تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796773269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاطره خوش سه پرسپولیسی از بازی با الاهلی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خاطره خوش سه پرسپولیسی از بازی با الاهلی
در حالی که تصور می شد نفت یارای مقاومت برابر خط آتش الاهلی در نیمه دوم را نداشته باشد، اما جوانان زردپوش با جان و دل از دروازه محافظت کردند تا بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسیده و نماینده ایران، در عربستان جشن صعود بگیرد. خوشحالی خاص شاگردان منصوریان، رقص پرچم و فریاد «حیدر حیدر» در جو سنگین ورزشگاه عبدالله فیصل، شب بسیار خاطره انگیزی را برای ایرانی ها رقم زد.




چند بازیکن فعلی پرسپولیس خاطره خوشی از رویارویی با الاهلی عربستان دارند و امیدوارند این بار با پیراهن پرسپولیس الاهلی را حذف کنند.


به گزارش "ورزش سه"، دو فصل قبل، قرعه مرحله یک هشتم نهایی نفتِ منصوریان با قرعه فعلی پرسپولیس در آسیا یکی بود. آن ها با الاهلی عربستان روبرو و موفق به حذف این تیم قدرتمند سعودی نیز شدند.
بازی رفت در ورزشگاه آزادی و با حمایت سرخابی ها از نماینده ایران برگزار شد و نفتی ها در دیداری که ده ها موقعیت گل مسلم داشتند، تنها یک بار دروازه حریف سفیدپوش را باز کردند و این گل هم روی درخشش بازیکن سابق و بازیکن فعلی پرسپولیس یعنی غلام رضا رضایی و وحید امیری به ثمر رسید. رضایی و امیری در این مسابقه با سرعت بالا و قدرت دریبلینگ خود تاثیر بالایی در پیروزی تیمشان داشتند و در نهایت هم این رضایی بود که بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.
 
در این دیدار علیرضا بیرانوند با پرتاب دست تماشایی و کم نظیر ارسلان مطهری را در موقعیت تک به تک قرار داد اما تعلل او، سبب شد تا موقعیت گل از دست برود. همچنین امین حاج محمدی در فاصله یک متری و روی ریباند شوت مبعلی، دروازه عبدالله معیوف را باز نکرد تا برد زردپوشان، با اختلاف یک گل باشد.
 


 
اما سعودی ها هرچه در دیدار رفت دست و پا بسته بودند، در بازی برگشت سراپا حمله ظاهر شده و از همان دقیقه اول به دنبال باز کردن دروازه بیرانوند بودند اما درخشش دروازه بان نفت، مانع از گلزنی عمر سوما و دیگر بازیکنان خط حمله الاهلی می شد. در اواسط نیمه اول و برخلاف روند بازی این تیم ایرانی بود که به گل رسید اما پیروزی نفت دوام نداشت و در فاصله 10 دقیقه، سومای سوریه ای 2 بار دروازه نفت را باز کرد تا بازی حساس و نفس گیر در نیمه دوم دنبال شود.
 


 
در حالی که تصور می شد نفت یارای مقاومت برابر خط آتش الاهلی در نیمه دوم را نداشته باشد، اما جوانان زردپوش با جان و دل از دروازه محافظت کردند تا بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسیده و نماینده ایران، در عربستان جشن صعود بگیرد. خوشحالی خاص شاگردان منصوریان، رقص پرچم و فریاد «حیدر حیدر» در جو سنگین ورزشگاه عبدالله فیصل، شب بسیار خاطره انگیزی را برای ایرانی ها رقم زد.
 
در آن تیم نفت کمال کامیابی نیا هم حضور داشت اما در دو بازی مقابل الاهلی به میدان نرفت و حالا باید دید پس از حواشی ایجاد شده، در دیدار روز سه شنبه پا به توپ خواهد شد یا خیر.
 


 
سرخپوشان پایتخت حالا امیدوارند همچون نفت از سد الاهلی گذشته و به مرحله بعدی برسند و اگر این اتفاق بیفتد، تجدید خاطره ای برای 3 سرخپوش فعلی و زردپوش سابق خواهد بود.


تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 19 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن