تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796395135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ عبدولی دوباره باخت


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ عبدولی دوباره باخت
-
روز نو :  سعید عبدولی فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک با نمایش ضعیف در همان دور نخست رقابت های قهرمانی جهان مقابل حریف صرب که بهترین عنوانش نقره اروپاست شکست خورد.صالحی‌زاده نیز مقابل قهرمان المپیک راه به جایی نبرد.
 رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ از ظهر امروز(دوشنبه) به وقت ایران در پاریس پایتخت فرانسه آغاز شد و نمایندگان ایران به مصاف رقبای خود رفتند.


پیروزی ارزشمند گرایی مقابل نفر سوم المپیک


در وزن ۷۱ کیلوگرم محمدعلی گرایی دارنده مدال نقره آسیا که برای نخستین بار عازم این رقابت‌ها شده است،پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه۳ بر ۲ پیروز شد.


گرایی تایم نخست را با پوئن اخطار با نتیجه ۲ بر صفر از حریف عقب افتاد اما در تایم دوم با کمرگیری از حریف و اجرای فن موفق شد ۳ امتیاز بگیرد و در نهایت با حساب ۳ بر ۲ پیروز شود.این کشتی‌گیر گرج در المپیک ریو امید نوروزی نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای المپیک را شکست داده بود.


گرایی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اوریک نیکوقوسیان از فرانسه و نفر پنجم اروپا که در مبارزات قبلی به ترتیب مقابل زکریاس تالروس نفر سوم جهان از بلاروس و تارک بن عیسی از الجزایر پیروز شده است، مصاف می‌کند.


پیروزی استابلر مقابل چونایف


در این وزن رسول چونایف، دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک از آذربایجان در نخستین مصاف خود 8 بر صفر هندوراس را شکست داد، فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان نیز 9 بر صفر حریفی از دومینیکن را برد.این 2 کشتی‌گیر عنوان‌دار در ادامه و در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان فرانک استابلر موفق شد 2 بر یک چونایف را از پیش رو بردارد.اما زکریاس تالروس دارنده مدال برنز جهان از سوئد نیز در اولین مبارزه 6 بر صفر مقابل اوریک نیکوقوسیان فرانسوی شکست خورد.


شکست عبدولی در اولین مبارزه


در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک در مبارزه اول مقابل ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.وقت نخست این مبارزه 2 بر صفر به سود نمس به پایان رسید.عبدولی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد.


عبدولی در حالی نمایش ضعیفی در این مبارزه داشت که با شرایطی به دور از آمادگی بدنی و با تشخیص کادر فنی تیم ملی عازم این رقابت‌ها شد.


نوری هم با برد آغاز کرد


در وزن ۸۵ کیلوگرم حسین نوری دارنده مدال طلای آسیا پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل استانکوویچ از لیتوانی که بهترین عنوانش پنجمی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۱ است به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه۷ بر ۵ به برتری رسید.


نوری در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برنده ولید دچیف از فرانسه و اریک اپس از استونی به روی تشک می‌رود.در گروه نوری ویکتور لورینچ دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا حضور دارد که در اولین مصاف خود 8 بر صفر حریف هندی را شکست داد.


شکست نزدیک صالحی‌زاده مقابل قهرمان المپیک


در وزن ۹۸ کیلوگرم مصطفی صالحی زاده دارنده مدال طلای آسیا پس از استراحت در دور نخست در سخت‌ترین مبارزه خود مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک مصاف به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی نزدیک و بدون رد و بدل شدن فن با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.


وقت نخست این مبارزه با نتیجه یک بر یک به علت کم‌کاری دو کشتی‌گیر به پایان رسید و صالحی‌زاده جوان که نخستین حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند بدون واهمه از نام حریف عنوان‌دار خود موفق شد حریفش را خسته کند.در وقت دوم الکسانیان بدون اجرای فن 2 پوئن اخطار دیگر گرفت تا در نهایت این مبارزه 3 بر یک به سود الکسانیان به پایان برسد.


رقابت‌های ۴ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان فردا(سه‌شنبه) برگزار می‌شود و مهرداد مردانی در وزن ۵۹ کیلوگرم، محمد الیاسی در وزن ۶۶ کیلوگرم، یوسف قادریان در وزن ۸۰ کیلوگرم و شهاب قوره جیلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهند رفت.


منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن