تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797902021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ردپای یک زن در تیراندازی مرگبار مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ردپای یک زن در تیراندازی مرگبار مشهد
روزنامه خراسان نوشت: تیراندازی مرگبار مشهد با اسلحه وینچستر به خاطر اختلافاتی بوده که بر سر ارتباط با یک زن رخ داده است.


ماجرای این جنایت هولناک شب یکشنبه گذشته از آن جا آغاز شد که سرنشینان یک دستگاه پراید سفیدرنگ در چهارراه امامیه مشهد در حال پیاده شدن از خودرو بودند که پراید دیگری در همان محل توقف کرد. در همین هنگام ناگهان صدای شلیک گلوله ای ساچمه ای از سلاح وینچستر، آرامش منطقه را به هم ریخت. جوانی که وینچستر را در دست می فشرد به سوی راننده 34 ساله پراید سفیدرنگ شلیک کرد و تعداد زیادی گلوله روی سر و صورت و قفسه سینه راننده جوان نشست. دو سرنشین دیگر پراید که از خودرو پیاده شده و با دیدن مهاجمان پا به فرار گذاشته بودند، دوباره به صحنه حادثه بازگشتند.


با گزارش این حادثه به مراکز امدادی، بلافاصله نیروهای انتظامی و اورژانس وارد عمل شدند و در حالی که 3 مهاجم ناشناس از محل گریخته بودند، پیکر راننده 34 ساله به یکی از مراکز درمانی در منطقه قاسم آباد  انتقال یافت اما او به دلیل شدت خونریزی و اصابت گلوله های متعدد ساچمه ای، جان خود را از دست داد.


 دقایقی بعد، ماجرای این جنایت هولناک که به شیوه گانگسترهای غربی انجام شده بود توسط ماموران انتظامی به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش شد. عقربه های ساعت حدود 22 شب را نشان می داد که قاضی «کاظم میرزایی» به همراه کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم، عازم مرکز درمانی شدند.


بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که مقتول «ح-س» نام دارد و به دلیل اصابت گلوله به نواحی سر و صورت و قفسه سینه جان باخته است. این گونه بود که تحقیقات شبانه مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به چهارراه امامیه مشهد کشیده شد. یکی از شاهدان حادثه از شلیک با سلاح جنگی نیز خبر داد و گفت: وقتی پراید مهاجمان متوقف شد، 2 نفر از آن بیرون آمدند که یکی از آن ها سلاح وینچستر داشت و با آن شلیک می کرد. ولی فرد دیگری نیز که سلاح کلت کمری را در دست می فشرد، از داخل فضای سبز بیرون آمد و بی هدف 2 گلوله دیگر شلیک کرد.


در همین حال «قاضی میرزایی» دستور بازرسی خودروی خون آلود را صادر کرد و کارآگاهان برای یافتن سرنخی از ماجرای این جنایت هولناک به جست و جو پرداختند تا این که شمشیر و چماقی بزرگ در کنار جسد راننده خودرو پیدا شد. بدین ترتیب بررسی های کارآگاهان به شیوه دیگری ادامه یافت چرا که احتمال آشنایی و خصومت قبلی بین مهاجمان و سرنشینان پراید سفید رنگ قوت گرفت.در حالی که تحقیقات مقام قضایی و کارآگاهان به بامداد روز گذشته کشیده شده بود، قاضی میرزایی  دستور احضار 2 تن از همراهان مقتول را صادر کرد و بدین ترتیب «ش-س» (برادر مقتول) و دوست وی که از سرنشینان پراید بودند برای پاره ای توضیحات به مقر پلیس آگاهی خراسان رضوی هدایت شدند.


«ش» در بازجویی ها گفت: من و برادرم (مقتول) و یکی از دوستانمان سوار بر پراید به منطقه قاسم آباد  رفتیم تا یکی از دوستانمان را ملاقات کنیم. در حالی که من و دوستم از خودرو پیاده می شدیم ناگهان یکی از مهاجمان را که به طرف ما می آمد شناختم و فریاد زدم فرار کنید! برادرم داخل خودرو بود، من داخل کوچه ای در همان منطقه گریختم ولی با شنیدن صدای گلوله متوقف شدم و به محل بازگشتم که با پیکر غرق در خون برادرم روبه رو شدم. این جوان درباره چگونگی ماجرای شلیک مهاجمان ناشناس نیز گفت: حدود 3 روز قبل آن ها به سوی من در بولوار آزادی شلیک کرده بودند. آن روز من با زنی قرار داشتم زیرا آن زن پیشنهاد کرده بود به همراه او به شمال بروم! ولی وقتی به محل قرار رفتم، افرادی به سوی من تیراندازی کردند!


 سرنشین دیگر پراید نیز گفت: لحظه درگیری، من از خودرو پراید پیاده شدم و به سمت نانوایی در همان محل رفتم که ناگهان مهاجمان شلیک کردند! به دنبال اظهارات این 2 جوان، روند تحقیقات به سوی زنی کشیده شد که ردپای او در این پرونده به چشم می‌خورد. بررسی های بیشتر در این باره مشخص کرد زن مورد ادعای «ش» قبل از وی با فرد دیگری آشنا بوده که گفته می شود آن مرد دستور «زهرچشم گیری» از «ش» را صادر کرده است. 


بنا بر این گزارش، سرنخ های پلیسی کارآگاهان با راهنمایی های قاضی میرزایی  به مردی زندانی رسید که برخی ادعاها نشان می داد آن مرد زندانی، همان فرد ناشناس است که دستور «زهرچشم گرفتن» را صادر کرده است. بررسی های بیشتر در تاریک خانه این قتل هولناک که به شیوه گانگستری در مشهد رخ داد، در حالی ادامه دارد که تا آخرین ساعات چاپ خبر، مقام قضایی و کارآگاهان هنوز مشغول تحقیقات محرمانه درباره این پرونده بودند.


تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - 31 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن