تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797755894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد علیپور:دولت و دکتر سلطانی‌فر توجه ویژه‌ای به توسعه ورزش بانوان دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: نقش بانوان در ارتقای رشته های تحت پوشش انکارناپذیر است محمد علیپور:دولت و دکتر سلطانی‌فر توجه ویژه‌ای به توسعه ورزش بانوان دارند
محمد علیپور:دولت و دکتر سلطانی‌فر توجه ویژه‌ای به توسعه ورزش بانوان دارند

نشست مشترک نواب رییس بانوان انجمنها با محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد. به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در ابتدای این جلسه علیپور ضمن خوشامدگویی به حاضرین گفت:بنده همیشه به بخش بانوان اهمیت داده ام و تلاشم این است که بانوان امکانات برابر با آقایان داشته باشند و تاکید من به روسای انجمنها بر این بوده که در بخش بانوان فعالیت های مستمر تری داشته باشند البته در این بین نقش شما به عنوان نایب رییس بانوان جهت افزایش سطح ارتقای رشته های تحت پوشش بسیار حیاتی است. 
وی افزود:در این بین حضور تیمهای ملی بانوان در رقابتهای برون مرزی و آوردگاههای بین المللی بسیار ضروری است،ضمن اینکه در بخش برگزاری کلاسهای مربیگری باید تحرک بیشتری صورت بگیرد به خصوص دوره های بین المللی و دعوت از اساتید برجسته دنیا و یا اعزام به کارگاههای بین المللی لازم است. 
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نقش مدال آوری ورزش بانوان را بسیار پررنگ خواند و تصریح کرد:بانوان به خصوص در سالهای اخیر با کسب مدالهای رنگارنگ نقش عمده ای در رنکینگ مدالهای ورزش ایران در رقابتهای مختلف داشته اند و نشان داده اند که پتانسیل و ظرفیت زیادی در این بخش وجود دارد و به همین دلیل دولت و وزارت ورزش و جوانان نگاه و توجه ویژه ای به توسعه ورزش بانوان دارند و این موضوع قابل تامل است. 
او اضافه کرد:در جلسات مشترکی که با وزیر محترم ورزش و جوانان برگزار می کنیم ایشان با جدیت تاکید می کنند که به ورزش بانوان اهمیت ویژه ای داده شود و این حمایت دستگاه ورزش را باید جدی بگیریم. 
علیپور تحرک ورزش بانوان در فدراسیون انجمنهای ورزشی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت:خوشبختانه انجمنهای تحت پوشش در بخش بانوان پرتحرک و فعال هستند و نشان دادند که می توانند با حمایت بیشتر خروجی و بازدهی مناسبی داشته باشند،به عنوان مثال در حالی که بیشتر از سه سال از فعالیت انجمن جهت یابی نمی گذرد ولی تیم بانوان این رشته در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب نشان ارزشمند برنز شد،اتفاقی که هنوز در برخی از فدراسیونهایی که حتی قدمت 30 ساله دارند هنوز به ثبت نرسیده است. 
وی اظهار داشت: در بخش توسعه نیروی انسانی و جذب ورزشکاران در سال 95 شاهد رشد حدود چهار هزار نفری بود ه ایم که 75 درصد این جهش در بخش بانوان بوده و از این حیث در بین 50 فدراسیون در جایگاه سوم قرار گرفته ایم و این در حالی است که ما رشته های تازه تاسیس و نوپا را پوشش می دهیم. 
او اضافه کرد:بالا رفتن این آمارها و تحرک قابل ملاحظه بخش بانوان ما را مجاب می کند که حمایت بیشتری از این بخش داشته باشیم و حقیقتا هرچه قدر در ورزش بانوان سرمایه گذاری کنیم با توجه به پتاسیل و استعدادهای بالقوه ضرر نخواهیم کرد. 
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در پایان تاکید کرد:سال 96 سال عملیاتی و اجرایی برای تعمیم ورزش بانوان است و در تلاش هستیم که در آینده بتوانیم جشنواره ورزش بانوان در سطح جوانان را برگزار کنیم تا ضمن استعدادیابی و تقویت زیر ساختهای بخش پایه، رشته های مختلف تحت پوشش تعامل بیشتری با هم پیدا کنند. 
در ادامه این نشست نواب رییس بانوان به تفکیک گزارشی از فعالیتهای بانوان در انجمنهای خود و برنامه های پیش رو و راهکارهای لازم جهت پیشبرد اهداف عالیه را ارائه کردند. 

محمد جعفر:تدوین تقویم اجرایی و تعامل با هیات های استانی را در دستور کار داریم 
اما هدی محمد جعفر سرپرست جدید نایب رییسی بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی در ادامه این نشست گفت:برای تقویت حوزه ورزش بانوان در تلاش هستیم که یک تقویم اجرایی هدفمند را تدوین کنیم و مطابق آن گام برداریم. 
وی افزود: تعامل و ارتباط تنگاتنگ با استانها و هیات های انجمنهای ورزشی را در دستور کار داریم و باید با مراودات نواب رییس بانوان انجمنها و هیات های استانی و کمیته های تحت پوشش برنامه های خود را اجرایی کنیم و در این بین برای حضور نواب رییس انجمنها در استانها و برگزاری جلسات مشترک با مسئولان بانوان هیات ها و کمیته های استانی برنامه ریزی خواهیم داشت. 
محمد جعفر تصریح کرد:البته باید در حوزه بین الملل هم فعالیتها را افزایش بدهیم و حضور بانوان در مسابقات برون مرزی و دوره های آموزشی در کشورهای دیگر را در برنامه های آتی پر رنگ تر کنیم. 
گفتنی است در این نشست دلداده مهربان سرپرست دبیری فدراسیون،محمدحسن عالمی مشاور اجرایی،حلیم شرعی مشاور عالی در امور راهبردی و خانمها آتوسا میرهادی از انجمن راگبی،شیده امامی از انجمن جهت یابی،یلدا قاسمی از انجمن سپک تاکرا،مریم سید عزیز الله از انجمن بازیهای الکترونیک،لیلا زکی زاده از انجمن فلوربال،بهار آبستان از انجمن اسپوکس،صدیقه اعتماد سعید از انجمن کیک بوکسینگ،فروزان زاهد منش از انجمن ساواته،سمیه فریاد رس از انجمن موج سواری،سیده مهسا حسینی از انجمن بیس بال و سافت بال،سارا حیدری از انجمن اسکی روی آب،ندا محمد جعفر از انجمن فوتبال رومیز وسوزان دولت آبادی از انجمن فوتوالی حضور داشتند.  

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ ۱۶:۵۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن