تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796747353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیت سعید: جنوبی‌ها اکثرا استقلالی هستند/ به حضور در تیم ملی فکر می‌کنم/انتظارم از خودم بیشتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: علی منصور مربی بسیار خوبی است؛ بیت سعید: جنوبی‌ها اکثرا استقلالی هستند/ به حضور در تیم ملی فکر می‌کنم/انتظارم از خودم بیشتر است
بیت سعید: جنوبی‌ها اکثرا استقلالی هستند/ به حضور در تیم ملی فکر می‌کنم/انتظارم از خودم بیشتر است

شماره 7 جدید استقلال تهران در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص حضور در جمع آبی‌پوشان، کار با علیرضا منصوریان و مسائل مختلف دیگری صحبت کرد. به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته سوم‌رقابت های لیگ‌برتر فوتبال ایران جمعه شب به مصاف تراکتورسازی رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید تا اولین بردش در این دوره از رقابت‌ها به ثبت برسد.
حسن بیت سعید بازیکن شماره هفت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره بازی با تراکتور اظهار داشت: بازی خوب و با کیفیتی بود. ما از ابتدا برای گلزنی و برد آمده بودیم. وی در ادامه افزود: هم از لحاظ کیفیت بازی و هم از نظر نتیجه به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم. این برد را تقدیم به هوادارانی می‌‌کنم که برای تشویق به ورزشگاه آمده بودند و سنگ تمام گذاشتند.
وی درباره عملکرد خودش در برابر تراکتورسازی خاطرنشان کرد: اولین بازی‌ام با لباس استقلال در ورزشگاه آزادی بود. خوب کار کردم اما انتظارم از خودم بیشتر است. همین که نقشی کوچک در این برد بزرگ داشتم هم خوب است. تراکتور تیم ریشه داری است و سرمربی آنها همیشه تیم‌هایی را به زمین می‌فرستد که فوتبال بازی می‌کنند.
وینگر استقلال درباره بازی نکردن در برابر تیم سابقش در هفته دوم بیان داشت: به هر حال تشخیص کادر فنی این بود که من بازی نکنم و من هم احترام می‌گذارم. چون نبردیم خیلی حرص خوردم.
وی درباره فاصله ایجاد شده با صدر جدول تصریح کرد: فاصله نسبتا زیادی است اما باید بدانیم ۲۷ هفته باقی مانده و جبران ۵ امتیاز در این مدت هم سخت و هم آسان است. سخت به این خاطر که خودمان باید هر هفته نتیجه بگیریم و آسان به این دلیل که قطعا بقیه تیم‌ها هم امتیاز از دست می‌دهند.
وی درباره اینکه آیا دلش برای خوزستان تنگ‌شده یا خیر اذعان داشت: قطعا من آنجا هستم و دلم خیلی تنگ شده است. برای هر سه نماینده دعا می‌کنم که بهترین نتیجه را بگیرند.
بیت سعید درباره استقلالی بودنش گفت: جنوبی‌ها اکثرا استقلالی هستند و این‌ مساله اثبات شده است و نیاز به گفتن ندارد. من هم از این قائده مستثنی نیستم و خوشحالم که در تیم محبوبم بازی می کنم.
وی درباره کار کردن با علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: علی منصور مربی بسیار خوبی است. او با بازیکنان جدید و قدیم رابطه دوستی و برادرانه برقرار کرده است و همین باعث شده تا نکات تاکتیکی راحت‌تر انتقال پیدا کند.
وینگر استقلال درباره رابطه بازیکنان قدیمی با تازه واردهایی مثل او بیان داشت: خداراشکر رابطه خوبی داریم. ما در تیم خود پنج بازیکن‌ بین المللی داریم. مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجتبی جباری، خسرو حیدری و سرور جپاروف که هر کدام کمک‌های زیادی می‌کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشت به جای جپاروف آن شوت را می‌زد یا خیر تصریح کرد: باور کنید برد استقلال در اولویت بود و مهم نبود که چه کسی گل بزند. کتمان‌ نمی‌کنم که دوست داشتم گل بزنم اما ما مهم‌ موفقیت استقلال و کسب پیروزی بود. ان شالله من هم در بازی‌های آتی گلزنی کنم.
بازیکن اسبق استقلال خوزستان درباره شهادت مدافع حرم‌محسن حججی اذعان داشت: جا دارد به خانواده این عزیز از دست رفته تسلیت بگویم. ان شاءالله راه و روش شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهیم و درس عبرت بگیریم. من بچه سوسنگرد هستم و شهر ما ۱۲۰۰ شهید در جنگ با عراق داد. امیدوارم که راه این شهدا را که برای امنیت مردم جانشان را از دست دادن را ادامه دهیم.
بیت سعید در پایان گفت: صد در صد به حضور در تیم ملی فکر می‌کنم. دو هدف داشتم از اینکه استقلال را انتخاب کردم. یکی بازی کردن در تیم مورد علاقه‌ام بود و دیگری هم راه پیدا کردن به تیم ملی در سال جام جهانی. آرزوی هر بازیکنی بازی در تیم ملی کشورش است و من هم همین خواسته را دارم.

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ ۱۰:۲۵:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن