تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797842346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعید عبدولی: امسال بهترین شرایط عمرم را دارم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سعید عبدولی: امسال بهترین شرایط عمرم را دارم
دارنده مدال برنز المپیک با تاکید بر این که امسال از بهترین شرایط بدنی در آستانه حضور در مسابقات جهانی برخوردار است گفت: به دنبال بهترین نمایش در این رقابت‌ها هستم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سعید عبدولی در برنامه زنده «کشتی ایرانی» که اولین قسمت آن از شبکه سوم سیما پخش شد، درباره میزان آمادگی خود در آستانه حضور در رقابت‌های جهانی پاریس، گفت: شکر خدا آمادگی خیلی خوبی دارم و به لحاظ بدنی و روحی در بهترین شرایط به سر می‌برم. فکر می‌کنم امسال بهترین سالی است که در طول دوران کشتی‌ام از هر لحاظ آماده حضور در میدان هستم.


فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز المپیک افزود: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و تمام سعی‌ام این است که بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم. هر چقدر که الان خونسرد هستم مطمئنا بر روی تشک مبارزه چهره‌ام عوض می‌شود و با چهره‌ای خشن و جنگنده مقابل حریفان ظاهر خواهم شد. برای حضور در جهانی پاریس لحظه‌شماری می‌کنم تا ان‌شاءالله با دعای خیر مردم بهترین نتیجه را بگیرم.


وی درباره شکست مقابل رومن ولاسوف، دارنده مدال طلای المپیک در رقابت‌های جام جهانی آبادان و این که آیا از حضور او در یک وزن بالاتر خوشحال است یا خیر؟ گفت: این موضوع اصلا برایم اهمیتی ندارد و حتی یک ثانیه به آن فکر نکردم. من فقط به کشتی خودم فکر می‌کنم و به دنبال این هستم که بهترین نمایش را ارائه دهم. در جام جهانی هم در شرایطی مقابل ولاسوف شکست خوردم که به لحاظ آمادگی در شرایط بدی قرار داشتم. او با زرنگی از ناآمادگی من استفاده کرد و توانست با اخطار پیروز شود!


عبدولی با درخواست از مسوولان برای توجه هر چه بیش‌تر به کشتی‌گیران، گفت: از مسوولان می‌خواهم هوای کشتی‌گیران جوان را داشته باشند. ما رو که فراموش کرده‌اند و عمر ما دیگر کفاف نمی‌دهد اما امیدوارم توجه بیش‌تری به کشتی‌گیران جوان داشته باشند.


این دارنده مدال برنز المپیک درباره پیش‌بینی خود از نتیجه فرنگی‌کاران ایران در مسابقات جهانی پاریس با توجه به پوست‌اندازی این تیم، گفت: تیم ملی از کشتی‌گیران جوان و کم سن و سالی تشکیل شده که بیش‌تر آن‌ها برای اولین‌بار است عازم مسابقات جهانی می‌شوند. تیم به حدی جوان است که من با ۲۷ سال سن پیرمرد تیم ملی محسوب می‌شوم. امیدوارم با توجه به انگیزه‌ای که ملی‌پوشان دارند بتوانم بهترین نتایج را کسب کنم.


فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم ایران در پایان درباره حرف و حدیث‌ها در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی در وزن ۷۵ کیلوگرم، گفت: من از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشتم و حتی این موضوع را به مسوولان فدراسیون نیز اعلام کردم و به آن‌ها گفتم حتی حاضرم با یک دست هم مقابل حریفان کشتی بگیرم.




۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن