تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796995681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین جلسه دولت‌یازدهم/خداحافظی دو روحانی با کابینه‌دوازدهم/آنهایی که می‌‌مانند+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آخرین جلسه دولت‌یازدهم/خداحافظی دو روحانی با کابینه‌دوازدهم/آنهایی که می‌‌مانند+تصاویر
امروز آخرین جلسه دولت یازدهم برگزار شد و برخی اعضای دولت گفته‎اند در کابینه دوازدهم حضور ندارند، برخی حضور خود در کابینه آتی را قطعی دانسته و برخی دیگر نیز گفته‎اند باید منتظر اعلام نظر رئیس‎جمهور ماند.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس سیاسی- آخرین جلسه هیات دولت یازدهم صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ مرداد) در محل نهاد ریاست جمهوری و به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن  روحانی و حضور تمامی اعضای هیات دولت برگزار شد.


به گزارش آفتاب‎نیوز؛ بعد از پایان جلسه هیات دولت یازدهم، برخی اعضای کابینه در گفت‎وگو با خبرنگاران، اظهاراتی درخصوص احتمال حضور یا عدم حضور خود در کابینه دوازدهم بیان کرده‎اند.



آخرین جلسه دولت‌یازدهم/خداحافظی دو روحانی با کابینه دوازدهم+جدول



محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه(درباره حضورش در کابینه دوازدهم) خدا می‌داند.سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشتاظهارنظر قطعی در این‌باره بستگی به دو هفته آینده دارد و باید منتظر باشیم که درباره اعضای کابینه آینده که نیاز به اخذ رای مجلس دارند، چه تصمیمی گرفته می‌شود؛ چراکه نهایتا مجلس در این باره تصمیم می‌گیرد. باید هم برای ارایه لیست و هم برای اعلام نظر نمایندگان منتظر باشیم. همیشه اخبار درست نیست و گاهی اخباری ک پخش می‌شود شایعه هم هستند.محمود واعظی، وزیر ارتباطاتاین بد است که رییس جمهوری که این همه وقت گذاشته است برای کابینه، حال عده‌ای بیایند و بگویند آقای فلانی و فلانی در انتخاب کابینه نقش دارند. شخص رئیس جمهور با مشورت هایی که کرده، تصمیم گرفته و این کمپین هایی که به نفع این یکی و آن یکی مطرح شده است، درست نیست و نه من و نه هیچ شخص دیگری در این زمینه نقشی نداشته است.درباره تایید حضور من به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور نیز اجازه دهید تا خود آقای روحانی این موضوع را اعلام کند.سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان


درباره حضورم در دولت بعدی باید تا هفته بعد صبر کرد و خود آقای روحانی این موضوع را اعلام خواهند کرد.حسینعلی امیری، معاون‌پارلمانی رئیس‌جمهوردر همین سمت در دولت دوازدهم می‌مانم. پیش بینی من این است که شرایط مناسبی در مجلس برای وزرای پیشنهادی دولت پیش می‌آید.  امروز هم جلسه خوبی برگزار شد و همه اعضای کابینه همدل، ‌همراه و خوشحال بودند. چه آنهایی که قرار است در دولت بمانند چه کسانی که قرار است در جای دیگری از دولت و نظام خدمت کنند.از روز تحلیف رئیس جمهور دو هفته وقت دارد که وزرا را معرفی کند و زمان معرفی وزرا به تشخیص رئیس جمهور بستگی دارد.شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهورباید به این نکته اشاره کنم که اساسا برای زنان سهمیه خاصی وجود نداشته است که حالا بخواهد کم یا زیاد شود. اما باید تاکید کنم که وضعیت موجود در زمینه حضور زنان در دولت حفظ شده است و سه زن در دولت حضور خواهند داشت، هرچند که تغییراتی هم در سمت های آنان ایجاد شده است.محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهورمیزان تغییر در کابینه دوازدهم به همان عدد ۵۰ درصد که اعلام شده بود، نزدیک تر است. کسانی که آقای روحانی را می شناسند می دانند که فشارها روی ایشان تاثیری نمی گذارد و رییس جمهور بنا به وظیفه ای که مردم بر دوشش گذاشته شده اند کارش را انجام داده و ما برای مشخص شدن اعضای کابینه بیشترین میزان مشورت را با نخبگان هر حوزه داشته ایم.آنچه که از سوی آقای روحانی برای گزینش وزرای کابینه دوازدهم انجام شده بر اساس همان اقبالی است که ایشان از مردم دریافت کرده‌اند.مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس‌جمهوردر دولت بعدی حضور ندارم.مصطفی پورمحمدی، وزیردادگستریدر دولت دوازدهم نیستم. جایگزین من یکی از قضات سابقه‌دار دستگاه قضایی است. وزیر دادگستری دولت دوازدهم طبق تشریفات توسط رئیس قوه‌قضائیه به رئیس‌جمهور پیشنهاد داده شده است. هنوز فکر نکرده‌ام به کجا بروم، اما علاقه دارم به فعالیت‌های آموزش و علمی بپردازم.جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامیدر دولت دوازدهم با نظر رئیس‌جمهور به عنوان رئیس سازمان امور اداری و استخدامی باقی خواهم ماند. ولی‌اله سیف، رئیس‌کل بانک مرکزیدر این سمت خواهد ماند، حکمم 5 ساله است.
رحمانی‌فضلی، وزیر کشورآقای دکتر روحانی با من صحبت کردند و صحبت‌های اولیه شده است. ایشان اول باید به جمع‌بندی برسد و بعد تصمیم خود را اعلام کند. محمود حجتی، وزیرجهادکشاورزیبنده کارمند رییس‌جمهور هستم و هر نظری که ایشان داشته باشد، عملی می‌کنم. صحبت‌هایی شده است اما نظر نهایی با ایشان است باید ببینیم نتیجه چه می‌شود.


پیش از این نیز «آفتاب‌نیوز» در گزارشی به ترکیب احتمالی کابینه دوازدهم پرداخته بود که می‎توانید در اینجا بخوانید.


تصاویر آخرین جلسه هیات دولت یازدهم























































۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن