تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796989382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرش عکس های خصوصی سارا را به 4 جوان لا ابالی داد تا ...


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آرش عکس های خصوصی سارا را به 4 جوان لا ابالی داد تا ...
روز نو :  چند روز بعد که در شبکه اجتماعی تلگرام با هم در حال گفت و گو بودیم آرش ناگهان از من درخواست عجیبی کرد او از من خواست که چند تا از عکس های شخصی و بدون حجابم را برایش بفرستم و دلیلش هم این بود که چون می خواهد با من ازدواج کند می تواند مرا بدون پوشش ظاهری ببیند.
دختر 22 ساله ای که از سوی چند جوان در شبکه های اجتماعی مورد تهدید قرار گرفته و برای شکایت به پلیس فتای استان اصفهان آمده بود، عملکرد بد خود در ارتباط با افراد غریبه و نامحرم را باعث به وجود آمدن این وضعیت عنوان کرد.


سارا که مدام اشک می ریخت گفت: پدرم یک کارگر ساده و مادرم هم خانه دار است، آنها به دلیل فاصله سنی زیادی که با من داشتند هرگز نمی توانستند مرا درک کنند و به همین منظور هم هیچ گونه نظارتی بر روی رفت و آمدهای من نداشتند و مرا آزاد گذاشتند تا با هرکس که می خواهم ارتباط دوستی داشته باشم.
او ادامه داد: همین باعث شد که از 15 سالگی به کشیدن قلیان و تفریحات ناسالم و ارتباط دوستی با افراد غریبه و پسران نامحرم رو بیاورم.
در همین رفت و آمدها بود که با آرش دوست شدم، دوستی من و آرش بسیار صمیمی شده بود تا جایی که با هم مرتب به پارک و سینما و شهربازی می رفتیم و کم کم به هم علاقمند شدیم تا اینکه او به من پیشنهاد ازدواج داد و من هم قبول کردم .
چند روز بعد که در شبکه اجتماعی تلگرام Telegram با هم در حال گفت و گو بودیم آرش ناگهان از من درخواست عجیبی کرد او از من خواست که چند تا از عکس های شخصی و بدون حجابم را برایش بفرستم و دلیلش هم این بود که چون می خواهد با من ازدواج کند می تواند مرا بدون پوشش ظاهری ببیند. من که از تصمیم آرش برای ازدواج خیلی مطمئن بودم و به او اعتماد کامل داشتم چند تا از عکس های بدون پوشش و حتی برهنه خود را برایش ارسال کردم.
یک هفته بعد از این کار متوجه شدم که آرش به من خیانت بزرگی کرده و عکس های مرا به چهارنفر از دوستانش ارسال کرده است.
حالا این چهار نفر مرتب در تلگرام برایم مزاحمت ایجاد کرده و مرا تهدید می کنند که اگر به خواسته آنها تن ندهم عکس هایم را برای خانواده ام ارسال کرده و موضوع ارتباطم با آرش را به پدر و مادرم خواهند گفت.
من با حماقتی که مرتکب شدم باعث شدم که حالا اسیر تهدید های این چهار جوان شیطان صفت شوم حالا نمی دانم که چطور از دست آنها خلاصی پیدا کنم، تو را به خدا به من کمک کنید!
ای کاش برای ارتباطم با دیگران حد و مرزی قائل می شدم و با ارتباط های نامتعارف و دوستی با افراد غریبه زندگیم را این طور نابود نمی کردم ...
اقدامات مشاوره ای :
پس از اظهارات این دختر جوان، موضوع از طریق کارشناسان پلیس فتای استان مورد پیگیری قرار گرفته و هر چهار جوان تهدید کننده دستگیر و به همراه مدارک و مستندات لازم در خصوص تهدیدهای آنها با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
عکس های شخصی خود را برای هیچ کس ارسال نکنید
کارشناس ارشد مرکز مشاوره آرامش یکی از دلایل گرایش دختران و پسران جوان به ارتباط های نامتعارف را اختلاف سن زیاد آنها با پدران و مادران خود عنوان کرد و گفت: وقتی پدر و مادر به فرزند خود توجهی نکرده و نمی توانند ارتباط درست و منطقی با او برقرار کنند این موضوع باعث احساس تنهایی در فرزند شده و وی برای پرکردن خلاء تنهایی خود به دوست شدن با افراد غریبه و نا آشنا رو می آورد که شاید در ابتدا برایش سرگرم کننده و نوعی پرکردن اوقات فراغت باشد اما کم کم این ارتباط نامتعارف به وابستگی به جنس مخالف بدل می شود.
وی افزود: همانطور که در این پرونده نیز ملاحظه می کنید ناآشنایی خانواده با روش های صحیح تربیت فرزند و عدم توانایی در کنترل رفت و امد های او باعث وقوع این اتفاق ناگوار برای این دختر جوان شده است.
این کارشناس مرکز مشاوره آرامش گفت: توصیه ما به همه دختران و زنان جوان این است که به هیچ عنوان عکس های شخصی و بدون پوشش خود را برای دیگران در شبکه اجتماعی به اشتراک نگذارند و مطمئن باشند و فریب شیادانی که با جلب اعتماد از آنها درخواست ارسال تصاویر خصوصی می کنند را نخورند. 




تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن