تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797590034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات میزبانی پایتخت از پیکر مطهر ۶ شهید گمنام


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جزئیات میزبانی پایتخت از پیکر مطهر ۶ شهید گمنام
روز نو : فردا، سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه ۹۶ همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) در تهران پیکر مطهر شش شهید گمنام در چهار نقطه تشییع و تدفین می‌شوند.
، همزمان با ایام شهادت امام جواد الائمه(ع) و امام محمد باقر(ع)؛ 47 نقطه از 12 استان کشور، میزبان پیکر پاک و نورانی 86 شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود. استان تهران نیز یکی از شهرهای میزبان شهدای گمنام است. فردا، سه‌شنبه 31 مرداد ماه 96 همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) در تهران پیکر مطهر شش شهید گمنام در چهار نقطه تشییع و تدفین می‌شوند. جزئیات تشییع شهدای گمنام در پایتخت به شرح زیر است:
 
مرکز دژبان کل ارتش میزبان یک شهید گمنام:
 
مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در ستاد دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. این شهید گمنام 20ساله در سال 67  در تک دشمن در منطقه زبیدات عراق به فیض شهادت نائل شد. مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید امشب دوشنبه 30 مرداد ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در کوی سازمانی شهید صیاد شیرازی واقع در چهارراه فاطمی خیابان سیندخت برگزار می‌شود. مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام نیز فردا با حضور جمعی از فرماندهان و پرسنل ارتش, خانواده شهدا, جانبازان, ایثارگران و عموم مردم از ساعت 10 از چهارراه فاطمی تهران تا ستاد دژبان کل ارتش برگزار خواهد شد.


شهرک آبشناسان شهرستان رباط کریم میزبان دو شهید گمنام:


مراسم وداع با پیکر مطهر این شهیدان امشب دوشنبه 30 مرداد ماه 96 ، از ساعت 19 در مسجد جامع شهرک شهید آبشناسان برگزار می‌شود. همچنین مراسم تشییع این دو شهید گمنام فردا سه شنبه 31 مرداد ماه 96، ساعت 17 از چهارراه آبشناسان آغاز می‌شود و تا پارک شهید آبشناسان ادامه خواهد داشت. سرانجام مراسم تدفین در این بوستان انجام خواهد شد.
 
مجتمع ایز ایران میزبان یک شهید گمنام:


مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام ساعت 9 صبح از مقابل مسجد کنی واقع در حسین آباد لویزان آغاز می‌شود و پیکر مطهر شهید به سمت مجتمع ایز ایران روی دستان مردم تشییع خواهد شد و سپس پیکر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مجتمع ایز ایران خاکسپاری خواهد شد.
 
بوستان شقایق خانی آباد (منطقه 19) میزبان دو شهید گمنام:
 
مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس امشب دوشنبه، 30 مرداد ماه 96 در مسجد الزهرا(س) واقع در میدان بهمن، اتوبان تندگویان، خانی آباد نو جنوبی، میعاد جنوبی برگزار می‌شود. این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا برپا شده و با سخنرانی شیخ رضا اصلانی، و ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مداحان اهل بیت(ع) حسین سازور و موسی رضایی همراه خواهد بود. همچنین مراسم تشییع این دو شهید گمنام فردا ساعت 16 از مقابل مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان میعاد جنوبی، خیابان آموزگار، خیابان دانشگاه آغاز شده و به سمت بوستان شقایق واقع در خیابان میثاق جنوبی ادامه خواهد داشت. مراسم تشییع با مداحی مداح اهل بیت(ع) امیر حسینی همراه خواهد بود. این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس یکی 19 سال است که در سال 63 در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده و شهید دیگر 17 ساله بوده که دی ماه سال 65 در عملیات کربلای 4 و در منطقه جزیره سهیل به شهادت رسیده است.
 


منبع: تابناک


تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن