تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793451447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کواکبیان: برخی فکر می‌کنند اینجا نماز جمعه است/می‌گویند برنامه‌های روحانی سکولار است/ مگر رهبری یک دولت سکولار تنفیذ کرده؟/اگر برجام به‌کلی غلط است، در راس نظام ولایت‌فقیه قرار دارد/ مثل ۲۰۳۰ اگر بگویند لغو شود، لغو می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کواکبیان: برخی فکر می‌کنند اینجا نماز جمعه است/می‌گویند برنامه‌های روحانی سکولار است/ مگر رهبری یک دولت سکولار تنفیذ کرده؟/اگر برجام به‌کلی غلط است، در راس نظام ولایت‌فقیه قرار دارد/ مثل ۲۰۳۰ اگر بگویند لغو شود، لغو می‌شود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت دوازدهم امنیتی کردن فرهنگ را نمی خواهد، چرا که فرهنگ باید با تمام وجود آحاد ملت ایران و کلیت نظام هماهنگی داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : مصطفی کوابیان در نشست علنی عصر امروز (سه شنبه، 24 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه های دولت دوازدهم در موافقت با برنامه های ارائه شده دولت گفت: مباحثی که مخالفان مطرح می کنند ظاهرا خطبه های قبل از نماز جمعه است در حالی که اینجا مجلس بوده و باید به گونه ای بحث شود که حول محور برنامه های اعلامی دولت باشد.


به گزارش آفتاب‌نیوز، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای که می گویند برنامه های دولت سکولار بوده یا معنای سکولار را نمی دانند یا متوجه نیستند که در رأس این نظام مقام معظم رهبری قرار دارد، افزود: چند روز پیش مقام معظم رهبری حکم آقای روحانی را تنفیذ کرد یعنی در رأس یک دولت سکولار تنفیذ کرده اند؟



کواکبیان: برخی فکر می‌کنند اینجا نماز جمعه است/می‌گویند برنامه‌های روحانی سکولار است/ مگر رهبری یک دولت سکولار تنفیذ کرده؟/اگر برجام به‌کلی غلط است، در راس نظام ولایت‌فقیه قرار دارد/ مثل ۲۰۳۰ اگر بگویند لغو شود، لغو می‌شود



وی با تاکید بر اینکه افتخار دولت یازدهم برنامه محوری است، ادامه داد: زمانی که از آقای دکتر لاریجانی لقب پروفسور را گرفته ام همین موضوع را بیان می کردم که باید برنامه با دولت هماهنگ شود چرا که برنامه 34 ماده ای را مجلس 144 ماده ای کرد و خوشبختانه هم اکنون دولت تمام محورهای بحث خود را براساس برنامه تنظیم کرده است مگر اینکه گفته شود برنامه ای که توسط مجلس تهیه شده سکولاریستی است.


کواکبیان با بیان اینکه افتخار این دولت در حوزه فرهنگ این بوده که اقدامات فرهنگی را به معنای واقعی کلمه انجام می دهد، یادآور شد: این دولت امنیتی کردن فرهنگ را نمی خواهد، چرا که فرهنگ باید با تمام وجود آحاد ملت ایران و کلیت نظام هماهنگی داشته باشد.


وی افزود: بنده عضو شورای عالی فضای مجازی بوده و در جریان هستم که دولت برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و واکسینه کردن اطلاعات دریافتی چه تلاش هایی می کند.


کواکبیان با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه مجلس دولت را موظف کرد که سالانه 75 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور صورت گیرد، ادامه داد: دیدگاه هایی که برخی دوستان درباره توتال، قراردادهای جدید خودرویی و خرید هواپیما مطرح کردند باید گفت که این اقدامات در راستای برنامه بوده است.


وی ضمن انتقاد از زیر سوال بردن برجام توسط برخی افراد اظهار کرد: 240 نفر به طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه رأی داده اند و عده ای در برخی روزنامه ها تیتر کرده اند که چرخ پنچر در مجلس است یعنی به تمام 240 نماینده توهین شده و نماینده ها قصد داشته اند چرخ پنچر را اصلاح کنند.


کواکبیان با بیان اینکه در رأس نظام ولایت فقیه قرار دارد، افزود: زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند که سند 2030 باید برداشته شود همه تابع نظر ایشان شدند لذا اگر شما تابع ولایت فقیه هستید باید برجام را تائید کنید، چرا که شخصیتی مانند دکتر ظریف در کنار حاج قاسم سلیمانی در جهت منویات نظام حرکت می کند.


وی ادامه داد: بنده در 43 شهر، 10 دانشگاه و 12 استان برای سخنرانی حضور یافته ام اما یک جلسه در دولت حضور نیافتم که دولت برای این اقدام از بنده تقدیر و تشکر کند.


کواکبیان با بیان اینکه رئیس جمهور اظهار کرده که به احزاب و جناح ها سهم نداده است، یادآور شد: اینکه خانم ها معرفی نشده اند فشار از ناحیه برخی احزاب بوده که گفته اند احزاب معرفی نشوند.


وی تصریح کرد: جهت گیری مثبت دولت در جهت مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، برنامه محوری، اطلاعات مردمی 80 میلیونی، از جمله موضوعات مثبت در برنامه های ارائه شده از سوی دولت است.


کواکبیان افزود: در مجلس هشتم تن بنده می لرزید چرا که هر لحظه ممکن بود دوستان خاصی بگویند برای پاسخگویی در فلان مهمانی حاضر شو.


وی با بیان اینکه 80 میلیون هم اکنون نظام را از آن خود می دانند، ادامه داد: این دستاورد دولت است که اطلاعات مردمی 80 میلیونی دارد و اگر دولت در بحث طرح تحول سلامت و امنیت کشور کاری کرده همه باید به آن افتخار کنند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فردی می گوید که با برنامه های فرهنگی دولت مخالف بوده اما به وزیر پیشنهادی رأی مثبت می دهد، اظهار کرد: این وزیر از همان وزارتخانه معرفی شده و اگر بازتر برخورد می شد در حالیکه در طول مدت حدود 40 سال، حدود 300 نخبه وجود داشت می توانستیم نخبگان بیشتری داشته باشیم لذا همانگونه که رئیس جمهور فرموده وزرا و معاونان استفاده از معاونان زن، اقوام و مذاهب را در دستورکار خود قرار دهند.


منبع:‌ خانه ملت




۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن