تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797916283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانکاسیس: کاراته کاهای ایران به لحاظ تکنیکی فوق العاده هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: رییس کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته پیش از ترک ایران؛ کانکاسیس: کاراته کاهای ایران به لحاظ تکنیکی فوق العاده هستند
کانکاسیس: کاراته کاهای ایران به لحاظ تکنیکی فوق العاده هستند

کانکاسیس، رییس استرالیایی کمیته فنی فدراسیون جهانی و یکی از داوران ارشد کاراته، یکی از مقاماتی بود که برای حضور و قضاوت در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی وحدت و دوستی در ارومیه به ایران آمد. به گزارش ایلنا، کانکاسیس شب گذشته تهران را به مقصد کشورش ترک کرد. او پیش از رفتن در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته نقطه نظرات خود در مورد این جام، کاراته ایران، قوانین داوری که به گفته او باید ساده وقابل فهم تر شود و...به اظهار نظر پرداخت.
با هم صحبت های رییس کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته را می خوانیم:
_به نظر شما سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی وحدت و دوستی در ارومیه، از نظر کمی و کیفی چگونه برگزار شد؟
* مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. من درمسابقات مختلفی در سراسر جهان حضور داشته و دارم، به جرات می توانم بگویم که این مسابقات از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار بود. مخصوصا در بخش کومیته همه مسابقات در سطح عالی برگزار شد و مرا تحت تاثیر قرار داد. در بخش کاتا هم کیفیت مسابقات خیلی خوب بود، اما معتقدم مسابقات کومیته فوق العاده بود.

_ فکر می کنید نکته مثبت و ویژه این مسابقات چه بود؟
* فدراسیون کاراته ایران تلاش زیادی برای برگزاری این مسابقات داشته. نکته ای که می توانم به آن اشاره کنم این است که شاهد داوری و قضاوت های مناسبی در این مسابقات بودیم. اینکه شیوه داوری و قضاوت در مسابقات کاراته حرفه ای و منصفانه پیش برود نکته بسیار مثبتی است که در جریان این مسابقات از نظر من قانع کننده بود.

_پیشنهادتان برای بهتر برگزار شدن این مسابقات در دوره های آتی چیست؟
* ابتدا لازم است از جواد سلیمی که از داوران خوب و فعال جهان است و همچنین مسئولین فدراسیون کاراته بخاطر برگزاری این رقابتها تشکر کنم. پیشنهادم این است از نظر نظم برگزاری مسابقات برنامه ریزی بهتری داشته باشید تا تاتامی و اطراف آن خیلی شلوغ نباشد و رفت و آمد افراد به حوالی تاتامی منظم تر باشد. از طرفی هرچه حضور داوران از قاره ها و کشورهای مختلف در مسابقات بیشتر باشد، بر کیفیت مسابقات و داوری ها اثرگذار است و این نکته خیلی مهمی است که ما در مسابقات بین المللی بتوانیم از پتانسیل داوری همه کشورها استفاده کنیم.

_دیدگاه شما به عنوان عضو ارشد فدراسیون جهانی کاراته درباره کاراته ایران و پیشرفت این رشته در سالهای اخیر چگونه است؟ 
*فدراسیون جهانی کاراته معتقد است ایران در رشته کاراته از کشورهای بسیار قوی جهان است و برای کاراته ایران احترام زیادی قایل هستیم. به لحاظ تکنیکی ورزشکاران ایران در سطح بالایی است و از نظر ما این نکته بسیار مثبتی برای کاراته ایران به شمار می رود.

_ بعد از اینکه کاراته مجوز حضور در المپیک 2020 توکیو را بدست آورد، آیا فدراسیون جهانی کاراته برنامه ویژه ای برای شناساندن و معرفی کاراته به تماشاگران عادی المپیک و مردم احتمالا ناآشنا با قوانینی کاراته دارد؟
* اول از همه خیلی خوشحالم که کاراته مجوز حضور در المپیک را بدست آورد. این برای کاراته اتفاق بسیار خوشایندی است و به شخصه از اینکه کاراته را در المپیک می بینم، بسیار خوشحالم. ما به سختی در حال تلاش هستیم تا قوانین کاراته را به شکل ساده برای درک مردم ارائه دهیم؛ به شکل ساده و قابل درک. این کار آسانی نیست و مخصوصا در قسمت کاتا سختی کار دوچندان است که قوانین و مقررات را به شکل ساده به مردمی که شاید تا امروز با کاراته آشنا نبوده اند، بشناسانیم. جلساتی داشته ایم و برنامه مان این است که جلسات ویژه ای برگزار کنیم و شاید قوانین جدیدی وضع کنیم که درک مسابقات کاراته را برای مردم ساده تر کند. تلاشمان را از مسابقات 2018 به شکل ویژه آغاز خواهیم کرد و بسیار خوشبی هستیم که حضور کاراته در المپیک بتواند طرفداران این رشته را افزایش دهد.
_برای چندمین بار در ایران حضور یافته اید و کلا چه برداشتی از کشورمان دارید؟
*‍این پنجمین بار است که به ایران می آیم و حتما هر بار از سفرم لذت برده ام، درغیراینصورت مجددا نمی آمدم. احساس خوبی از حضور در ایران دارم. میزبانانم همواره در نهایت احترام، رفتاری دوستانه و مهربانانه داشته اند.هم تماشای مسابقات و هم میزبانی از من، همیشه در حد بسیار عالی و شایسته ای بوده و باعث افتخار و خوشبختی من است که میهمان ایرانی ها بوده ام.  

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ ۱۱:۳۵:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن