تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797005138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده سران 3 قوه: اجرای حقوق شهروندی/کمک مجلس به رفع بیکاری/همکاری قضائی برای امنیت اقتصادی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وعده سران 3 قوه: اجرای حقوق شهروندی/کمک مجلس به رفع بیکاری/همکاری قضائی برای امنیت اقتصادی


سران سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه پس از مراسم تحلیف دوازدهمین دور ریاست جمهوری در نشست خبری به ترتیب بر وعده اجرای حقوق شهروندی - توسعه ، تولید و رفع معضل بیکاری - همکاری قضائی برای حل مشکلات اقتصادی و امنیت قضائی تاکید کردند.


به گزارش ایرنا، رییس جمهوری روز شنبه پس از انجام آیین تحلیف خود برای چهارساله دولت دوازدهم ابراز امیدواری کرد که در زمینه سیاست داخلی شاهد اجرای سند حقوق شهروندی در جامعه باشیم و مردم ما بیشتر اجرای حقوقی که در قانون اساسی برای آنها مقرر شده است را احساس کنند و بدانند که شرایط بهتری در زندگی خواهند داشت.


وی افزود: همچنین شاهد انسجام و وحدت بیشتری در جامعه بین گروه های سیاسی و اقوام ایرانی باشیم و در سراسر کشورمان شاهد عدالت باشیم و مردم همواره با نشاط تر و امیدوارتر نسبت به آینده باشند.


روحانی گفت: امیدواریم در دولت دوازدهم بتوانیم وعده هایی را که به مردم بخصوص در زمینه معیشت و رشد اقتصادی دادیم، اجرایی و عملیاتی کنیم.


وی اظهار داشت: بار دیگر از ملت ایران و غیور به خاطر حضور و خلق حماسه بزرگشان در انتخابات 29 اردیهبشت تشکر می کنم. همچنین از مقام معظم رهبری به دلیل حمایت هایی که در طول چهار سال گذشته از دولت یازدهم داشته اند و به خاطر مراسم روز تنفیذ که راه را برای فعالیت دولت دوازدهم هموار کردند، سپاسگزاری می کنم.


روحانی با بیان اینکه خوشحالم که در طول چهارسال گذشته به بخش بزرگی از وعده هایی که به ملتمان در آغاز دوره در سال 92 داده بودیم توانستیم عمل کنیم، گفت: موفقیت خوبی را در روابط خارجی، سیاست خارجی، خارج کردن کشور از تحریم ها و قطعنامه های شورای امنیت بدست آوردیم.


رییس جمهوری افزود: ما قبل از چهارسال گذشته در تحریم شورای امنیت و سازمان ملل بودیم. امروز تحریم شورای امنیتی نداریم گرچه تحریم هایی وجود دارد و باید با آن مقابله کنیم.


وی یادآور شد: ارتباط ما با کشورهای جهان امروز ارتباط بهتری است و زمینه برای رشد و فعالیت اقتصادی مردم آماده تر شده است و شاهد یک ثبات اقتصادی بودیم.


روحانی اضافه کرد: در مسایل اجتماعی شاهد بیمه همگانی، کاهش مخارج درمانی بیماران و همچنین درطول این چهارسال گذشته خودکفایی هایی در زمینه های مختلف در بخش کشاورزی و نفت و گاز بدست آوردیم.


رییس جمهوری گفت: امروز در گازوییل، بنزین و گندم واردکننده نیستیم و در محصولات دیگر کشاورزی قدم های خوبی برداشتیم و در حمل و نقل و ارتباط، استان های مختلف نسبت به هم و حتی کشورهای مجاوز امروز شرایط بهتری داریم.


وی افزود: امیدواریم در دولت دوازدهم بتوانیم وعده هایی که به مردم دادیم آن وعده ها را به خصوص در زمینه معیشت و رشد اقتصادی اجرایی و عملیاتی کنیم. مهمترین مساله ما مساله تولید و اشتغال جوان ها است و همچنین بتوانیم در پایان چهارسال شاهد پایان یافتن فقر مطلق در جامعه باشیم و نابرابری ها را کاهش دهیم.


وی یادآور شد: منطقه ما منطقه ای بی ثبات و ناامنی است و تلاش دولت دوازدهم در کنار کشورهای منطقه برای ایجاد ثبات بیشتر در منطقه خواهد بود. امروز شاهد ضربه های کاری نسبت به تروریست ها و شاهد کم شدن بی ثباتی ها در منطقه بودیم.


روحانی گفت: امیدواریم در چهارسال آینده شاهد ثبات بیشتر در منطقه و روابط مستحکم تر با همسایگان و پایان یافتن برخی اختلافات و جنگ ها و مسایلی که در منطقه است باشیم و بتوانیم روابطمان را با همه کشورهای دوست در سراسر جهان بر مبنای منافع مشترک توسعه دهیم و در نهایت مردم بتوانند با نشاط و با معنویت بیشتر و وحدت و برادری بیشتر در مسیر سربلندی کشور عزیزشان گام بردارند.


رییس قوه مقننه: مجلس توسعه، تولید و رفع بیکاری را وظیفه خود می داند


رییس قوه مقننه در دیدار امروز با خبرنگاران گفت: من فکر می کنم فرصت خوبی برای کشور و دولت فراهم شده تا از ظرفیت های ملت برای توسعه و آبادانی استفاده شود و عزم دولت و رییس جمهوری در این زمینه جدی است و بر روی این مساله تمرکز دارند.


علی لاریجانی افزود: مجلس شورای اسلامی در این شرایط برای توسعه، آبادانی، تولید و رفع بیکاری در کشور وظیفه خود می داند که همه گونه همکاری با دولت داشته باشد و امیدوارم چهار سال آینده، چهار سال شکوفایی برای آبادانی کشور باشد.


وی ادامه داد: حضور بسیار چشم گیر نمایندگان کشورهای مختلف جهان در سطوح بالا در این جلسه ( تحلیف ریاست جمهوری) بسیار معنا دار بود. از آمریکای لاتین تا کشورهای اسلامی، منطقه و آسیا، و همه قدرت های مهم در این اجلاس و مراسم شرکت کردند.


رییس مجلس اولین پیام مراسم تحلیف امروز را احترام به ملت ایران که با رای بسیار بالایی انتخابات ریاست جمهوری رقم زدند، دانست و گفت، دنیا نیز با حضور در این مراسم به ملت ایران نشان داد که به ملت ایران و رای بالایشان احترام گذاشته است.


وی نکته دوم مراسم امروز مجلس را احترام به نظام مردمسالار دینی دانست و خاطر نشان کرد: این پشتوانه ای برای نظام ما خواهد بود که ملل مختلف با عقاید گوناگون، نمایندگان خود را برای این جلسه رسمی اعزام کردند.


لاریجانی تصریح کرد: نکته سوم مراسم تحلیف آن است که پشتوانه خوبی برای دولت آتی خواهد بود که علاقه مندی کشورها را برای همراهی و همکاری با خود بسنجد و ببیند.




رئیس قوه قضائیه: برای امنیت اقتصادی به دولت کمک می کنیم 
رئیس قوه قضاییه گفت: در مساله حل مشکلات اقتصادی و امنیت اقتصادی که از مسایل مهم در امور است با دولت همکاری خواهیم داشت.


آیت الله صادق آملی لاریجانی با بیان اینکه مسایل فرهنگی در کنار مباحث اقتصادی مهم است، افزود:همانطور که در سوگند رئیس جمهوری مطرح شد مساله ترویج اخلاق و دین جزو سوگند بود و امیدواریم دولت بیش از پیش به مسایل فرهنگی ومسئله ترویج اخلاق و دیانت در کشور اهتمام ورزد.


رئیس قوه قضاییه اضافه کرد: قوه قضاییه به سهم خود در این مساله همکاری خواهد کرد و در مساله حل مشکل اقتصادی و امنیت اقتصادی که از مسایل مهم در امور است نیز با دولت همکاری خواهیم داشت.


او با اشاره به مشکلات معیشتی و بیکاری جامعه ، تاکید کرد : امیدوارم قوای مقننه و قضاییه کمال همکاری را با دولت در این زمینه داشته باشند .


آملی لاریجانی گفت: امروز بعد از انجام مراسم تنفیذ و تحلیف، فضای سیاسی کشور وارد مرحله جدیدی شده است.


وی افزود: امیدواریم طریقی که برای رئیس جمهوری گشوده شد یک فضای جدید برای تلاش و همت مضاعف برای حل مشکلات کشور خصوصا مسایل معیشت مردم و برطرف کردن مشکل بیکاری و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی کشورباشد .


رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه امروز مهمترین مساله امروز معیشت و مشکل بیکاری است، اظهار کرد: انشاالله رئیس جمهوری هرچه زودتر دولت را معرفی کنند تا بتوانند برای چالش ها راه حل پیدا کنند.


آیت الله آملی لاریجانی گفت: همانطور که رئیس جمهوری اشاره کردند امیدواریم با تلاش مضاعف، استعدادهایی که در کشور و توانایی ها وسرمایه های مادی و سرمایه های اجتماعی وجود دارد به کار گرفته شود و با اتکا به این سرمایه ها مشکلات برطرف شود.


وی گفت: مطمئن هستیم اگر قصد ها حادث و همت ها مضاعف شود حق تعالی پاسخ حواهد داد و نیات خیر و اهتمام و تلاش ها همه با وحدت واتکا به خداوند و تلاش و مجاهدت در راه او می توانیم مشکلات را از سرراه برداریم وفضا ووضعیت بهتری را برای ملت رقم بزنیم .


تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - 05 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن