تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796824527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه یک کنکور ریاضی: در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده‎ام/در روزهای تعطیل 11 ساعت مطالعه داشتم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رتبه یک کنکور ریاضی: در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده‎ام/در روزهای تعطیل 11 ساعت مطالعه داشتم
رتبه یک کنکور ریاضی تاکید کرد: اعتقادی به شرکت در کلاس کنکور ندارم و به کنکوری‎ها نیز توصیه نمی‎کنم.
آفتاب‌‌نیوز : صابر دین پژوه در گفت‎وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: از همان ابتدا علاقه‎ی وافری به درس خواندن داشتم و از این رو هیچ اصراری از سوی خانواده متوجه من نبود و هوراه شاگرد ممتاز مدرسه بودم. 
  
وی افزود: دوران راهنمایی را در مدرسه‎ی تیزهوشان و دوران دبیرستان را نیز در مدرسه‌ی استعدادهای درخشان شهید مدنی تحصیل کرده‎ام و دوران نهایی را با معدل 19 به پایان رسانده‎ام. 
  
وی عنوان کرد: در آزمون‌های آزمایشی همواره رتبه‎ی یک و یا زیر 10 بودم و چنین موفقیت بزرگی دور از انتظار نبود. ولی کسب رتبه‎ی یک کمی برایم قابل پیش بینی نبود. 
  
دین پژوه با اشاره به اهمیت مدرسه و معلمان در موفقیت وی گفت: مدرسه و معلمان نقش بسیار مهمی را در موفقیت دانش آموزان ایفا می‎کند و یک معلم خوب می‎تواند دانش آموزان موفقی را تحویل جامعه دهد. 
  
وی بیان کرد: مطالعه‌ی کتب درسی به عنوان منابع اصلی باید در اولویت قرار گیرد و کتب کمک درسی نیز برای دروسی مثل ریاضی مناسب هستند و همچنین تست زنی از اقداماتی است که می‎تواند یک کنکوری را در تحلیل سوالات و شناخت تله‎های تستی یاری کند. 
  
وی گفت: مطالعه برای کنکور را از سال دوم متوسطه و با شناخت "صدرا صفا دوست" یکی از رتبه‎های برتر شروع کردم. ولی مطالعه‎ی جدی‎تر را از دوران پیش دانشگاهی شروع کردم و در روزهای مدرسه پنج الی شش ساعت مطالعه و در روزهای تعطیل نیز حدود 11 ساعت مطالعه داشتم. 
  
دین پژوه عنوان کرد: گوشی هوشمند و اینترنت جایگاهی در برنامه‎ی من نداشتند و در صورت لزوم از گوشی مادرم استفاده می‌کردم. هرگز ناامید نشدم و همواره پرانرژی و باامیدواری پیش رفتم. 
  
وی با اشاره به نقش خانواده در موفقیت وی گفت: رفت و آمدها و گردش و مهمانی را به حداقل رسانده بودیم و اعضای فامیل نیز ما را درک می‎کردند و زیاد رفت و آمد نداشتند. 
  
وی خاطرنشان کرد: رشته‌ی کامپیوتر دانشگاه شریف اولویت اولم است و پس از مطالعه‎ و مشورت و بازدید از دانشگاه صنعتی شریف انتخابم را نهایی خواهم کرد و قصد دارم شرکت "ماکروسافت ایرانی آیروسافت" را راه اندازی کنم. 
  
وصفی مادر صابر که دبیر زیست شناسی و معاون فناوری یکی از مدارس تبریز است، نیز در مورد او می‎گوید: مهربانی او همواره زبانزد همکلاسی‎های او است و از این رو موفقیت او موجب خوشحالی بسیاری از همکلاسی‎هایش شد. 
  
وی ادامه می‎دهد: صابر خودش بیش از سایرین در موفقیتش نقش داشته و در مورد تغذیه نیز من تا جایی که امکان داشت برنامه‎ی غذایی مناسبی را برای او تدارک می‌‌دیدم و خود او نیز حتی آب و میوه‎ی خنک نمی‏خورد و حتی در طول یک سال سرما هم نخورد. 
  
وی بیان می‎کند: خود من و اطرافیان نیز تمایل داشتیم تا صابر تجربی بخواند. ولی علاقه‎ی خود او بر هر تمایلی اولویت داشت و اکنون نیز نتیجه‎ی زحمات و انتخاب خودش را می‎بینید. 
  
"یعقوب دین پژوه"، پدر صابر دانشیار دانشگاه تبریز در رشته‎ی مهندسی منابع آب دانشگاه تبریز است و در خصوص او چنین بیان می‎کند: ارتباط با خدا، برنامه‌ریزی و هدفمندی و عمل به اهداف از جمله رموز موفقیت صابر به شمار می‎آیند و خدا را برای داشتن چنین فرزندانی بسیار شاکر هستم. 
  
وی ادامه می‎دهد: صابر فرزند این آب و خاک است و پس از تحصیل نیز در همین مملکت مانده و خدمت خواهد کرد و این در حالی است که مسئولان نیز باید از ایده‎های دانشمندان جوان و دانش‌ آموزان برتر و رتبه یک حمایت کنند تا زمینه‎ی اشتغال و خدمت رسانی آنان در کشور فراهم شود.






۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن