تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797149353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت دوازدهم در بحث درمان و آموزش مهربان‌تر عمل می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دولت دوازدهم در بحث درمان و آموزش مهربان‌تر عمل می‌کند
وزیر بهداشت گفت: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در افزایش جذب سرمایه بخش خصوصی کمک بیشتری به بخش خصوصی کند زیرا استان اصفهان با داشتن جاذبه‌های متعدد و استقبال از استان‌های مجاور توانایی افزایش ظرفیت خود را در این زمینه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان اظهار کرد: جامعه پزشکی همواره با دانش و مهارت در خدمت مردم است. امیدواریم این جامعه پزشکی که مسیر خدمت خود را ارتباط بین خدا و مردم قرار داده است همواره در جهت ارائه بهترین خدمات به مردم گام بردارد.


وی تصریح کرد: علی‌رغم همه  جهالت‌هایی که علیه جامعه پزشکی در طول دهه‌های گذشته اتفاق افتاده است اما در حال حاضر طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته جامعه پزشکی از نظر مردم، خدوم شناخته شده‌اند.


وزیر بهداشت با اشاره به اینکه شخصاً با اقتصاد حوزه سلامت بخش خصوصی به خوبی آشنا شده‌ام و درک می‌کنم که ارزش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شرایطی که بیمه‌ها دارند و متاسفانه رقابت میان بخش خصوصی و دولتی وجود دارد، بسیار باارزش است، ادامه داد: خوشبختانه استان اصفهان از جمله استان‌هایی است که با افتتاح هتلینگ بیمارستانی از جمله بیمارستان میلاد توانسته است در ارائه خدمات به مردم نقش داشته باشد که البته این موضوع باعث افتخار در کشور محسوب می‌شود.


قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه معاونت درمان و اورژانس علوم پزشکی اصفهان نقش بسیاری در فراهم کردن شرایطی برای حضور سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی و به ویژه سلامت دارند، خاطرنشان کرد: معاونت درمان باید زمینه دلگرمی افرادی باشد که می‌خواهند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند.


وی ادامه داد: ما در استان اصفهان به اندازه‌ای که در حال حاضر تخت وجود دارد، کمبود تخت داریم و متاسفانه دولت هم پول ندارد زیرا شرایط اقتصادی مناسب نیست و هنر در این است که برای رفع این کشور بتوانیم جذب سرمایه کنیم.


وزیر بهداشت تصریح کرد: البته منظور این است که در حدی که قانون اجازه می‌دهد و دستگاه‌های نظارتی دخالت نکنند ما می‌توانیم به جذب سرمایه‌گذار به بخش خصوصی کمک کنیم.


قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه تنها کاری که باید انجام بدهیم این است که مردم را تشویق به استفاده از خدمات درمانی بیمارستان‌هایی بکنیم که به صورت خصوصی ارائه خدمت می‌دهند تا بار دولت در این زمینه کاهش یابد، گفت: توصیه می‌شود برای افرادی که بیمه تکمیلی دارند و هزینه‌ای برای درمان برای آنها تحمیل نمی‌شود از خدمات بخش خصوصی استفاده کنند.


وی با اشاره به اینکه خوشبختانه رفتار دولت در این زمینه مشوق است نه بازدارنده، گفت: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است که در این زمینه کمک بیشتری به بخش خصوصی کند زیرا استان اصفهان با داشتن جاذبه‌های متعدد و استقبال از استان‌های مجاور توانایی افزایش ظرفیت خود را در این زمینه دارد.


به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت با بیان اینکه امید می‌رود تنها پذیرای گردشگران سلامت ایرانی نباشیم و بتوانیم گردشگران خارجی را جذب کنیم، اضافه کرد: باید کشور در آینده در زمینه توریسم سلامت موفق باشد و یکی از قطب‌های توریسم سلامت در کشور بدون شک استان اصفهان است.


قاضی‌زاده هاشمی گفت: در دولت دوازدهم قطعاً بخش درمان و آموزش مهربان‌تر و بهتر عمل خواهد کرد.






۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن