تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796988461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان سومین جشنواره ملی اسباب بازی‌


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: پایان سومین جشنواره ملی اسباب بازی‌


سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی با معرفی برترین‌ها و همچنین اهدای جایزه ویژه فن‌آوری از سوی معاونت فن‌آوری ریاست جمهوری برای آثار مرتبط با این حوزه، به کارش پایان داد.


به گزارش ایسنا، برگزیدگان سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی در بخش‌های «ایده‌ بازار»، «مجوز تولید» و «طرح‌های ثبت‌شده» معرفی شدند.


در بخش «ایده‌ بازار» هیات داوران از میان آثار رسیده به این بخش، هیچ اثری را شایسته انتخاب ندانست و فقط از سه اثر تقدیر کرد.  به همین دلیل، لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ یک میلیون تومان به امین غلامی، علی بهشتی‌زواره و ملیحه نعیمی‌کیا برای اثر «بندچین رشد حرکتی کودکان»، شهرزاد صالحی برای اثر «کیف و سرگرمی حلزون» و مژده دانش‌پژوه، هنگامه حکیمیان و نرگس تیموری برای اثر «عروسک معطر باجی "جنوبی"» اهدا شد.


در بخش «طرح‌های ثبت‌شده» اسباب‌بازی آثار رسیده برای داوری در دو بخش «طرح‌های ثبتی» و «مجوز تولیدی» همه به سال ۱۳۹۵ مربوط بودند.


در گروه «حرکتی مهارتی» آثار دریافتی هرچند از نظر داوران دارای محدودیت‌های کیفی بودند، اما رتبه‌ی دوم به محمدحسن سراج صادقی برای اثر «کش‌بال» تعلق گرفت که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر، کارت هدیه یک میلیون و ۵۰۰هزار تومانی و سه‌هزار عدد هولوگرام برای دو محصول بود. در این گروه هیچ اثری حائز رتبه‌های اول و سوم نشد. به علاوه، لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰هزار تومان به روح‌الله امین‌الرعایا برای اثر «دومینو آدمکی ۹۶» اهدا شد.


در گروه «آموزشی و کمک‌آموزشی» از شرکت کارابال فریار برای اثر سری «دینو کیت من» با لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰هزار تومان تقدیر شد. همچنین لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ یک میلیون تومان و دوهزار عدد هولوگرام برای یک محصول برای کسب رتبه سوم به شرکت مهارت پژوهان اشل برای مجموعه آثار «پودمان پرورش و نگهداری گیاهان، پودمان نقشه‌کشی، پودمان معماری و سازه» اهدا شد. نگار رضایی و غزل اسماعیلی نیز برای اثر «مکاریزه» از سوی هیات داوران رتبه نخست در این گروه را کسب کردند. تندیس جشنواره، لوح تقدیر، کارت هدیه به مبلغ دو میلیون تومان و پنج‌هزار عدد هولوگرام برای دو محصول به آن‌ها اهدا شد. هیات داوران در این بخش برای کسب رتبه دوم اثری را حائز شرایط ندانست.


در گروه «اسباب‌بازی فکری» با توجه به تنوع سرگرمی‌های ارائه‌شده، رتبه سوم به دو اثر یکی انتشارات نوبهار برای اثر «نمدچین آبی» و دیگری موسسه میراث و فرهنگ و تمدن پارس برای مجموعه آثار جورچین سه‌بعدی پل خواجو، منارجنبان، کاخ شمس‌العماره، سقاخانه اسماعیل طلایی و سردر باغ ملی تعلق گرفت. جایزه این بخش شامل لوح تقدیر، کارت هدیه به مبلغ یک میلیون تومان و دوهزار عدد هولوگرام برای یک محصول است. همچنین تندیس جشنواره، لوح تقدیر، کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان و سه‌هزار عدد هولوگرام برای یک محصول برای کسب رتبه‌ی دوم به نادر گیاهی برای اثر «مکانیک کوچولو» اهدا شد. در این گروه هیچ اثری شایسته‌ی کسب رتبه اول شناخته نشد.


در گروه «فرهنگی‌ هنری» از فرزانه بابایی برای مجموعه‌ «عروسک‌های آیینی و سنتی، عروسک لیلی» با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰هزار تومان تقدیر شد. همچنین در این بخش از محمد اسمعیل‌پور و مسعود صباحی برای مجموعه «عروسک‌های انگشتی جیرتدان» با اهدای لوح تقدیر ویژه و کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰هزار تومان تقدیر شد. در همین بخش تندیس جشنواره، لوح تقدیر، کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان و سه‌هزار عدد هولوگرام برای یک محصول برای کسب رتبه‌ی دوم به فاطمه‌ هاشمیان برای اثر «جادوی سایه‌ها» اهدا شد. در عین حال، تندیس جشنواره، لوح تقدیر، کارت هدیه به مبلغ دو میلیون تومان و پنج‌هزار هولوگرام برای دو محصول به سعید، مهدی، ابوالفضل و نفیسه شکوری برای اثر «سکروچین دو و سه» برای کسب رتبه نخست اهدا شد. در این گروه هیچ اثری نتوانست رتبه سوم را کسب کند.


در گروه «الکترونیکی و رایانه‌ای» هیات داوران از موسسه فن گستران رباتیک بارمان برای اثر «بسته‌ی ربات امداد کوچولو» با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تقدیر کرد. همچنین رتبه سوم به شرکت فن‌آوری پیشرفته کاوشگر نیاز فردا برای «مجموعه بازی‌های الکترومغناطیسی» با اهدای لوح تقدیر، کارت‌ هدیه به مبلغ یک میلیون تومان و دوهزار عدد هولوگرام برای یک محصول و رتبه دوم به امیر حیدری‌فراهانی و محمدجواد ابراهیمی ‌بسابی برای اثر «مدرسه‌ی انرژی خورشیدی»، با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان و سه‌هزار عدد هولوگرام برای یک محصول تعلق گرفت. در این بخش هیات داوران هیچ اثری را حائز رتبه اول ندانست.


ملاک ارزش‌یابی آثار در بخش «مجوز تولید اسباب‌بازی» از سوی هیات داوران سومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی فارغ از انتخاب محتوای مناسب برای تولید، کیفیت تولید محصول، عوامل بصری، دیداری، بروشور و راهنما و همچنین کیفیت بسته‌بندی و شیوه عرضه آن بود.  


همچنین از سیامک محی‌الدین‌بناب برای اثر، «قطار چوبی» و صادق کمیلی‌نژاد برای «مجموعه‌ی تولیدات چوبی» به دلیل کیفیت آثار و توجه به محیط زیست با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰هزار تومان تقدیر شد.


در این گروه رتبه سوم به شرکت «ایران پتک» برای مجموعه‌ی تولیدات و سرگرمی‌های چوبی با اهدای لوح تقدیر، کارت هدیه به مبلغ یک میلیون تومان و دوهزار عدد هولوگرام برای یک محصول، رتبه دوم به انتشارات عسل نشر برای «مجموعه‌ی تولیدات با پنج عنوان سرگرمی ‌فکری» با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر، کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان و سه‌هزار هولوگرام برای یک محصول و رتبه‌ دوم به شرکت بازی تا برای «مجموعه‌ی تولیدات با ۱۶ عنوان سرگرمی» با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر، کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان و سه‌هزار عدد هولوگرام برای یک محصول اهدا شد.


امسال همچنین ستاد توسعه‌ی فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری با هدف توسعه‌ی اقتصاد دانش‌بنیان در زمینه‌ی فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز در کشور، حمایت از فرآیند تجاری‌سازی ایده‌های برتر اسباب‌بازی را به‌عنوان یکی از موضوع‌های فن‌آوری‌های اصلی فرهنگی سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است و در این راستا از دو اثر به‌دلیل نوآوری در ایده و طراحی و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین متناسب با ظرفیت‌ها و نیاز کشور با عنوان «جایزه‌ی فن‌آوری» در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی تقدیر شد.


این دو اثر در دو گروه آموزشی و کمک آموزشی و الکترونیکی و رایانه‌ای، رتبه کسب کرده‌اند. جایزه دوم فن‌آوری در این حوزه شامل لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ دو میلیون تومان به امیر حیدری فراهانی و محمدجواد بسابی برای اثر «مدرسه‌ی انرژی خورشیدی» و جایزه اول فن‌آوری شامل لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ سه میلیون تومان به نگار رضایی و غزل اسماعیلی برای اثر «مکاریزه» اهدا شد.


تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 19 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن