تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796774803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مونسان با چه رزومه ای به میراث رفت؟


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مونسان با چه رزومه ای به میراث رفت؟
مونسان که در سال های حضورش در کیش با اصلاح جهت گیری های اقتصادی و گردشگری این منطقه آزاد، بر اساس شاخصه های اقتصاد مقاومتی در مسیر دستیابی به توسعه پایدار گام برداشت انتظار می رود با حضور در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور نیز تحولی بنیادین ایجاد کند.
علی اصغر مونسان که با حکم رئیس جمهور در راس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی قرار می گیرد پیش از این چهار سال مدیرعامل منطقه آزاد کیش بوده است.



به گزارش عصرایران، مونسانی که امروز در راه میراث است، در منطقه آزاد کیش مدیریت تازه ای را بنیان گذاشت. او در حالی چهار سال پیش به کیش رفته بود که در دولت نهم و دهم، مدیریت این منطقه آزاد مهم مخصوصاً در دوران حمید بقایی به افولی بی سابقه دچار شده بود.

مونسان که در سال های حضورش در کیش با اصلاح جهت گیری های اقتصادی و گردشگری این منطقه آزاد، بر اساس شاخصه های اقتصاد مقاومتی در مسیر دستیابی به توسعه پایدار گام برداشت انتظار می رود با حضور در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور نیز تحولی بنیادین ایجاد کند.

اقتصاد جزیره کیش که پیش از 92 به دلیل تکیه بر فروش ذخایر و ثروت این جزیره که چیزی جز اراضی محدود این منطقه آزاد نیست دچار حباب تورمی شده بود و بازار سیاه خرید و فروش در این جزیره برای دلالان داغ تر از دیگر نقاط کشور شده بود چرخشی 180 درجه را تجربه کرد. آنچه مونسان انجام داد ایجاد درآمدهای پایدار برای کیش برپایه توسعه صنایع و ظرفیت های نوین گردشگری بود که بی شک دربلند مدت منافع این شیوه صحیح اقتصادی باعث شکوفایی این منطقه آزاد خواهد شد.

کیش که از بدو شکل گیری بربستر واردات و تجارت چمدانی رونق گرفته بود حالا در دوره شکل گیری نظام صحیح اقتصادی براساس الگوهای موفق مالی در مناطق آزاد جهان است زیرا برای رقابت در عرصه های گردشگری این منطقه آزاد نیازمند توسعه شاخه های نوین گردشگری است .

این تغییر جهت درجزیره کیش با تکیه براصول روز مدیریتی و بنیان گذاری سیاستهای صحیح گردشگری و اقتصادی ، استفاده کارآمد از ظرفیت ها و بهره گیری از شرکت های دانش بنیان و صنایع صادرات محور به دست آمده است.

روند روبه رشد گردشگری سلامت، ورزشی، علمی و گردشگری تجارت در جزیره کیش در چهار سال گذشته گویای این امر است که با تکیه بر این مسیرهای نوین که به لحاظ پشتوانه حمایتی درکشور ما از پتانسیل های خوبی برای رونق و رشد برخوردار هستند شاید بهتر از توسعه گردشگری خرید آن هم به پشتوانه واردات کالاهای خارجی باشد.

سازمان میراث فرهنگی وگردشگری و صنایع دستی کشور نیز نیازمند نگرشی تازه به موضوعات گردشگری و فرهنگی است و انتصاب گزینه ای که کار عملیاتی و عمرانی کرده و اقتصادِ معماری را می فهمد، می تواند کشتی میراث فرهنگی و گردشگری را به سرمنزل مقصود، به درستی هدایت کند.


تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - 14 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن