تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796814618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف: تا صدور حکم پایان کار سر کار خود خواهم ماند/ به دانشگاه تهران برمی گردم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: قالیباف: تا صدور حکم پایان کار سر کار خود خواهم ماند/ به دانشگاه تهران برمی گردم


شهردار تهران با رد ادعای تخلیه دفتر خود ظرف روزهای گذشته گفت: تا موقعی که حکم پایان کار من را نزنند سر کار خود باقی خواهم ماند.


به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف صبح امروز چهارشنبه در جریان بازدید از مراحل پایانی آماده سازی خط 6 متروی تهران گفت: خدا را شاکرم که در دهه کرامت این توفیق نصیب من شد که از خط 6 متروی تهران بازدید کنم این خط از جنوب شرق تهران و مقابل حرم عبدالعظیم حسنی آغاز و از مسیر دولت آباد و 17 شهریور به میدان شهدا، امام حسین (ع) و سپاه ادامه پیدا می‌کند و با طی مسیر بلوار کشاورز به سمت مرزداران و نهایتا شمال غرب تهران یعنی سولقان منتهی می‌شود.


وی افزود: طول این خط 38 کیلومتر است و با عبور از مسیرهای پرجمعیت شهر تهران به ویژه مرکز شهر نقش موثری در جابجایی مسافر توسط مترو دارد و با عمده خطوط متروی شهر تهران تقاطع دارد.


شهردار تهران ادامه داد: حدود 23 ماه پیش در خصوص ادامه تکمیل خط 6 متروی تهران به دلیل نبود بودجه تردیدهایی داشتیم اما نهایتا این خط منهای پنج کیلومتر انتهایی آن از 23 ماه قبل آغاز شد و امروز بیش از 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. ساخت تونل – لاینینگ و ریل گذاری‌ها انجام شده و ایستگاه‌ها نیز بیش از 90 درصد آماده شده‌اند که مابقی آنها نیز ظرف ماه‌های آینده تکمیل خواهند شد.


وی تاکید کرد:‌ برخی افراد اعلام می‌کنند که شهرداری تهران اتوبان و برج ساخته اما مترو را تکمیل نکرده، امروز من اعلام می‌کنم که هشت خط متروی تهران ساخته شده است. ایستگاه‌های خط 7 در هفته آینده افتتاح خواهد شد و خط 6 نیز بیش از 90 درصد آن تکمیل شده است. همه بزرگراه‌های شهر تهران طبق برنامه به اتمام رسیده و مابقی آنها که باقیمانده در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.


امروز هشت خط متروی تهران به اتمام رسیده است


وی ضمن قدردانی از مسئولان و کارگران متروی تهران برای تلاش شبانه روزی جهت تکمیل خطوط 6 و 7 گفت: امروز هشت خط متروی تهران به اتمام رسیده و باید از این پس تلاش کنیم واگن‌ها را افزایش دهیم. امروز ظرفیت ساخت روزی دو واگن در واگن سازی تهران فراهم شده و اگر نقدینگی آن تأمین شود می‌توان این کار را انجام داد. زیرساخت‌های لازم برای جابجایی 10 میلیون مسافر در متروی تهران وجود دارد و اگر واگن‌ها افزایش پیدا کند این امر محقق می‌شود.


شهردار تهران تاکید کرد: روزی که کار مترو را آغاز کردیم در سال 84، 70 کیلومتر مترو با 34 ایستگاه داخل شهر داشتیم اما امروز مترو به حدود 300 کیلومتر رسیده است که 200 کیلومتر آن در دهه اخیر ساخته شده آنهم 200 کیلومتری که می‌توان بخش سخت‌تر آن قلمداد کرد؛ چرا که در حوزه جنوبی شهر در برخی نقاط تا سه متر آب وجود داشت. خط 3 ما که امروز تکمیل شده است به لحاظ جنس زمین، وجود آب و بافت فرسوده با سختی‌های بسیاری مواجه بود. این در شرایطی است که باید 50 درصد اعتبار مترو را دولت پرداخت می‌کرد اما کمتر از یک درصد آن را پرداخت کرده و تمام فشار کار بر روی دوش مردم بوده است.


افتتاح ایستگاه فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در هفته آینده


محمدباقر قالیباف از افتتاح ایستگاه فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در هفته آینده خبر داد و افزود: امروز متروی تهران به لحاظ زیبایی، ایمنی، سرعت و کیفیت واقعا بی نظیر است. 106 کیلومتر از مترو در چهار سال اخیر ساخته شده و امیدواریم مردم بتوانند از آن بهره لازم را ببرند.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از سرمایه گذاری بانک شهر در حوزه مترو قدردانی کرد و افزود: بانک شهر که سرمایه آن توسط مردم تامین شده است کمک شایان توجهی در توسعه متروی تهران داشته و اگر سرمایه گذاری این بانک نبود چنین اتفاق مهمی در شهر روی نمی‌داد.


شهردار تهران در خصوص آینده توسعه متروی تهران نیز گفت: تصمیم گیری و مطالعات توسعه خطوط متروی تهران با حضور مشاوران داخلی و خارجی در شورای عالی ترافیک شهرهای کشور و کلانشهر تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما در حال حاضر دو خط 9 و 10 به صورت اکسپرس پیش بینی شده تا از شهرک‌های اقماری غرب و شرق تهران عبور کرده و به صورت مستقیم به مرکز شهر تهران متصل شود. باید خطوط حومه‌ای شهر تهران به صورت مستقیم به مرکز شهر متصل شود.


وی در خصوص تکمیل متروی شهر جدید پرند نیز گفت: بخشی از خط متروی پرند انجام شده ولی به دلیل اینکه خارج از محدوده شهر تهران است دولت باید پول آن را پرداخت کند. امروز اگر 400 میلیارد تومان دولت برای این خط نیز اختصاص دهد کمتر از پنج ماه دیگر می‌تواند به بهره برداری برسد. این در شرایطی است که بخشی از ریل گذاری و زیرساخت‌های ادامه مترو از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند فراهم شده است.


وی ادامه داد: بر اساس قولی که داده‌ایم ادامه خط 3 به سمت اسلامشهر باید انجام شود و در تکمیل خطوط داخل شهر نیز توسعه‌هایی وجود دارد. به شکلی که باید مترو به پایانه شرق جدید برسد و خط 3 نیز از شهرک قائم در امتداد مسیر تجریش به ایستگاه بهشتی متصل شود که این موارد در حال مطالعه توسط مشاور است. همچنین ایستگاه دردشت باید مسیر توسعه‌ای داشته باشد که مشاوران داخلی و خارجی مشغول مطالعه در این خصوص هستند.


هیچ قرارداد دقیقه نودی وجود ندارد


شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص عقد قراردادها در دقیقه 90 و یا همزمان با پایان دوره مدیریت شهری فعلی گفت: هیچ قرارداد دقیقه نودی وجود ندارد و سه ماه قبل در شورا اعلام کردم که تنها قراردادهای جاری که کار در حال پیگیری است انجام خواهند شد. اگر منظور بستن قرارداد جدیدی است این اتفاق هرگز نخواهد افتاد. 


برای مثال قرارداد زباله سوزها نهایی شده اما جلوی آن را گرفتیم تا شورای بعدی در خصوص آن تصمیم گیری کند. حتی در مورد واگن‌سازی نیز قراردادی داشتیم که جلوی آن را گرفتیم تا آن را نیز شورای بعدی تصمیم گیری کند. بعضا برخی اظهار نظرها در خصوص اینکه شهر سوخته است و یا آواربرداری انجام می‌شود نادرست است و من می‌گویم که اگر آواربرداری است شما همین کار را هم نمی‌توانید انجام دهید.


وی با رد تخلیه اتاق خود گفت: در سه شب گذشته با توجه به ادامه کار تا ساعت 30 دقیقه بامداد به خانه نرفتم و شب را در دفترم ماندم. من از دانشگاه تهران مامور به شهرداری شدم و روزی که حکم پایان کار مرا بزنند. به دانشگاه بر می گردم اما تا آن روز سر کار خود هستم.


تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - 02 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن