در سن مامس درخشید اما عملکردش در نوکمپ نه تنها هواداران بارسلونا بلکه جهان فوتبال را به وجد آورد. در دقیقه ۵۸ بازی بارسلونا با یک گل از سویا عقب بود. توپ با ضربه ویکتور والدس از دروازه بارسا به رونالدینیو رسید و او توانست با پشت سر گذاشتن چند بازیکن با یک شوت سرکش دروازه سویا را باز کند. در بارسلونا از یک موضوع مطمئن بودند؛ رونالدینیو یک ستاره است که بارسا را به بالاترین سطح فوتبال اروپا خواهد رساند. وین رونی (۲۰۰۴/۰۹/۲۸)

مهاجم انگلیسی زمانی که به اولدترافورد پا گذاشت نشان داد که نامش در تاریخ شیاطین سرخ نوشته خواهد شد. او با ۱۸ سال سن با قراردادی به ارزش ۳۷ میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. افراد زیادی فکر می‌کردند هزینه زیادی برای بازیکن جوان انگلیسی شده اما رونی خیلی زود ابهام را برطرف کرد. نخستین بازی مهاجم انگلیسی برابر فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا بود. یوناتید ۶ بر ۲ در این بازی پیروز شد. رونی سه گل تیمش را به ثمر رساند و یک پاس گل داد. آمارش در این بازی نشان داد که او یک مهاجم کامل است. مهاجم انگلیسی به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که توانست در رقابت‌های اروپایی هت‌تریک کند.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن